Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Модератор: Общи модератори
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Все пак Кларксън е институция, а Тесла са просто производител на ел.мпс-та 
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1897
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Кларксън е интеречия общо взето. Да не забравяме, че най-бързите, най-скъпите и най-луксозните коли са британските.
https://clubs1.bg/news/liebherr-razrabo ... ni-emisii/
Явно извън нормалните МПС-та някакви такива ги мислят.
https://clubs1.bg/news/liebherr-razrabo ... ni-emisii/
Явно извън нормалните МПС-та някакви такива ги мислят.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1897
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
В топ 10 на най-продаваните таралясници(това трудно може да го наречеш кола)в Европа, няма нито една електричка. Изненадани?
Прави впечатление разбира се как са само миксери. ГоУфо обаче винаги е там, който все пак минава за кола.
https://fakti.bg/avto/966833-v-top-10-n ... erat-e-nov
Прави впечатление разбира се как са само миксери. ГоУфо обаче винаги е там, който все пак минава за кола.
https://fakti.bg/avto/966833-v-top-10-n ... erat-e-nov
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Замесен съм в това местно алиено от началото по няколко вектора и това е бъдещето на автомобилния дизайн и производство. Самите бегачки са за показно, технологиите ще се появяват в цивилни масово произведени коли в идните години.
Но в случая, изцяло къстъм 2.9 V8TT с 950кс и 11К оборота с 300кс електрика на 1600кг и най-извънземната платформа

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Замъглява ли си километража като почне да набира с тези 950кс ? 
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 992
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Ако направят комби да ми се обадят, може да си купя.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
https://www.facebook.com/reel/1553151932505568
Тея китайци знам, че ръждясват, ама чак никва никва защита ли нямат

Тея китайци знам, че ръждясват, ама чак никва никва защита ли нямат

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1897
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Спестили са от ламарина за да са по-леки, че с батерията много тежат и като даде газ тока свършва.
След толкова месеци какво стана с проблема със старите батерии, решихме ли го? Къде, какво, кога, колко?
След толкова месеци какво стана с проблема със старите батерии, решихме ли го? Къде, какво, кога, колко?
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla M3LR, e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Тия произвеждат 90% ДВГ-та бе, такива и продават основно тука. Не знам защо си мислиш, че щом е китаец значи трябва да е на ток
Колкото до батериите, решен в въпросът с тях - 99% от нея може да се рециклира. Освен това най-вероятно не можете да си представите живота на една такава батерия колко много е. Да кажем, че за 10 години в кола сдаде багажа до толкова, че от примерно 75кВч стане 50. Тогава най-вероятно ако шасито още не се е разпаднало, щото за тая деградация и километрите ще са много сериозни, собсвтеника може и да я смени с нова. И в двата варианта тая батерия има още много живот в нея, просто не в кола. Щото ако я забиеш като стационарна ще върши прекрасна работа, защото тогава плътността не е толкова важна. За тия 50кВч са ми повече от два дни в най-големия студ абсолютно автономия, на някой дето не се топли на ток сигурно му е седмица. А все повече ще се ползват солари в комбинация с батерии. Тва ѝ дава още едни 20 години втори живот на тая батерия. След което вече 99% от нея може да се направи на нова. Това е друго което повече хора не разбират, да ресурсите за една батерия са трудни и мръсни за добив, но веднъж добити може да се ползват практически вечно с много по-нисък отпечатък от добива.
Колкото до батериите, решен в въпросът с тях - 99% от нея може да се рециклира. Освен това най-вероятно не можете да си представите живота на една такава батерия колко много е. Да кажем, че за 10 години в кола сдаде багажа до толкова, че от примерно 75кВч стане 50. Тогава най-вероятно ако шасито още не се е разпаднало, щото за тая деградация и километрите ще са много сериозни, собсвтеника може и да я смени с нова. И в двата варианта тая батерия има още много живот в нея, просто не в кола. Щото ако я забиеш като стационарна ще върши прекрасна работа, защото тогава плътността не е толкова важна. За тия 50кВч са ми повече от два дни в най-големия студ абсолютно автономия, на някой дето не се топли на ток сигурно му е седмица. А все повече ще се ползват солари в комбинация с батерии. Тва ѝ дава още едни 20 години втори живот на тая батерия. След което вече 99% от нея може да се направи на нова. Това е друго което повече хора не разбират, да ресурсите за една батерия са трудни и мръсни за добив, но веднъж добити може да се ползват практически вечно с много по-нисък отпечатък от добива.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани


