СПАМ ТЕМА
Модератор: Общи модератори
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: СПАМ ТЕМА
TNT написа:То аз май я намерих обявата - с такава ниска цена само глупаци ще идват и звънят.
Ако си я гледал в мобилето, където е подробно описанието, ще ти стане ясно, че даже е висока.
Зелено комби с варненски номера е. Много изморено, подходящо е за работна кола само, дето просто да я караш докато умре, а то Е39 да умре - трудно.

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: Skoda oStavia
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: СПАМ ТЕМА
Поздрави за русото девойче с бургаското е92, което ме разстреля снощи на Тракия, явно и десния накрайник на генерацията беше истински. Тежки години настанаха, с 2,8 си заникъде.
- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: СПАМ ТЕМА
Дайте предложение за безцветен силикон/уплътнител, заместващ гарнитура на трети стоп, през която прониква вода в багажника.
Идеята е да си остане еластичен, но и да не лепи на камък, ако се наложи смяна и отваряне на стопа.
Важното е да го има на пазара, на прилична цена.
пп. Знам, че санитарен не се използава при автомобили.
Идеята е да си остане еластичен, но и да не лепи на камък, ако се наложи смяна и отваряне на стопа.
Важното е да го има на пазара, на прилична цена.
пп. Знам, че санитарен не се използава при автомобили.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: СПАМ ТЕМА
Моджо написа:И защо пък да не се използва санитарен?
Едно време един тенекеджия ми говореше за ускоряване на процеса на ръжди, ако пляснеш санитарен върху автомобилни ламарини и ръбове.
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: СПАМ ТЕМА
Еластичен силикон, който имам в гаража е Reinzosil /на Victor Reinz/ - Принципно се води за гарнитури и високи температури, по двигатели, защото не се твърдява и остава еластичен, но нещо трябва да го притиска все пак. Не знам дали ще уплътни добре на стоп. Иначе бащата го беше тествал без да иска като реши да силиконира стъклото на фурната без да чете описанието и без да ме пита и се чудеше защо не се втърдява силикона и беше бесен, та тествано не става на камък. 


- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: СПАМ ТЕМА
Ей го гадта! Подлизва вода между стопа и капака, и пълни багажника с вода.
Обща болка за Aygo, Peugeot 108 и C1
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 451
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: СПАМ ТЕМА
Санитарният силикон ще се разпадне след 2-3 месеца на студ или жега. Ползва се PU-50 , който позват за стъклопакети и автостъкларите, Тук бих подходил творчески или с двойно запващо тиксо или ще изрежа уплътнение от вътрешна гума на колело
- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: СПАМ ТЕМА
Заръчах едно такова: Mannol Gasket Maker Transparent 9916, уплътнител,
Вулканизация в силиконов каучук при стайна температура. Изключително устойчив на въздействието на високи температури. Създава надеждна херметизация, не се свива и не се подава под влиянието на резки температурни промени. Заменя О-пръстени, шайби, както и азбест, гума, филц, хартия, корк и метални пломби. Може да се използва ефективно за ремонт на следните компоненти:, маслени вани скоростна кутия, термостат корпуси. Устойчив на влиянието на смазочни материали, охлаждащи течности, бензин, керосин, вода, киселини и основи решения. Лесно е да се прилага и остава гъвкав. Работната температура на на този продукт е от -40 ° C до 230 ° C.
Вулканизация в силиконов каучук при стайна температура. Изключително устойчив на въздействието на високи температури. Създава надеждна херметизация, не се свива и не се подава под влиянието на резки температурни промени. Заменя О-пръстени, шайби, както и азбест, гума, филц, хартия, корк и метални пломби. Може да се използва ефективно за ремонт на следните компоненти:, маслени вани скоростна кутия, термостат корпуси. Устойчив на влиянието на смазочни материали, охлаждащи течности, бензин, керосин, вода, киселини и основи решения. Лесно е да се прилага и остава гъвкав. Работната температура на на този продукт е от -40 ° C до 230 ° C.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: СПАМ ТЕМА
Температурен режим на санитарен силикон след втърдяване е от около -40°C до +120°C.
Та кое не могло да се ползва за уплътнение на стоп ?
А относно ръждата - да, може..позлва се неутрален и тогава няма проблем. При все че па колко па да я ускори тая ръжда..вместо за 10 години ще ръдяса за 9,5..примерно.
Иначе си има специални - за това няма спор.
Та кое не могло да се ползва за уплътнение на стоп ?
А относно ръждата - да, може..позлва се неутрален и тогава няма проблем. При все че па колко па да я ускори тая ръжда..вместо за 10 години ще ръдяса за 9,5..примерно.
Иначе си има специални - за това няма спор.
Хм,хм...
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: СПАМ ТЕМА
Моджо написа:Е иди в СФА де, нали написах,че там е 100 лв.
Прясно инфо от днес - 16" с хотел и демонтаж/монтаж и баланс - 230 лв
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: СПАМ ТЕМА
Най добре е с тоа силикон за гарнитури който е поръчал колегата , не втвърдява а става като силиконова гарнитура . Устойчив е и нищо не корозира от него . Ако се нанася правилно е отличен заместител дори на липсваща гарнитура О пръстен или уплътнение . PU силиконите стават като автомобилна гума , ако се наложи да се извади това стопче няма шанс да се свали без щети .
Последна промяна Jordana на 29 Окт 2025, 18:19, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: СПАМ ТЕМА
Е-ее дай само монтажа де, хотела мен не ме интересува....аз още не съм ги сменил на Пежото..
От Дианата ми писаха за 20 цола - по 39,12 на гума всичко. Така че очаквам да не е повече от 100-120 лв. за 16-ки.
Ма се замислих каква е разликата дали са 13, 16 или 20 цола, работата е една и съща. Е, едните са по-тежки..ама всичко останало няма разлика, че да има различни цени спрямо цолажа.
Или пропускам нещо. Да ги отвият от колата, да ги качат на машината да свали старата гума, да сложи машината новата, да я балансира машина пак и да я качат на колата...каква е разликата дали ще е 13 или 21 цола...никаква. Едно и също.
От Дианата ми писаха за 20 цола - по 39,12 на гума всичко. Така че очаквам да не е повече от 100-120 лв. за 16-ки.
Ма се замислих каква е разликата дали са 13, 16 или 20 цола, работата е една и съща. Е, едните са по-тежки..ама всичко останало няма разлика, че да има различни цени спрямо цолажа.
Или пропускам нещо. Да ги отвият от колата, да ги качат на машината да свали старата гума, да сложи машината новата, да я балансира машина пак и да я качат на колата...каква е разликата дали ще е 13 или 21 цола...никаква. Едно и също.
Хм,хм...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
