Сервизи, труд и отстъпка за части
Модератор: Общи модератори
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Алекс ,прав си логиката изисква кът се сменят дискове да се подмени всичко ,но кът гледаш как са написали амортЕсьори ,имат нужда да си пипнат сайта от към дизайн 

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
DigitalExile написа:Той Димов за т'ва не кара BMW, не може да се оправи със сайта






- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Ивайло Димов написа:Един бърз рисърч и излизат дисковете ,цена на дребно за краен клиент
https://www.myparto.com/en/t32117-c113/ ... rake-discs
Предполагам на едро за сервиз ще е по-ниска .Останалата част до тия 800 кинта са за удоволствието да си обслужен официално .Кефа цена няма
Айде сложи и едни накладки https://www.myparto.com/en/i1791/bmw-mi ... pp115u282w
сложи и един шипинг
сложи и монтаж-демонтаж в официален сервиз!Където ще го има в хисторито на автомобила!
сложи и спокойствието,че си направил може би най доброто за колата си и имаш гаранция за това какво са направили....и кво става?
Май излиза по евтино от това да поръчваш "оем" от някви шано сайтове и да се гъзиш пред блока да си ги сменяш сам щот видиш ли срашен кеф е да си правиш сам нещата

пс.Миналата година правих същата гимнастика но направо и предни и задни дискове+накладки,датчици и тн.Колата ми я обслужвам само в представителсто на марката откакто съм я купил по простата причина да и продължа историята така както и аз съм я взел.Ta питах познат майстор за цена на оригинални дискове и накладки,след това направих запитване в официалния сервиз....ще те оставя сам да се сетиш къде беше по евтино г-н икономист

- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Има неща ,които човек може и сам да свърши стига да не го е страх да си олющи лака на ноктите
.Смяната на дискове не е нещо извънземно и сръчен човек може да я свърши тая работа за 1 час с туткането за кафе и цигари .
Както казах 800 кинта за дискове и накладки са добра цена
.

Както казах 800 кинта за дискове и накладки са добра цена

- Superexstatic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Спорът не тръгна ли от този скриншот? Предни дискове и предни накладки 800+366лв. Тука ги изкарахте офиц сервизите, че бачкат благотворително направо 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Superexstatic на 17 Юни 2025, 10:57, променена общо 1 път

- top
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 17.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1 2.3d,MB SL350,MB E350d
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Ивайло Димов написа:
Както казах 800 кинта за дискове и накладки са добра цена.
Че даже хората и airbag-а на волана ми смениха безплатно по сервизна акция

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- top
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 17.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1 2.3d,MB SL350,MB E350d
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Superexstatic написа:Спорът не тръгна ли от този скриншот? Предни дискови и предни накладки 800+366лв. Тука ги изкарахте офиц сервизите, че бачкат благотворително направо
Няма такова нещо 800+366 в тия 800 са и накладките, това другото е ако сменяш само накладки!
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
top.Сервизната акция предполага фабричен дефект ,който се отстранява за сметка на кораба-майка щото клиента няма вина за конвейрни извращения и драми .Това го практикуват всички автопроизводители щото ако наемеш адвокат жална им майка .И няма значение дали колата ти се обслужва в техни сервизи ,има ли подобни случаи на фабричен дефект то те са длъжни да го отстранят за тяхна сметка ,най-малкото зарад имиджа си .
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Ивайло Димов написа:Има неща ,които човек може и сам да свърши стига да не го е страх да си олющи лака на ноктите.Смяната на дискове не е нещо извънземно и сръчен човек може да я свърши тая работа за 1 час с туткането за кафе и цигари .
Че не е извънземно, не е....
А обикновено нещата стават много бързо като си гледал клипчета в нета , но за съжаление в реалния живот понякога не стават като в нета

Или по друг начин казано: уверен си , че само ще пръднеш , пък вземеш ,че се насереш.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- top
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 17.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1 2.3d,MB SL350,MB E350d
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Ивайло Димов написа:top.Сервизната акция предполага фабричен дефект ,който се отстранява за сметка на кораба-майка щото клиента няма вина за конвейрни извращения и драми .Това го практикуват всички автопроизводители щото ако наемеш адвокат жална им майка .И няма значение дали колата ти се обслужва в техни сервизи ,има ли подобни случаи на фабричен дефект то те са длъжни да го отстранят за тяхна сметка ,най-малкото зарад имиджа си .
Да така е, обясниха ми че това е някакъв дефект на доставчика на тая част и при инцидент било възможно да не се отвори по най-добрия начин и някакво желязо можело да ти хвръкне в главата. Мисля, че всички волани с тая форма на въздушна възглавница и около тая година са засегнати.
Но има и кофти сервизни акции, примерно в Силвър Стар имам една акция за дизелов двигател за обновяване на софтуера, но по немските форуми четох, че който го е направил тоя ъпдейт, после си усещал колата с намалена мощност и всеки път като карам за обслужване им подчертавам, че не искам да я правят и така си стои отворена.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
немо .От опит ли го твърдиш
.Тва да не е совалка бре ,два диска са ,да не би да трябва да правиш трепанация или лоботомия на опикан ДВГ .Хайде стига тъпотии ,който не му се цапа и занимава си плаща ,има и такива дето им е кеф да се омърлят дори да имат възможност сервиза да купят ,има и такива които парите си им е кеф на душата да човъркат .Разни хора -разни идеали .Точно па в България да издуваш със сервизна книжка дето народа е Тома Неверни заради печален опит натрупан от много опарени точно със официално сервизирани .Не разбрахте ли ,че хората масово не вярват на тези неща .Ако някой е решил да си обслужва колата в официален сервиз си е негово решение ,но да се надява че тва носи добавена стойност е илюзия.
Тойота Венци Шумен го бастисаха щото цървула взимал пари да сменя масла и филтри ама само филтъра подменял ,наливал обратно старото масло .Как са го хванали вече не знам подробности.
Така ,че в тая жУнгла наша квото мога сам си правя ,квото не мога си имам 2-3 ма доверени дето им вися на главата и дудна .За пари не споря ,колкото кажат толкова ,тва не е бит пазар .Ама само докът видя че се кани да дига колата на прага с крокодила и се напрягам .

Тойота Венци Шумен го бастисаха щото цървула взимал пари да сменя масла и филтри ама само филтъра подменял ,наливал обратно старото масло .Как са го хванали вече не знам подробности.
Така ,че в тая жУнгла наша квото мога сам си правя ,квото не мога си имам 2-3 ма доверени дето им вися на главата и дудна .За пари не споря ,колкото кажат толкова ,тва не е бит пазар .Ама само докът видя че се кани да дига колата на прага с крокодила и се напрягам .
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Илюзия друг път. Фабиите книжки не са имали, но след проверка в еуратек дали е така както казвам си заминаха набързо без повече разговори и без пазарлъци. И след гаранция пак там са били обслужвани.
Та историята на колата си е много важно да я има.
Баш щото сме тома неверни. И Пежото няма книжка, ма история си има.
Та историята на колата си е много важно да я има.
Баш щото сме тома неверни. И Пежото няма книжка, ма история си има.
Хм,хм...
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Моджо ,илюзия е щото хората не вярват .Нямат доверие ,тва са фактите щото Бай Ганьо си е Бай Ганьо и сервиз на Ролс Ройс да го сложил той гледа келепиреца .
Виждал съм 5 годишни сервизирани в официален сервиз коли дето ще те е гнус даже да се изсереш с извинение.
Виждал съм 5 годишни сервизирани в официален сервиз коли дето ще те е гнус даже да се изсереш с извинение.
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
kiko написа:сложи и монтаж-демонтаж в официален сервиз!Където ще го има в хисторито на автомобила!
сложи и спокойствието,че си направил може би най доброто за колата си и имаш гаранция за това какво са направили....и кво става?
Май излиза по евтино от това да поръчваш "оем" от някви шано сайтове и да се гъзиш пред блока да си ги сменяш сам щот видиш ли срашен кеф е да си правиш сам нещата![]()
От доста време карам все гаранционни коли, та се поддържат в дилърите, но до преди няколко години спирачки и гуми, като се е налагало, съм търсел инди сервизи и части с отстъпки. Но като си сметнеш разправията само за това, по-разумно е всичко в дилъра, дори и да е по-скъпо, а и е минимално по-скъпо вече, дори в БГ. Особено на премиум коли, дилърите ти дават и премиум преживяването(примерно да дойдат да я вземат, да я обслужат/оправят и да ти я върнат).
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Сервизи, труд и отстъпка за части
Официален сервиз. Първа смяна на масло. Кола на 9х.км. Резултата на другата сутрин.
-Вика - докарай ми я. Как ще я карам - ще дойдете с пътна помощ да я вземете.
-Вика - докарай ми я. Как ще я карам - ще дойдете с пътна помощ да я вземете.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани