Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Трябва ли да се спре развитието на ДВГ в масови коли среден клас?

Да, ДВГ даде каквото можеше
7
11%
Не, не трябва, но всичко е политика и му се пречи умишлено
55
89%
 
Общо гласове : 62
Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко

Мнение от Top Gun Maverick » 08 Яну 2025, 8:04

Отваряш немското мобилен и виждаш колко няма за продан 12-15 годишни и Ф10-ки, ако искаш може да се преместиш и на 15+ годишни Е90-ки. :mhihi:
Не знам кога немците са карали само нови коли, но забравяте, че там има и много паплач от цял свят, която не се движи само с градски транспорт, а и там основно се гледа на колко км. е колата, а не възраст защото в сервиза се харчат едни пари, които някои предпочитат да дадат като вноска за нова кола защото и да я оправят, пробега няма да намалее. Над 200 се ослушват стабилно за продажба, а над 300 им е почти задължителна вече като коли на 400-500 почти се подаряват, а тука ги подмладяваме. :ok:
Пак давам за отправна точка Ф10, че на всеки му е познато. Поглеждаш как вървят такива под 200, после такива над 300 и виждаш огромната разлика. Ако намериш музеен експонат под 100...за тея пари Г30. :mhihi:

П.п: Немците не берат евраците от дърветата, много добре умеят да си правят сметката и никой няма да ти продаде кола евтино, без значение на колко е години. Да не говорим, че даже да не знае някой колко може да вземе на колата си автокъщите са толкова много, че веднага му пускат добра оферта.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 14.01.2022
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
Мечтае да кара: Елинор :)

Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко

Мнение от Ивайло Димов » 08 Яну 2025, 10:16

Маверик кво да гледам ясна ми е ситуацията ,Ханс кът си купи БМВ след кът му изтече гаранцията го връща на дилъра и си взима ново щото доходите му го позволяват .Ханс е немец знае ,че в един момент ще трябва са мине през "голямото обслужване " което значи много пари ,тая кола ако е дизелова периферията и е скъпа и има определен живот .Тая кола докът дойде до нашият пазар може да смени още двама собственика ,които да носят гордо арийските имена Сандал или Мюмюн.Така ,че кръговрата е един и е ясен .Тва че тук им се радваме на 15 годишни кошници на незнайно колко км си е народопсихология и ниски доходи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко

Мнение от don_gori » 08 Яну 2025, 10:51

С годините а и с многото шарани тук, нашите търгаши на коли се изучиха и вдигнаха цените в космоса спрямо това което предлагат, a то е 90% траш от EU. Та в крайна сметка нашиО киха едни пари за кола "нов внос" , като предварително са го окъпали една хубавата с реалните километри и някаква скалъпена история на колата и всички са доволни. Само че за тея пари нашиО ако се огледа в EU ще разбере че може да си намери нещо читаво или поне да види истинското състояние на колата преди да са я подмладили с едни 150-200к км :mhihi:
Като гледам как се въдят всякакви сервизи с по 10-15 коли чакащи отпред съм сигурен че положението ще отива на по-зле и по-зле. Просто с този нулев контрол от страна на държавата ще продължаваме да изкупуваме скрапа на Европата и ще дишаме ЕКО-побългарените(сиреч изкормени) системи за DPF, Adblue и т.н. :censored:
Прави ми и друго впечатление, пред автобояджийските/автотенекеджийските сервизи пък е пълно с американци и канадци добре ошарени с кръгчета, та и там има една бомба дето цъка цъка :mhihi:

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко

Мнение от Top Gun Maverick » 08 Яну 2025, 14:20

Минаха времената обаче където може да се огледаш в Германия за кола на по-ниска цена. Сега като идеш и може да останеш разочарован и да си кажеш нещо от сорта "ами те в България са по-евтини" и да си биеш шута за насам. В Италия не е много по-различно, особено откакто вдигнаха таксите за разби документи да ти отчислят колата. В Дания се намират малко по-евтини от немските в общия случай защото на никой не му се ходи дотам да ги кара. Поради ситуацията с горните две държави виждаш да е пълно с коли от зад океана пред сервизите, плюс едни други бонуси, че там ако си вкарал ти колата чрез някой дилър, имаш голям шанс да и знаеш историята, да има повече екстри и да не е смазана от нещо и да не е била със смени на масло през 30 000 км. защото скапанярския производител така е предписал, че да е по-евтино ли, не знам.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко

Мнение от TNT » 08 Яну 2025, 14:32

Еми не, в България са скъпи. Тука всичко е въртяно или блъскано. Има автокъщи, в които няма здрава кола. Трябва да има европейска система тип карфакс и всеки да си знае какво купува. Ако някой му се кара на 450к км - да си взима. Ама ще я вземе за цена като на 450к, а не като за 190к. Няма лошо една кола да е на 150к, на 350к или на 750к. Само да има яснота и да не се лъже. И да е леснодостъпна информацията. Дори само КАТ да си вържат системите, при регистрация да им светне, че тая кола е била на 400к км, а сега се регистрира на 172к, ще секне доста.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко

Мнение от don_gori » 08 Яну 2025, 14:44

Има значение ценовия диапазон на колата - ако гледаш масовката 10-20к , както казах ще си я намериш от Германия на същата цена но в реалното й състояние , а не с лъсната задница за продан.
По-новите коли, както и чисто новите могат да се намерят на доста по-ниска цена от тук. Тамън пролетта на 2024 се минах с евтина кола от Германия.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 14.01.2022
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
Мечтае да кара: Елинор :)

Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко

Мнение от Ивайло Димов » 08 Яну 2025, 15:37

Имам познат с автокъща от него знам ,че ако купувача види на километража 450-500 хил тази кола е непродаваема ,клиента знае че ще бъде излъган но психологията му се успокоява ксто види магическите под 200 хил пробег :mhihi: .Мисли си ,че е надиграл системата,после като започне да ползва колата и в процеса на експлоатация ремонтите следват в геометрична прогресия и цифрите нарастват главоломно някак си се чувства един от многото преебани.И така до следващата нов внос и пак същият филм и отново наливане на кръв на умрял .

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко

Мнение от Top Gun Maverick » 08 Яну 2025, 15:37

Защото и Българинът не си търси правата, а твоя познат ако излезе някоя кола от автокъщата и се строши, може да му търсят съдебен иск ако не поеме никаква отговорност. Той е юридическо лице. Не казвам, че той продава боклуци, говоря като общо понятие. Иначе съм съгласен, клиента иска да надиграе системата, а не става.
И не виня търговците, на какви ли не циркове са готови за да излъжат разглезения клиент.

Явно аз трудно ги намирам евтините там спрямо тук или гледаме различни коли. Ако не е много въртяна в километрите, блъскана доволно и оправяна, много зор да я намериш по-евтина там. Възможно е ако е на много километри защото както казахме там им спа доста цената когато са на такива. Над 300 там и тука съм съгласен нашите да са по-евтини. Колкото по-надолу слизаш, толкова повече вървиш към изключенията, които естествено съществуват, но не са масовото положение.
Иначе две мнения няма, като я вземеш от там в масовия случай ще е каквото виждаш. Това, което ТНТ казва е супер и е супер лесно, но сякаш и там нямат интерес да се въвежда в цяла Европа защото сега всеки знае, че лесно се връщат и цената им няма да е сегашната. Защото малко или много сме им пазар на немците за кочините.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко

Мнение от alekangg » 08 Яну 2025, 15:53

Какво излезе сега?
Горните продавачи, се чудят как да угодят на разглезените нагли купувачи.

Хахах обаче това се мисли от някои хора, това вече е тъжно.
Ама как само на територията вървят тези схеми от 30год и ще вървят още 30 поне?
Отговор не искам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко

Мнение от steeN » 08 Яну 2025, 15:57

Евтини не са, ама са общо взето на същите пари без да са котка в чувал, особено тези на по-малко години.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко

Мнение от TNT » 08 Яну 2025, 16:00

Абсолютен пример беше оново бялото канче 340и, което коментирахме. За тея пари има несмазвани и на по-малко км.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 14.01.2022
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
Мечтае да кара: Елинор :)

Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко

Мнение от Ивайло Димов » 08 Яну 2025, 16:20

Маверик ,така работят всички автокъщи .Дори бях чел инфо ,че официални представителства въртят километражи,пренаписват сервизни книжки и т.н.,кът върнеш една кола на 5 години която е била служебна и по схема финансов лизинг и е на 500 хил .Кой ще я купи ,че тя утрепана от каране ,имам приятел дето е местен представител на ВЮРТ ,казвал ми е че върти по 250-300 км на ден -Шумен-Разград-Търговище-Добрич.Сложи всички подобни на Йетел,А1;Виваком,. .тва са десетки хиляди МПС-та.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко

Мнение от TNT » 08 Яну 2025, 16:41

Да, и тези са с договори за километри. 30-40к на година и т.н. Ако напредне с километрите, може да се смени с някой, който кара по-малко, да се промени договора или да му се даде друга кола. 250 работни дни по 200км на ден са 50 000км годишно. Имат си човек, който управлява парка и ги следи тези неща. На тях им трябват коли в гаранция, а не кошници, да висят по сервизи. Въобще не стигат тези километри, които коментираш.

Това с представителства да въртят километражи е коментирано и друг път във форума. Всяка сериозна марка, ако хване със сигурност подобна манипулация, ще отнеме лиценз за представителство.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1661
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко

Мнение от ildivvy » 08 Яну 2025, 19:23

Аз следя почти ежедневно цените на определен тип коли от 4-5 месеца тук и в Германия... Там определено са по-скъпи еднакво изглеждащите коли (имам предвид определена кола на определени километри тук и в Германия)! Как става така? Най-вероятно, тези тук не са на тези километри или са имали инциденти и са оправяни тук! Това е моето мнение... Това е и моето логично обяснение за всички коли на съответните цени тук! Колега пък гледа за гаранционна 5-ца комби и тук вече излизат хубави предложения (дори ценово) от премиум селекшън в Германия.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко

Мнение от TNT » 09 Яну 2025, 8:49

Нека тук са на реалните им километри с реалните щети, да видим къде са по-евтини :mhihi: Там кола на 500 000км колко струва ? :dunno:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook