Twin-turbo M5 o.O
Модератор: Общи модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Tа на въпроса-изклучително трудно е да се турбинира двигатела от гаражни специалисти.но една средно голяма тунинг фирма едва ли ще се затрудни особено.
ти тоя в10 го изкара ебати двигателя-тия турбинираха диабло,ф430,карера гт,гт3,ферари ф50 нема да турбинират м5 че имала електроника колкото на боинг(сигурно си авиоинжинер)
"иЗтинския въпрос е дали ти си малоумен. Купето ще се разпадне от вятъра ли бе " еми ти за аеродинамика и въздушно съпротивление чувал ли си бе или за тебе скорост на вятара от 340-350 км/ч е обикновен вятър.
БРАБУС РОКЕТ незнам колко е им е по-технологичен двигателя ама праи 1340 нм и ги има още от 1500 оборота почти всичките.не съм голям фен на брабус но е 200% сигурно че тая турбо м5 нема да бие нито рекорда за скорост(367,5) нито ускорението на рокета.пак за разпадането от "вятара" колкото и да не може да си го представи пияната ти глава,точно на брабуса почнаха да му се разпадат ламарините и един от опитите за рекорд се провали.
БМВ е60 е лимузина или луксозен седан,както искаш го приемаи, доста усилия са вложени за да се преработи до М5.но в никакв случаи бмв не са го предвидили да за такива скорости,такова каране и тн(имам предвит турбинираната версия).когато една платформа е предвидена за седан да и слагаш двигател по-мощен и от на наи-мощните суперспортисти си е ИЗГЪЗИЦА граничеща с простотия(и брабус рокет е не по-малка глупост,ма онова е купе и си е направено за рекорд и за реклама).
аз съм голям фен на м5,но като са я направили бмв 507 коня значи е трябва да е 507 а не 800коня битурбо.ако сметнали за необходим да е по-мощна да са я направили по-мощна.да не говорим че с този модел(м5 турбо) е променена цялата концепция за високоборотен,атмосферен двигател.има хаман тунинг около 555 кс тои си е удачен,без никакви компресори и нормално увеличаване на мощността.
ти тоя в10 го изкара ебати двигателя-тия турбинираха диабло,ф430,карера гт,гт3,ферари ф50 нема да турбинират м5 че имала електроника колкото на боинг(сигурно си авиоинжинер)
"иЗтинския въпрос е дали ти си малоумен. Купето ще се разпадне от вятъра ли бе " еми ти за аеродинамика и въздушно съпротивление чувал ли си бе или за тебе скорост на вятара от 340-350 км/ч е обикновен вятър.
БРАБУС РОКЕТ незнам колко е им е по-технологичен двигателя ама праи 1340 нм и ги има още от 1500 оборота почти всичките.не съм голям фен на брабус но е 200% сигурно че тая турбо м5 нема да бие нито рекорда за скорост(367,5) нито ускорението на рокета.пак за разпадането от "вятара" колкото и да не може да си го представи пияната ти глава,точно на брабуса почнаха да му се разпадат ламарините и един от опитите за рекорд се провали.
БМВ е60 е лимузина или луксозен седан,както искаш го приемаи, доста усилия са вложени за да се преработи до М5.но в никакв случаи бмв не са го предвидили да за такива скорости,такова каране и тн(имам предвит турбинираната версия).когато една платформа е предвидена за седан да и слагаш двигател по-мощен и от на наи-мощните суперспортисти си е ИЗГЪЗИЦА граничеща с простотия(и брабус рокет е не по-малка глупост,ма онова е купе и си е направено за рекорд и за реклама).
аз съм голям фен на м5,но като са я направили бмв 507 коня значи е трябва да е 507 а не 800коня битурбо.ако сметнали за необходим да е по-мощна да са я направили по-мощна.да не говорим че с този модел(м5 турбо) е променена цялата концепция за високоборотен,атмосферен двигател.има хаман тунинг около 555 кс тои си е удачен,без никакви компресори и нормално увеличаване на мощността.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
acho.rs написа:....
Офф и ти ли си от тия дето не са фенове на Мерцедес, а гледат реално на нещата? Я сега да те питам как разбра че V10 не е ебати двигателя? Да имаш представа че това е двигател номер 1 в света???!!!!!
Колкото до купето щом може да издържи натоварването при около 330км/ч което е скоростта на М5 без ограничител, е елементарно да се сетиш, че когато един автомобил излиза от завода отговаря на доста о завишени критерии за качество и издръжливост от колкото посочва производителя. Така че надали ще има изобщо някакъв проблем да понесе още 30-40км отгоре, независимо че натоварванията нарастват много, но не космически

Колкото до Брабуса, той е наистина бърз, ама си е хал хабер кола колкото и Вейрона. М5 не е правено с цел рекорд, а този Брабус е, така че са следвали различна концепция, освен това да си забелязал разлика в броя на цилиндрите и кубатурата между двете коли??????
А да имаш представа че гадната V10 на БМВ има бая бая потенциал и ако и се увеличи кубатурата и ще стане лошо за Брабуса?

acho.rs написа:аз съм голям фен на м5,но като са я направили бмв 507 коня значи е трябва да е 507 а не 800коня битурбо.ако сметнали за необходим да е по-мощна да са я направили по-мощна
Не съм съгласен с това, защото така отричаш изобщо силовия тунинг на една кола.
Това че, фирмата производител я е направил н стотин коня не значи, че няма хора на които това няма да им е достатъчно и ще се мъчат да я направят по-мощна.
Просто при силовия тунинг нещата не се гледат само от към някво число коне, а то си е цяла философия. Идеята да имаш по-бърза кола от другия, от заводския модел.
Но 350к долара за такъв модел М5 ми се струва много и ако не си безбожно богат не е практично да ги дадеш за такава кола.
Но е хубаво, че вече и на тази кола и разгадаха концепцията и може да се турбинира. Жалко че, няма нагледно повечко информация за колата.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
acho.rs написа:ти тоя в10 го изкара ебати двигателя-тия турбинираха диабло,ф430,карера гт,гт3,ферари ф50 нема да турбинират м5 че имала електроника колкото на боинг(сигурно си авиоинжинер)
"иЗтинския въпрос е дали ти си малоумен. Купето ще се разпадне от вятъра ли бе " еми ти за аеродинамика и въздушно съпротивление чувал ли си бе или за тебе скорост на вятара от 340-350 км/ч е обикновен вятър.
хехе, а ти пък от къде си сигурен, че няма да има по-голяма максимална скорост от брабуса

p.s. намерих снимката, за която бях писал по-рано... това е правено преди 1-2 години, на някакво изложение. не е бмв, но идеята е същата.

http://www.chevyhiperformance.com/techa ... ted_turbo/
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Явно имало страшни сектанти по тоя свят - да турбинираш тоя мотор.. да дадеш толкова пари..
Ще ви кажа една много вярна поговорка - целта оправдава средствата..
Ще ви кажа една много вярна поговорка - целта оправдава средствата..

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
Dimo написа:А да имаш представа че гадната V10 на БМВ има бая бая потенциал и ако и се увеличи кубатурата и ще стане лошо за Брабуса?
Еми то Alx беше пуснал 1 тема за строукър кит от Динан за В10-тката.
Там се видя с 1 колянов вал само колко се разширява конюшната.
Тоя двигател май има баят ресурс в него

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=44080

Динан напрао разбива дувара

Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt 

- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Аз само да питам.. кво е положението с турбо-лага, когато охлюва е на другия край на колата 

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
да не говорим повече за брабус рокет
дали м5 може да се направи по-бърза е тема на безмислен спор! то колата не си е правена с такава цел,изтинската бързина е динамиката на колата,маневреността а не само в-макс.
не съм казвал че в10 е обикновен двигател-напротив тои е един от наи-добрите в света и не случаино спечели толкова награди.по-удачен обаче си е тунинга на динан-5.8 л и 620 кс.без турбиниране.моето мнение си остава че ако сложиш турбо на кола която е определена за каране с високооборотен атмосферен двигател,то тогава променяш цялата концепция за машината и се получава доста различна кола
друг е въпроса че има скаилаини и супри по 1200-1300 кс но които иска да си си ги прави.не отричам силовия тунинг,само имам резерви относно него и причините казах по-горе.
като искаш много да подсилиш колата с турбо,тунинговаи някаква с турбо платформа, а не атмосферка

не съм казвал че в10 е обикновен двигател-напротив тои е един от наи-добрите в света и не случаино спечели толкова награди.по-удачен обаче си е тунинга на динан-5.8 л и 620 кс.без турбиниране.моето мнение си остава че ако сложиш турбо на кола която е определена за каране с високооборотен атмосферен двигател,то тогава променяш цялата концепция за машината и се получава доста различна кола

друг е въпроса че има скаилаини и супри по 1200-1300 кс но които иска да си си ги прави.не отричам силовия тунинг,само имам резерви относно него и причините казах по-горе.
като искаш много да подсилиш колата с турбо,тунинговаи някаква с турбо платформа, а не атмосферка

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани