Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Модератор: Общи модератори
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Е, това е малко крайно... Проблема им е в съхранението и бързото и достъпно зареждане на енергията, както и на цената (цялостно)... Имат мегдан за развитие, не може да се отрече, а и стават за някои области на приложение дори сега. Просто, нека всички да са 'равни в спорта' и да няма 'силово налагане', както се спомена...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Имам предвид че е малко като с джендърите , нормалните хора са достатъчно толерантни към извращенията им но това не е достатъчно . Електрокарчетата също не търпят критика , не понасят друго освен ток , никога не признават че имат трески за дялане ...Искат да мачкат ДВГ , да доминират и да си тикат електрическите пипала навсякъде . Мен лично не ми пречат , и в другата тема съм го писал че най добрия вариант е да ги има и двете технологии . Но нарушаването на баланса вече е прекалено .. 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
ok, libtard 
p.s. дай боже всеки му да е толкова с акъла и рефлексите си като Ранди на тази възраст

p.s. дай боже всеки му да е толкова с акъла и рефлексите си като Ранди на тази възраст
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Сравнение между най-бързите серийни коли на Audi с ICE и EV
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
don_gori написа:Сравнение между най-бързите серийни коли на Audi с ICE и EV
.. а плада е секунда по- бърз на 400 метра от итрон рс-а … смятай…
това видео е доста нагледно - повечето хора просто не могат да си представят една мощна електричка какъв звяр е на всякаква скорост...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Слушах една женица да се оплаква заради блокажа на Тракия. Бианс електрическа кола и казваше как се разрежда батерията и ако свърши...хлъц. Предполагам зимата на дълги пътувания това трябва да се има предвид.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Top Gun Maverick написа:Слушах една женица да се оплаква заради блокажа на Тракия. Бианс електрическа кола и казваше как се разрежда батерията и ако свърши...хлъц. Предполагам зимата на дълги пътувания това трябва да се има предвид.
Да, ама на 1/4 миля знаеш ли как раздават бинокли електричките

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Много години не съм му гледал видео на този лигльо, но заглавието ми привлече вниманието и викам айде 15 мин на скорост х2 ще издържа тъпотиите, само да видя цената и горе-долу какъв е новия китайски Хамър... на ток. За който не му се гледа всичко, 170к... ама евро.
https://youtu.be/dDXFa5cCP4Y?si=QRLWGgZJZJhxk7Cs
С тези дръжки затваряне като пистолети и звук на зареждане е като за алх или ако се търси друга таргет група извън тая на алх, за някоя софийска мутра, че и на цвят го докарва.
Китайската мафия по света може да налазва, че в родината им не знам доколко е развита.
Престъпниците ще могат да пускат дрона да оглежда терена напред при нужда.
Аз се чудех кое ще убие Тойота Секвоя, его къде бил този урод.



https://youtu.be/dDXFa5cCP4Y?si=QRLWGgZJZJhxk7Cs
С тези дръжки затваряне като пистолети и звук на зареждане е като за алх или ако се търси друга таргет група извън тая на алх, за някоя софийска мутра, че и на цвят го докарва.



Аз се чудех кое ще убие Тойота Секвоя, его къде бил този урод.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Поне можеше да си направиш труда и да кажеш с 2 думи за какво иде реч в клипа, все пак не всеки разбира руски език че да си прави някакви изводи от клип.
За протокола от Петък до вчера в най-големите задръствания и виелици навъртях към 500км(основно извънградско - АМ Тракия, София, Боровец, Самоков) с една електричка с 40kWh батерия и никъде не видях зор с батерии, станции и т.н. Кеф ми беше че зарядните на Боровец бяха на сушинка и не трябваше да рина 50см сняг

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
don_gori написа:
Поне можеше да си направиш труда и да кажеш с 2 думи за какво иде реч в клипа, все пак не всеки разбира руски език че да си прави някакви изводи от клип.
За протокола от Петък до вчера в най-големите задръствания и виелици навъртях към 500км(основно извънградско - АМ Тракия, София, Боровец, Самоков) с една електричка с 40kWh батерия и никъде не видях зор с батерии, станции и т.н. Кеф ми беше че зарядните на Боровец бяха на сушинка и не трябваше да рина 50см сняг
и на мен ми стана интересно за какви изводи става на въпрос. Интересно ми беше защо не я сменят батерията гаранционно, до колкото разбрах е 2018г.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Изводите са няколко
Първо -Заради две мъртви клетки цялата батерия е за утилизация.
Второ -Подобни батерии не могат да бъдат отремонтирани с проста смяна на повредените клетки.
Трето-Колко ще струва и какви въглеродни емисии ще се отделят за утилизацията на подобна батерия.
Четвърто - Има ли сервизи в България ,които имат подобни знания ,умения и инструментариум за да диагностицират подобен проблем и да го отстранят.
Пето -Колко "еко" е един EV автомобил при цялата картинка -от производството му ,всичките възли по моторизацията и последващо рециклиране .
Шесто - Какво струва на собственика един подобен високотехнологичен ремонт.
Седмо-Какъв % ще е вторичния пазар на подобни автомобили
Осмо -Кога аджеба този автомобил ствава екологичен и въглеродно неутрален.
В крайна сметка още преди 10-на години учени от МТИ бяха изчислили ,че един EV автомобил става Еко след 10-тата си година от производство.Но то след толкова време му иде време за Надин поради естествени причини на амортизация.
Не сая сменили по гаранция ,щото вероятно няма такава.
Първо -Заради две мъртви клетки цялата батерия е за утилизация.
Второ -Подобни батерии не могат да бъдат отремонтирани с проста смяна на повредените клетки.
Трето-Колко ще струва и какви въглеродни емисии ще се отделят за утилизацията на подобна батерия.
Четвърто - Има ли сервизи в България ,които имат подобни знания ,умения и инструментариум за да диагностицират подобен проблем и да го отстранят.
Пето -Колко "еко" е един EV автомобил при цялата картинка -от производството му ,всичките възли по моторизацията и последващо рециклиране .
Шесто - Какво струва на собственика един подобен високотехнологичен ремонт.
Седмо-Какъв % ще е вторичния пазар на подобни автомобили
Осмо -Кога аджеба този автомобил ствава екологичен и въглеродно неутрален.
В крайна сметка още преди 10-на години учени от МТИ бяха изчислили ,че един EV автомобил става Еко след 10-тата си година от производство.Но то след толкова време му иде време за Надин поради естествени причини на амортизация.
Не сая сменили по гаранция ,щото вероятно няма такава.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
1. не е вярно - не е
2. не е вярно - могат
3. го прескачам, няма точен отговор
4. Да, има и то оторизирани от Тесла. А не като тия.
5. Достатъчно е ЕКО. В града - веднага, като цяло след 5-тата до 7-та година.
6. Колкото - толкова. Като иска тънко да си е зел Дачия Спринг.
7. Поживем - увидим.
8. - виж 5
Не знаех, че 10 годишна кола е амортизирана по всякакви причини. Гледайки автопарка навън...бая са тия 10+ години. По същата логика каква е разликата с друга кола ? Сменяш на всеки 5 години и толкова /а колко са такива които сменят колите с нови на всеки 4-5 години ? М?/. Да, продаваш старата....теслата или която и да било не ти пречи да я продадеш също.
Ми в Беларус може и да нема гаранция
) В по други страни има. И аз искам Тойота Century, от старите, ама нема..и не щото не може да се купи.
2. не е вярно - могат
3. го прескачам, няма точен отговор
4. Да, има и то оторизирани от Тесла. А не като тия.
5. Достатъчно е ЕКО. В града - веднага, като цяло след 5-тата до 7-та година.
6. Колкото - толкова. Като иска тънко да си е зел Дачия Спринг.
7. Поживем - увидим.
8. - виж 5
Не знаех, че 10 годишна кола е амортизирана по всякакви причини. Гледайки автопарка навън...бая са тия 10+ години. По същата логика каква е разликата с друга кола ? Сменяш на всеки 5 години и толкова /а колко са такива които сменят колите с нови на всеки 4-5 години ? М?/. Да, продаваш старата....теслата или която и да било не ти пречи да я продадеш също.
Ми в Беларус може и да нема гаранция

Хм,хм...
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Ивайло Димов написа:Изводите са няколко
Първо -Заради две мъртви клетки цялата батерия е за утилизация.
Второ -Подобни батерии не могат да бъдат отремонтирани с проста смяна на повредените клетки.
Трето-Колко ще струва и какви въглеродни емисии ще се отделят за утилизацията на подобна батерия.
Четвърто - Има ли сервизи в България ,които имат подобни знания ,умения и инструментариум за да диагностицират подобен проблем и да го отстранят.
Пето -Колко "еко" е един EV автомобил при цялата картинка -от производството му ,всичките възли по моторизацията и последващо рециклиране .
Шесто - Какво струва на собственика един подобен високотехнологичен ремонт.
Седмо-Какъв % ще е вторичния пазар на подобни автомобили
Осмо -Кога аджеба този автомобил ствава екологичен и въглеродно неутрален.
В крайна сметка още преди 10-на години учени от МТИ бяха изчислили ,че един EV автомобил става Еко след 10-тата си година от производство.Но то след толкова време му иде време за Надин поради естествени причини на амортизация.
Не сая сменили по гаранция ,щото вероятно няма такава.
е ти нищо не каза,
първо: за две или повече все е тая
второ:сменяват ги, даже и в БГ се прави
трето: дъвкано многократно и въобще е несърезмерно с ДВГтата
четвърто: вече има доста сервизи в България които не само правят читава диагностика ( това което диагностираха тея братушки го правя същото и аз и всеки среден потребител на EV), а и ремонтират такива батерии.
пето: като трето
шесто: цената на ремонтите и батериите непрекъснато пада ( излиза по евтино от колкото да ремонтираш Мка)
седмо: пазара в момента не е добър защото навлизат нови технологии и всеки гледа да взема по модерното( като при телефоните, всеки предпочита най новия модел въпреки че и стария върши работа).
осмо: от както е направен е екологичен, не случайно в повечето европейски столици в централните части се пускат само електрички
В кайна сметка така и не разбрахме смисъла на клипа: 6 годишна тесла да и купуваш нова батерия: причините според мен са или теслата е на над 185 000км. и и е изтекла гаранцията или пък по вероятното според мен е, че братушката няма как да стигне до сервиз на Тесла за да му я сменят гаранционно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани