Българската хиперкола - 5221hp, 8880Nm
Модератор: Общи модератори
Re: Българската хиперкола - 5221hp, 8880Nm
Що тей ся хейтите БГ гуруто на фенбойчетата
Между другото човека има и някои смислени видеа ама тва 3 часовото с Алиеното беше покъртително.

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Българската хиперкола - 5221hp, 8880Nm
Преди много години, идва един познат е един ..."автомобил" наречен "София".
Е, той не дойде от далече, всъщност аз се оказан на близо до този автомобил, който се оказа част от няколко такива.
Та годината беше около 2000 мисля или 2001 някъде.
Но имаше голяма разлика от тази въпросна "кола" с име "София" и въпросният прототип , който коментираме сега.
Разликата е...че "София" се движеше!
Разгледах я тази "алтернатива" и беше интересна интерпретация на автомобил.
Да, имаше екзотичен външен вид и като млади хора веднага исках да видя двигателя.
Та човека собственик с гордост отвори задният капак , където всеки уважаващ себе си спортен автомобил крие сърцето си.
Също с гордост обяви , че това е чисто нов двигател от Рено 21 .
Двигателя беше поставен върху някаква конструкция от квадратни винкели и според мен, двигателя беше поставен и след това заварявано както ти дойде на акъла.
Тръгна да го качва в един сервиз на крика, оказа се, че задната част тежи доста повече , пък и е изнесена доста и мотора там...абе "отличен баланс на масите".
От долу положението беше още по-страшно.
Винкели, заварявани според както ти дойде моментното изчисление на око и съмнявам се, на някаква връв за диагоналите.
Как и да е, ще и правя "кръгче".
Вратите бяха "летящи" и долу се закопчаваха на нещо, като пирон, който ако не го видиш, когато влизах, може да си скъсаш панталона (и гъзъ).
Управлението беше , нямам представа как да го кажа. Все едно мяташ връзка банани , целейки метеорит в съседна галактика.
Тоест няма нищо общо, минах не повече от 300 метра и тая "кола" ходеше в ляво, дясно, гумите се чуваха, как нямат никаква сходимост , тресеше като див кон, дето туко що е хванат от някое пасище след тестове на извън земни.
Та за какво пиша тези неща.
Освен, че темата е за някакви спортни български автомобили, та този Алиено или както се казва е вторият подобен безумен проект, но и разликата е, че "София", макър и странно се движеше
И аз съм силно учуден, как таква тези "журналисти" не виждат какво грандиозно нищо представя Ахмет.
Че даже и по всички новини излезе,
Е, той не дойде от далече, всъщност аз се оказан на близо до този автомобил, който се оказа част от няколко такива.
Та годината беше около 2000 мисля или 2001 някъде.
Но имаше голяма разлика от тази въпросна "кола" с име "София" и въпросният прототип , който коментираме сега.
Разликата е...че "София" се движеше!
Разгледах я тази "алтернатива" и беше интересна интерпретация на автомобил.
Да, имаше екзотичен външен вид и като млади хора веднага исках да видя двигателя.
Та човека собственик с гордост отвори задният капак , където всеки уважаващ себе си спортен автомобил крие сърцето си.
Също с гордост обяви , че това е чисто нов двигател от Рено 21 .
Двигателя беше поставен върху някаква конструкция от квадратни винкели и според мен, двигателя беше поставен и след това заварявано както ти дойде на акъла.
Тръгна да го качва в един сервиз на крика, оказа се, че задната част тежи доста повече , пък и е изнесена доста и мотора там...абе "отличен баланс на масите".
От долу положението беше още по-страшно.
Винкели, заварявани според както ти дойде моментното изчисление на око и съмнявам се, на някаква връв за диагоналите.
Как и да е, ще и правя "кръгче".
Вратите бяха "летящи" и долу се закопчаваха на нещо, като пирон, който ако не го видиш, когато влизах, може да си скъсаш панталона (и гъзъ).
Управлението беше , нямам представа как да го кажа. Все едно мяташ връзка банани , целейки метеорит в съседна галактика.
Тоест няма нищо общо, минах не повече от 300 метра и тая "кола" ходеше в ляво, дясно, гумите се чуваха, как нямат никаква сходимост , тресеше като див кон, дето туко що е хванат от някое пасище след тестове на извън земни.
Та за какво пиша тези неща.
Освен, че темата е за някакви спортни български автомобили, та този Алиено или както се казва е вторият подобен безумен проект, но и разликата е, че "София", макър и странно се движеше

И аз съм силно учуден, как таква тези "журналисти" не виждат какво грандиозно нищо представя Ахмет.
Че даже и по всички новини излезе,
- St.Trinity
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.05.2017
Re: Българската хиперкола - 5221hp, 8880Nm
Е.Димитров написа:Освен, че темата е за някакви спортни български автомобили, та този Алиено или както се казва е вторият подобен безумен проект, но и разликата е, че "София", макър и странно се движеше
С тая разлика че има един русенец - Росен Даскалов, който направи име по пистите с неговите състезаващи се суперколи SIN. Но ако не си го чувал, то е защото бизнеса и клиентите му са ориентирани към Западна Европа. Та той е с далеч по реалистични цели и очаквания които изпълнява стъпка по стъпка, и успехите го съпътстват.

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Българската хиперкола - 5221hp, 8880Nm
St.Trinity написа:Е.Димитров написа:Освен, че темата е за някакви спортни български автомобили, та този Алиено или както се казва е вторият подобен безумен проект, но и разликата е, че "София", макър и странно се движеше
С тая разлика че има един русенец - Росен Даскалов, който направи име по пистите с неговите състезаващи се суперколи SIN. Но ако не си го чувал, то е защото бизнеса и клиентите му са ориентирани към Западна Европа. Та той е с далеч по реалистични цели и очаквания които изпълнява стъпка по стъпка, и успехите го съпътстват.
Да, вярно , човека доста се постара да пробие на сам и на там.
До колкото си спомням правеше и опити да направи градски автомобил, но ме съмнява да излезе нещо от тази трънка.
Китайците са в подем.
Аз за това няколко страници по-назад писах.
Ако искаш да направиш нещо българско, трябва да се свържеш тайно или явно с китайците и те да го направят

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Българската хиперкола - 5221hp, 8880Nm
https://youtu.be/lcNrDhA4jDk?si=KPWYumlohPTqckXh
По повод SIN cars.
По повод SIN cars.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Българската хиперкола - 5221hp, 8880Nm
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Българската хиперкола - 5221hp, 8880Nm
Като видях темата викам сигурно са направили възможно да изкараш поне краката отдолу като Фред Флинтстоун, че да може да се съревноваваш с детските колички с педали, които са, понеже е ясно, че с електрическите бебешки не можеш. Ама...явно ще почакаме още. През това време може да спонсорирате проекта като си купите криптовалутата им, пък може и да стане много скъпа един ден, знае ли се.
Това за плебеите, за милионерите, може директно кола да си купите. Или поне калъп за милиони.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Българската хиперкола - 5221hp, 8880Nm
щом някакви "инвеститори" са си купили токени и обучения от оная м@нг@лк@ Ружето, то със сигурност има и такива с Алиено токенчета




You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Българската хиперкола - 5221hp, 8880Nm
На тея да не им е изпаднала някоя по голяма лодка от бракуваните в Созопол или е същото корито от предните клипчета 

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Българската хиперкола - 5221hp, 8880Nm
Може да правят водно колело , хипер кола и водно колело 2в1 . Сега първо правят водното колело , после ще ъпгрейднат да стане и хипер водно колело алиено турбо гъзарията от краварника .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 802
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Българската хиперкола - 5221hp, 8880Nm
drago_pavlov написа:https://www.facebook.com/share/v/1E2LXAGf1p/
Песничката кърти
Никакъв бояджия не е тоя щом не е по джапанки

- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Българската хиперкола - 5221hp, 8880Nm
Не е по джапанки, ама пръскат в оранжерия хората
'глей тука кво стааа: https://www.youtube.com/watch?v=5uOV64X3TH0
Тестват хората ... с бор машината... хиперколата - Кoenigsegg Dark Matter, ряпа да яде - тука говорим за 5221hp, 8880Nm

'глей тука кво стааа: https://www.youtube.com/watch?v=5uOV64X3TH0
Тестват хората ... с бор машината... хиперколата - Кoenigsegg Dark Matter, ряпа да яде - тука говорим за 5221hp, 8880Nm

- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 802
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани