Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Модератор: Общи модератори
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Има тема за грозните нови БМВ-та, всичко сме писали там. В началото и аз така я виждах, хубава отзад и странично, грозна отпред. Доста отдавна отпред ми харесва също много на живо. Та предницата отдавна мина в графа спорна, но хубава защото много народ вече я харесва. Проблемът е вътре с новия дисплей.
Иначе колата си е доста бърза и двигателят е супер здрав сравним с предишни излагации особено. Вече четвърти екземпляр наблюдавам отблизо, нищо, нищо, нищо до 80000км като другите три са на по 30-20 двете и последната си е нова. Те са стокови, тая на на 80000 с едно Манхартче там на 600 и не знам колко точно коня, плюс Акрапович, като все пак тя спука колектор, който бе заменен гаранционно, но не сме сигурни дали не го направи новия собственик като слагаха Акраповича при самия монтаж. Но тя от 0 километра до 30000 се караше с педала в тенекията като беше с Манхарта още от 15000 мисля, а тоя новия направо я тества на лимита. Нон-стоп шпори яко, въпреки анти-радара все има глоби за скорост и постоянно ходи да я гони с всякакви екзотики каквито се сетите от сорта на Ламбота, Турбо еси, Ферарита и т.н. да не изреждам. Колата до 200 е просто брутална с Манхарта. Не, че нагоре е супер бавна. За мен това е страхотен автомобил.
Лошо, че няма да може новото М5 да се тества защото човека с покупките бе хареса теглото и поръча ново 911 GTS да покара и ако му хареса ще го продаде с евентуална мисъл като пуснат на конфигуратор новото Турбо ес. Обаче тест пилотите вече подшепват на хората, че за теглото е направен всякакъв опит за компенсация с окачване и т.н. но няма как да не го усетиш.
По мое и не само мое мнение, БМВ ще изпъди определена група клиенти с тия батерии и килограми в спортните модели. В този ред на мисли, М4 може да е от последните динозаври и истински коли на марката.
Иначе колата си е доста бърза и двигателят е супер здрав сравним с предишни излагации особено. Вече четвърти екземпляр наблюдавам отблизо, нищо, нищо, нищо до 80000км като другите три са на по 30-20 двете и последната си е нова. Те са стокови, тая на на 80000 с едно Манхартче там на 600 и не знам колко точно коня, плюс Акрапович, като все пак тя спука колектор, който бе заменен гаранционно, но не сме сигурни дали не го направи новия собственик като слагаха Акраповича при самия монтаж. Но тя от 0 километра до 30000 се караше с педала в тенекията като беше с Манхарта още от 15000 мисля, а тоя новия направо я тества на лимита. Нон-стоп шпори яко, въпреки анти-радара все има глоби за скорост и постоянно ходи да я гони с всякакви екзотики каквито се сетите от сорта на Ламбота, Турбо еси, Ферарита и т.н. да не изреждам. Колата до 200 е просто брутална с Манхарта. Не, че нагоре е супер бавна. За мен това е страхотен автомобил.
Лошо, че няма да може новото М5 да се тества защото човека с покупките бе хареса теглото и поръча ново 911 GTS да покара и ако му хареса ще го продаде с евентуална мисъл като пуснат на конфигуратор новото Турбо ес. Обаче тест пилотите вече подшепват на хората, че за теглото е направен всякакъв опит за компенсация с окачване и т.н. но няма как да не го усетиш.

По мое и не само мое мнение, БМВ ще изпъди определена група клиенти с тия батерии и килограми в спортните модели. В този ред на мисли, М4 може да е от последните динозаври и истински коли на марката.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Top Gun Maverick написа: ... поръча ново 911 GTS да покара и ако му хареса ще го продаде с евентуална мисъл като пуснат на конфигуратор новото Турбо ес. ...
Супер избор

Кажи му обаче много да внимава, защото т'ва нещо е дявол, сатана, демон

Аз съм слаб шофьор, човека сигурно е много по-добър от мен. Но нека да внимава.
Няма общо с М-ките. М-ките са много по-култивирани. А т'ва е, мега красив, трудно контролируем демон

Не говоря за разходка по магистралата и да вдигнем 300, тва всеки го може, или разходка по моловете и кафенетата

Аз повече от 5-6 от 10, не можах. Един път се пробвах на 7-8 от 10 - тоя красив дявол, ми наби яките шамари и ми показа колко калпав шофьор съм

Както каза alx, за тва дебелогъзото, ти трябва немец да те научи.
Обаче на 5-6 от 10, прави брилянтен валс по завоите + брилянтна симфония от звук (двигател + гуми).
Приятелката ми адски се накефи, при положение, че нея я е страх от такива неща.
Прекрасна кола. Но трябва много респект към нея и да се внимава

Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Турбо С е една от най-лесните коли за каране бързо, което ми казва, че или кармана лъже, че се е качвал, или го е возила някоя приятелка и се е подмокрил.
При ДВГ БМВ няма аналог, лидери са и направиха здрави, бързи и икономични агрегати. Което е жалко, щото вече дизайна е за незрящи хора. Те пък нямат книжки
При ДВГ БМВ няма аналог, лидери са и направиха здрави, бързи и икономични агрегати. Което е жалко, щото вече дизайна е за незрящи хора. Те пък нямат книжки

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Spunky написа:Турбо С е една от най-лесните коли за каране бързо

Ако не е много нахално може ли да помоля за твои времена на писта Х със коли 1,2,3 и т.н. , като едната да е Порше турбо, за сравнение просто?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Лесна ама друг път
Това показва, че ти май не си карал.
Или си карал лекичко като бабичка, или само на магистрала, или по моловете за show off, да лесна е
Което, следва да покаже някои неща за твоите шофьорски умения
А може пък и да си новия Валтер Рьорл - гений като него
Изкарай го на едно трасе, което беше част от Рали България и покажи умения - да разберем и ние, колко е лесен тоя дебел, мощен гъз за каране

Ако имаш желание, ще ти кажа и трасето, където го карах няколко пъти, и да видим как го караш тва на 7-8 от 10
Тъкмо ще се научим и ние 

Или си карал лекичко като бабичка, или само на магистрала, или по моловете за show off, да лесна е

Което, следва да покаже някои неща за твоите шофьорски умения

А може пък и да си новия Валтер Рьорл - гений като него

Изкарай го на едно трасе, което беше част от Рали България и покажи умения - да разберем и ние, колко е лесен тоя дебел, мощен гъз за каране



Ако имаш желание, ще ти кажа и трасето, където го карах няколко пъти, и да видим как го караш тва на 7-8 от 10


- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Най-доброто Порше всъщност е BMW
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
БМВ рулс.
Ама малко дебели ги понаправиха напоследък.
Може би имаше предвид, че е лесно сравнимо с ГТ2 ли ГТ3, понеже тези двете са си за писти, а мястото на Турбо ес е как да кажа...малко по-цивилни шофьори с финансови възможности ги карат ОБИКНОВЕНО и точно ходят по кафетата за статус плюс някое ускорение, някъде. Разбира се има и изключения.

Може би имаше предвид, че е лесно сравнимо с ГТ2 ли ГТ3, понеже тези двете са си за писти, а мястото на Турбо ес е как да кажа...малко по-цивилни шофьори с финансови възможности ги карат ОБИКНОВЕНО и точно ходят по кафетата за статус плюс някое ускорение, някъде. Разбира се има и изключения.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Spunky написа:Турбо С е една от най-лесните коли за каране бързо
Тва може да го каже човек който е карал Порше само на видеоигра

Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Top Gun Maverick написа:БМВ рулс.Ама малко дебели ги понаправиха напоследък.
Може би имаше предвид, че е лесно сравнимо с ГТ2 ли ГТ3, понеже тези двете са си за писти, а мястото на Турбо ес е как да кажа...малко по-цивилни шофьори с финансови възможности ги карат ОБИКНОВЕНО и точно ходят по кафетата за статус плюс някое ускорение, някъде. Разбира се има и изключения.
Като цяло, новите коли са лесни за каране бързо, ГТ3 е още по-лесно от ТТС, колата е телепатична. Турбото е повече плейстейшън, от по-добрите и да, ГТ кола е. М-ките, дори и новите, са настроени да са по диви и заради липсата на адекватна обратна връзка, са по-голяма борба при каране близо до лимита. Теглото не помага.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
https://www.mediapool.bg/pazarat-na-nov ... JI1WoxcGfQ

Най-предпочитаните коли остават тези на бензин – 1870 новорегистрирани през септември. Това е 74.1 на сто от всички продадени автомобили. Спрамя септември 2023 г. обаче продажбите са намалели с 20.9 на сто.
Ръст от 32.9 на сто на годишна база е отчетен при продажбата на нови коли с дизелови двигатели. През септември са продадени 436 дизелови автомобила, което е 17.3 на сто от всички новорегистрирани.
Новите електромобили са 103, което е намаление от 35.2 на сто, а купените нови хибридни коли са 113 и също отчитат спад спрямо година по-рано.


- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Са кат махнат и безплатното паркиране на зоните, съвсем ще изчезнат тостерите. Аз малкото хора които познавам с електрички именно за това си ги взеха
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Това електричката е много яко нещо, просто тук сме свикнали с ДВГ.
Като сложим и финансовите възможности на населението (изключвам форума разбира се) и съпоставено по уменията (формулата е колкото е по-бедно населението, толкова повече може сами да си поправят автомобилите) и никаквото познание по ел автомобили (ако закъса някъде, не може да направи диагностика по шума, който издава мотора, че дори и по шума, може да определи колко километра може да кара с този проблем) и невъзможност да си я правиш пред блока , за това хората избират сигурното, пред странното и не сигурното.
Като сложим и финансовите възможности на населението (изключвам форума разбира се) и съпоставено по уменията (формулата е колкото е по-бедно населението, толкова повече може сами да си поправят автомобилите) и никаквото познание по ел автомобили (ако закъса някъде, не може да направи диагностика по шума, който издава мотора, че дори и по шума, може да определи колко километра може да кара с този проблем) и невъзможност да си я правиш пред блока , за това хората избират сигурното, пред странното и не сигурното.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: seimo