Въпрос за 318тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за 318тдс
Здравейте,
Очаквам да ми докарат колицата края на тази седмица 318тдс '99
Аз рабирам от коли толкова,колкото повечето хора от ядрена физика само знам да сипвам и да карам
Доста изчетох относно дизела при BMW,но определено не намерих конкретно това което ме интересува във форума.След задължителната диягностика дори и да няма нищо ,какво е препоръчително за смяна.Четох,че трябва виско, водна помпа и термостат , но навсякъде във темите се споменаваше 325тдс.След това ремъци филтри верига,масла ала бала ..???
Със какъв антифриз се кара/старата кола я карах само с антифриз за алуминиев блок/,каква спирачна течност и т.н
ПС.Предварително щв съм ви благодарен,като напише някои "има такава тема" да ми даде линк към нея ,защото изчетох целият форум и конкретните въпроси не ги намерих.Идеята ми е конкретно за този модел "КАКВО"?
Благодаря предварително
BR Зайо!

Очаквам да ми докарат колицата края на тази седмица 318тдс '99
Аз рабирам от коли толкова,колкото повечето хора от ядрена физика само знам да сипвам и да карам

Със какъв антифриз се кара/старата кола я карах само с антифриз за алуминиев блок/,каква спирачна течност и т.н
ПС.Предварително щв съм ви благодарен,като напише някои "има такава тема" да ми даде линк към нея ,защото изчетох целият форум и конкретните въпроси не ги намерих.Идеята ми е конкретно за този модел "КАКВО"?
Благодаря предварително
BR Зайо!




- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Виско, помпа и термостат важи и за 318- ката.
Антифриз като за всяка нормална кола, аз слагам Мотул, червен. Той е синтетичен, но и друг да сложиш няма да има проблем.
Филтри има на всякъде- горивен, въздишен и маслен. Масло- аз карам с 0W40, откакто съм я купил, но повечето карат с 15W40, въпрос на избор. Смяната е на 6- 8000км ако, да няма после, турбото замина
Спирачна течност- ДОТ4, желателно е и маслото в скоростите и дифа да смениш.
В нафата е добре да слагаш 50мл ДВУТАКТОВО масло на един резервоар за да смазва помпата заради високото съдържание на сяра в наще нафти.
Аз също слагам добавка на всяко пълнене иначе ми се задръстват дюзите и пуши и гори много, а и не върви.
Ако ти се дават пари сложи и чип и панелен спортен филтър, просто си трябват за тая кола.
Антифриз като за всяка нормална кола, аз слагам Мотул, червен. Той е синтетичен, но и друг да сложиш няма да има проблем.
Филтри има на всякъде- горивен, въздишен и маслен. Масло- аз карам с 0W40, откакто съм я купил, но повечето карат с 15W40, въпрос на избор. Смяната е на 6- 8000км ако, да няма после, турбото замина

Спирачна течност- ДОТ4, желателно е и маслото в скоростите и дифа да смениш.
В нафата е добре да слагаш 50мл ДВУТАКТОВО масло на един резервоар за да смазва помпата заради високото съдържание на сяра в наще нафти.
Аз също слагам добавка на всяко пълнене иначе ми се задръстват дюзите и пуши и гори много, а и не върви.
Ако ти се дават пари сложи и чип и панелен спортен филтър, просто си трябват за тая кола.
Много благодаря за отговорът
А относно верига ролки ти тем подобно по двигателят ,които се сменят при покупка на нова кола ?И още един въпрос: Дочух че по старите дизели и по точно тези които не са карани маслото им се утаява и заприличва на желе и трябвало да се разкисне преди да се налее новото има ли нещо такова или е пак от поредица "МИТ"
BR Зайо
А относно верига ролки ти тем подобно по двигателят ,които се сменят при покупка на нова кола ?И още един въпрос: Дочух че по старите дизели и по точно тези които не са карани маслото им се утаява и заприличва на желе и трябвало да се разкисне преди да се налее новото има ли нещо такова или е пак от поредица "МИТ"
BR Зайо
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
В бг никои маи несменя верига преди да се разхлопа(цари мнението че няма късане:mhihi:) а мисля че я дават на 150-200х км да се подменя с всички оптегачи плъзгачи и ролки с нея
А относно маслото за пръв път чувам да се отаява и да става като желе но при смяната направи промивка на мотора и тогава налеите новото
А относно маслото за пръв път чувам да се отаява и да става като желе но при смяната направи промивка на мотора и тогава налеите новото
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
На желе чак да стане няма ама ако е минерално и много старо с времето си губи качествата ама как се кисне и идея нямам, нито пък съм чувал за подпбна операция.
Аз на мойта при всяка смяна промивам с некъв препарат на Мотул, 15 мин работи на празен ход с него и след това сменям.
За веригата както казва колегата, преди да заклопа зверски или да спре да пали топла никой не сменя май, все пак цената е около 800лв. Но ако си толкова маниак да смениш нещо по мотора смени разпръсквачите


Аз на мойта при всяка смяна промивам с некъв препарат на Мотул, 15 мин работи на празен ход с него и след това сменям.
За веригата както казва колегата, преди да заклопа зверски или да спре да пали топла никой не сменя май, все пак цената е около 800лв. Но ако си толкова маниак да смениш нещо по мотора смени разпръсквачите

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Казваш, че искаш промивка на двигателя, препарата е 7-10 лв., колата работи 10-на минути и се налива новото масло. Това е за да остърже нагари и боклуци, ако има. Обаче не е хубаво да се прави на всяка смяна, щото тез 10 мин. на практика двигателя ти работи почти без смазване 

Never mistake motion for action...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Leon написа:Казваш, че искаш промивка на двигателя, препарата е 7-10 лв., колата работи 10-на минути и се налива новото масло. Това е за да остърже нагари и боклуци, ако има. Обаче не е хубаво да се прави на всяка смяна, щото тез 10 мин. на практика двигателя ти работи почти без смазване
Що да е без смазване? Това, което аз ползвам е 300мл и се сипва в цялото масло- демек 4лт. Преебава му качествата и не може да маже ли? Иначе в каталога на Мотул пишат за него, че препоръчват на всяка смяна да се ползва. Аз така и правя и за сега не се оплаквам.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Тези препарати втечняват старото масло, за да остане възможно най-малко от него в двигателя, като същевременно отлепват нагара, за да изтече с маслото. Втечняване е ключовата дума 

Never mistake motion for action...
Промивка
Аз лично не ти препоръчвам промивка а да сложиш по евтино масло и да караш 1000 или 2000км и пак да го смениш.Причината е че този нагар и боклуци които тръгват по магистралите след промивката могат да запушат някоя маслена магистрала /тромб/ и да стане мазало...как ще го отпушиш представа нямам!Успех и слагай чип - няма да сбъркаш! 

- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Всичко прецаква мотора дори и лошото гориво
Работата е там че повечето чипове на пазара са съобразени с параметрите на мотора и натоварването което може да изтърпи без драстични промени,но всичко си зависи в голяма степен от стила на каране ако постоянно е във високите обороти разбераемо е ресурса на двг да е по малък
Работата е там че повечето чипове на пазара са съобразени с параметрите на мотора и натоварването което може да изтърпи без драстични промени,но всичко си зависи в голяма степен от стила на каране ако постоянно е във високите обороти разбераемо е ресурса на двг да е по малък
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани