Обсъждане на автокъщи
Модератор: Общи модератори
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Обсъждане на автокъщи
Добре де, чета ти изискванията към колата и понеже наскоро взех за дейли (и уикенд проект
) F10 535i фейс на задно с почти всички смислени екстри за модела, за сходна сума като при теб, но с 50к км по-нисък пробег, се чудя колко сигурен си, че това Пежо е безпроблемна кола и с евтина поддръжка? Аз лично съм доста скептичен щом става дума за която и да е европейска сравнително нова кола (без да имам претенции, че съм запознат с марката и конкретния модел). Моето разбиране за евтина поддръжка приключва с американските марки, където пък си плащаш повече с горивото. И последно - близо 200к км. за Пежо за 30к+ ... направо ме застреля 



- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Обсъждане на автокъщи
Без да претендирам за каквито и да е познания, обикновено се базирам на мненията на хората и на разни класации. DW10 мотора го водят един от топ 10 ever made европейски дизели (https://www.slashgear.com/1656675/best- ... pean-made/) заедно с М57, с който много държах да е старата Х5-ца. Скоростите пък са Aisin TF-80, дето я водят една от най-безпроблемните и широко разпространени кутии.
А за евтиното, времето ще покаже, ама на първо време ангренаж с водна помпа и ролки е 300 лева. Смяната му е лесна. Спрямо 2-3-4К за вериги на БМВ-то е пей сърце. Дискове, накладки, и те са по-евтини. Въздушен филтър 30 кинта спрямо 70-80 за БМВ-то. 100 лева данък спрямо 400. 5/100 извънградско спрямо 10/100. Ей такива неща си смятам аз, дали ще са така реално ще видим.
А за цената, явно са популярни. Звънях на 7карс да питам и там все пак и този се засмя само и вика "и ти ли" - що и аз? "последните месеци ни спукаха да търсим и внасяме такива пежа".
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
А за евтиното, времето ще покаже, ама на първо време ангренаж с водна помпа и ролки е 300 лева. Смяната му е лесна. Спрямо 2-3-4К за вериги на БМВ-то е пей сърце. Дискове, накладки, и те са по-евтини. Въздушен филтър 30 кинта спрямо 70-80 за БМВ-то. 100 лева данък спрямо 400. 5/100 извънградско спрямо 10/100. Ей такива неща си смятам аз, дали ще са така реално ще видим.
А за цената, явно са популярни. Звънях на 7карс да питам и там все пак и този се засмя само и вика "и ти ли" - що и аз? "последните месеци ни спукаха да търсим и внасяме такива пежа".
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Обсъждане на автокъщи
Така е, но повечето от тези неща са сменяш веднъж и забравяш за доста дълго време. И все пак 10% от стойността на колата за първоначално обслужване ми изглежда ок. Не знам, ти си знаеш. Безаварийно и дано излизат сметките 


- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Обсъждане на автокъщи
Благодаря, и на теб!
Дано, че мотора пък на пролет ще иска гуми колкото за 2 смени на пежото
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Дано, че мотора пък на пролет ще иска гуми колкото за 2 смени на пежото

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Обсъждане на автокъщи
И аз не бих дал такива пари за кола извън БМВ, освен ако не е Опел.
Третият избор обаче би ми бил баш Пежо, имахме дълги години едно старо, много здраво излезе. Един колега има като такси тая последната лимузина май и я продава даже, някъде над 30000 и искаше, ама не помня колко. Двигателят му бил малък дизеловия като обем и на дълго не му стигало. Иначе са красиви вярно.
Обаче не знам защо масово се купуват тия нови сувчета.

Обаче не знам защо масово се купуват тия нови сувчета.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: Обсъждане на автокъщи
Top Gun Maverick написа:
Обаче не знам защо масово се купуват тия нови сувчета.
Защото позицията на шофьора е висока и поне на мен ми е по-приятно да карам, отколкото ниска кола, в която имаш чувството, че дупето ти се сурка по асфалта. Не знам, може да е от годинките, но не бих се върнал в ниска кола.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Обсъждане на автокъщи
Ако зелените искаха да са наистина зелени, трябваше да ги обложат с по-големи данъци всички такива с аеродинамика на паве ППС-та. Че и да мъкнат 4х4 цяла година с тях като 99% от хората няма да го ползват никога, пак е много зелено.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: Обсъждане на автокъщи
Top Gun Maverick написа:Ако зелените искаха да са наистина зелени, трябваше да ги обложат с по-големи данъци всички такива с аеродинамика на паве ППС-та. Че и да мъкнат 4х4 цяла година с тях като 99% от хората няма да го ползват никога, пак е много зелено.
Повечето са преднячки и са по-зелени от някой звяр с 300 коня.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Обсъждане на автокъщи
Гледам много корейски, много нещо са се появили по пътя. Хюндай имат някакъв модел като кара срещу мен е с 45 светещи ленти по цялата решетка все едно излиза от онзи филм "Трон - заветът". А някак не ми изглеждат, че ще са толкова евтини, но ги купуват.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Обсъждане на автокъщи
Паве, паве, колко па да е паве?
Кодиак - коефициент въздушно съпротивление 0,28.
Бая аеродинамично паве ще да е. Още повече, че е и голям.
Примерно.
Кодиак - коефициент въздушно съпротивление 0,28.
Бая аеродинамично паве ще да е. Още повече, че е и голям.
Примерно.
Хм,хм...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Обсъждане на автокъщи
Кодиак е нещо близко до повдигната Фабиа, един колега взе такъв тука да търкаля такси, та успях да го огледам набързо.
Освен сравнимо със същата големина кола, ако си е ниска коефициента ще е друг, килограмите също. Но това не пречи всеки да си кара каквото му харесва.
Освен сравнимо със същата големина кола, ако си е ниска коефициента ще е друг, килограмите също. Но това не пречи всеки да си кара каквото му харесва.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Обсъждане на автокъщи
Ъъъ нищо не разбрах. Фабия друг път.
Нали Сув били павета.. Ми явно не са, поне някои.
Нали Сув били павета.. Ми явно не са, поне някои.
Хм,хм...
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Обсъждане на автокъщи
Моджо написа:Паве, паве, колко па да е паве?
Кодиак - коефициент въздушно съпротивление 0,28.
Бая аеродинамично паве ще да е. Още повече, че е и голям.
Примерно.
Тоя коефициент се умножава по челната площ и по скоростта на квадрат за да ти е пълна сметката.
Тоест фабиа и Кодиак с еднакъв коефициент нямат еднакъв drag.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Обсъждане на автокъщи
Top Gun Maverick написа:Кодиак е нещо близко до повдигната Фабиа, един колега взе такъв тука да търкаля такси, та успях да го огледам набързо.
Освен сравнимо със същата големина кола, ако си е ниска коефициента ще е друг, килограмите също. Но това не пречи всеки да си кара каквото му харесва.
Май се бъркаш с Камика... Кодиак е големия 'джип'!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Обсъждане на автокъщи
Май да.
Еми време имах Октавиа, добре си беше като изключим проблема с вала от тия години. Предполагам тя повече ще се приближава до този джип.

Еми време имах Октавиа, добре си беше като изключим проблема с вала от тия години. Предполагам тя повече ще се приближава до този джип.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани