България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:Обаче много странно, сякаш виждам двигател отпред или това са някакви други агрегати, нали уж му е отзад мотора на това прехвалено италианско нещо?
v12 - някои модели двигателят е отпред.
Нищо не е победила дачията - екипът от нея е в болница.

enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това щях да следя с интерес, понеже думите на майстора ми отекват в моята глава, плюс това споменах за това как ги правят доста повече спортните да абсорбират удар, поемайки кинетичната енергия и се мачкат доволно отпред, но кокпита остава здрав. Виждал съм това и при едно М4 преди години, което правехме. Майсторът ми понеже е някакви супер педантичен му беше много интересно и накрая заключи, че след зверския удар със сцепено бомбе, тази кола е направена да излезеш жив от нея. Евентуално нали. Все пак всичко има лимит и доза късмет.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Вероятно това са моделите предназначени за челен удар с дация . Щото ако двигателя V12 ти е в купето зад дясното ухо при тоя челния удар ще те направи на виенски шницел ...от ляво дация, по средата шницела, от дясно V12v12 - някои модели двигателят е отпред.

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jordana написа:Вероятно това са моделите предназначени за челен удар с дация . Щото ако двигателя V12 ти е в купето зад дясното ухо при тоя челния удар ще те направи на виенски шницел ...от ляво дация, по средата шницела, от дясно V12v12 - някои модели двигателят е отпред.
Тия коли са произведения на изкуството, не са правени да блъскаш под път и над път.
Като искаш да блъскаш - взимаш си немско канче

enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4194
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:че след зверския удар със сцепено бомбе, тази кола е направена да излезеш жив от нея
След катастрофата с F82-ката на къпа и как шофьора и пасажера излезнаха и им нямаше АБС нищо, мога да потвърдя, че тези коли са доооста добре откъм сигурност.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
https://manager.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D ... 7pFTv-U-Cw
пияниците ще ядат голям дедов ми се види, крайно време е
пияниците ще ядат голям дедов ми се види, крайно време е
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Вчера за пръв път от доста време карах извън града.
Търново - София - Търново, към София тръгнах в 6:15, обратно към Търново в 22:30.
Не съм променял нищо в шофирането си. Като цяло трафикът беше доста спокоен.
Тия ушеви обаче не спират да ме изненадват. Спряха ме на тунелите на Витиня, на изхода след единия, ама то ще е било към 11 вече и нещо, тъмно и онзи ми излезе на платното с един фенер. Отне ми известно време да осъзная какво става, направо си ме стресна. Хем опасно за него, хем зямен после да вися в аварийната лента докато минават камиони. И то ми провери книжката и туй беше.. Аз съм се движел с 82-3км/ч максимум, тоест в най-лошия слушай съм бил не повече от 3км/ч над ограничението.
Иначе врътнах 40-50км из София, натоварено си е и малко си карате както ви дойде. Доста хора сменят по 2-3 ленти наведнъж. А включването от локалните ленти си е малко изпипитание, шкодилака 80 и малко коня, не отлепя хич, никакъв го няма, та малко неприятно ми беше като се качвам на булеварди и околовръстни.
Търново - София - Търново, към София тръгнах в 6:15, обратно към Търново в 22:30.
Не съм променял нищо в шофирането си. Като цяло трафикът беше доста спокоен.
Тия ушеви обаче не спират да ме изненадват. Спряха ме на тунелите на Витиня, на изхода след единия, ама то ще е било към 11 вече и нещо, тъмно и онзи ми излезе на платното с един фенер. Отне ми известно време да осъзная какво става, направо си ме стресна. Хем опасно за него, хем зямен после да вися в аварийната лента докато минават камиони. И то ми провери книжката и туй беше.. Аз съм се движел с 82-3км/ч максимум, тоест в най-лошия слушай съм бил не повече от 3км/ч над ограничението.
Иначе врътнах 40-50км из София, натоварено си е и малко си карате както ви дойде. Доста хора сменят по 2-3 ленти наведнъж. А включването от локалните ленти си е малко изпипитание, шкодилака 80 и малко коня, не отлепя хич, никакъв го няма, та малко неприятно ми беше като се качвам на булеварди и околовръстни.

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
https://www.facebook.com/photo/?fbid=12 ... 9979153781
румънската м@нг@л@ се оказала друсана
дано да са го задържали

румънската м@нг@л@ се оказала друсана
дано да са го задържали


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- St.Trinity
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.05.2017
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
drifty написа:Иначе врътнах 40-50км из София, натоварено си е и малко си карате както ви дойде. Доста хора сменят по 2-3 ленти наведнъж. А включването от локалните ленти си е малко изпипитание, шкодилака 80 и малко коня, не отлепя хич, никакъв го няма, та малко неприятно ми беше като се качвам на булеварди и околовръстни.
Не знам към колко часа е било, но имай предвид че ежедневния хаос го няма защото е по почивки и отпуски. Движението в София е разтоварено, въпреки това има напрегнати ситуации но е по-лежерно от по принцип. Ела пак на 20 Септемви примерно, и тогава гледай Кармагедон.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
В 17:30 потеглих от военно-историческия музей към бизнес парка, та си беше доста натоварен трафик. После от там ходих до буферния паркинг на Джеймс Баучер.
Иначе съм склонен да се съглася, че септември ще еоше по-зле. Ако живеех там щях да ползвам метро често.
Иначе съм склонен да се съглася, че септември ще еоше по-зле. Ако живеех там щях да ползвам метро често.

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Най яко е ноември декември като почне кишата и студа , километрични задръствания сутрин и вечер , кал навсякъде локви и т.н те си знаят шопите . Столицата лятото е полупразна , особено август е мъртвило ... 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Авто-инструкторите и те 'огладняли' здраво де*ба ... Искат периодично да се правят курсове от всички, че така се забравяла теорията и 'подготовката' на шофьорите била ниска... Още някой няма ли да ревне за пари в тази държава???
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Кои всички бе? На 100 години филмчета ли ще ни пускат? Като ги гледам половината от тях не могат да си научат курсантите да карат максимално вдясно и много обичат да карат с 20 по начин не позволяващ друг да ги изпревари. Аз пък съм на мнение, че за тях трябва да има периодични курсове, а не за нас, понеже наше право е просто да се движим по пътя, ама те понеже нали ни учат
редно е да се види дали са с всичкия си и дали имат умения.
Не стига, че направили курсовете на пари все едно караш академия за пилоти, ами и още искат.

Не стига, че направили курсовете на пари все едно караш академия за пилоти, ами и още искат.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Става дума за периодични курсове за всички шофьори



Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
И аз така го разбрах, ама по-скоро ще падне Парламента.
Няма да има нужда от организирани протести, просто неорганизирано и хаотично ще го изпотрошим ако не се вслушат в някакви регионални протести. Според мен няма да се стигне дотам де. Нали и самите депутати ще трябва периодично да минават курсове. 


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани