Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Всичко за електрическите автомобили
само аз ли карам с 10км над ограниченията на магистралата
Бреййй и не съм закъсал до сега, ти да видиш.

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Всичко за електрическите автомобили
adovet написа:само аз ли карам с 10км над ограниченията на магистралатаБреййй и не съм закъсал до сега, ти да видиш.
Явно не, един Тайкан миналия петък караше с над 100 над ограничението София - Бургас, на входа на Бургас ме изпревари втори път, пикал е някъде.
Re: Всичко за електрическите автомобили
Lenco написа:Често пътувам Унгария-Словакия-Чехия, видимо по-богати и уредени държава с в пъти по-малко Тесли, М-ки и РС-и по улиците, има нещо сбъркано.
кво да сбъркано? всичко си е точно. българина е комплексар и затова е много е важно (непознатите) какво мислят за него. затова ще има лъскава кола ама ще живее в нея дет се вика... ама всички да го видят... а на практика на две магарета сено не може да раздели и нищо полезно не е свършил.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Всичко за електрическите автомобили
Аз за последните две седмици направих 5-6 курса София-Пловдив и всеки път имаше поне 2-3 двг-та в посока които тировете се налагаше да правят изпреварвания заради тях. И тука ли са виновни електричките? Нищо не налага да караш електрическа кола с 80 освен собствената ти некадърност или неспособност да прецениш ситуацията. Станции има предостатъчно, капацитетите дори на повечето градски електрички също е достатъчен за нормално предвижване. Това че на някой не му харесва нещо, не значи че то не става, така че спрете са се опитвате да си рационализирате предпочитанията с измислени доводи.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Всичко за електрическите автомобили
alx написа: ... теслата мога да я купя буквално утре...
Ама е грозна

(тва си е моя вкус и не искам да обиждам колеги, които притежават такива и им се кефят, всеки с вкуса си, както е казало кучето

Както и М3-ката е грозна, М4-ката също, с тия beaver teeth

Златната среда в тоя клас - М340I

И колко съм щял да пестя с електричка ..... еВал съм ги и сметките, да засичам, да смятам, да струвам.
Ако ще даваш толко пари за кола и да смяташ разход - ми не си за тая кола.
За маистралата, миналата седмица, една тесла, бавничко и внимателно се придвижваше по магистралата, малко преди влизане в града - чак пречеше на тирове, камиони и бусове.
Влезнахме в града (оказа се, че сме от същия град) и реши нещо да доказва - ми не й се получи, ама грам

Образно казано, яде бой и в града

ПП. Ясно, че не е била от най-силните тесли, ама ай стига с тва прехвалване на електричките. Казвал съм го и пак ще го кажа, един ден и аз ще си купя, когато дойде моята, ама чак пък такова обожествяване .............
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 804
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Всичко за електрическите автомобили
В Норвегия съм и тук е фраш с електрички
Такситата почти изцяло са ел и варират от BYD до Porsche Taycan Cross Tourismo и BMW iX
Това китайското доста приятно изглежда ако трябва да съм честен, направо като истинска кола си е

Такситата почти изцяло са ел и варират от BYD до Porsche Taycan Cross Tourismo и BMW iX

Това китайското доста приятно изглежда ако трябва да съм честен, направо като истинска кола си е

- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Всичко за електрическите автомобили
И аз съм бил в Норвегия и не видях електричка дето да пречи на тирове, ама явно тука е доста често срещано 

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Всичко за електрическите автомобили
Вчера седя до един магазин и чакам, чакам разбира се жената.
И разбира се зяпам на около и гледам табела "Автосервиз" а до него магазин за масла и филтри.
Та се замислих, тези неща в България вероятно да около 20 години, може би 30 няма да ги има.
Зарязваме България, но тази огромна индустрия за масла и сервизиране няма да я има в Европа.
Което според мен налага следният извод (и преди съм го писал), това е огромна бизнес дупка и няма начин някой производител да каже на потребителите си "карайте на воля, сипвайте само ток и всичко е безплатно".
Все едно сега да почнат да правят автомобили изключително качествени двигатели, ходова част и да карат по милион без проблеми.
Сигурен съм, че в момента положението е някакво промо и съм убеден , че производителите на електрички имат бизнес план, в който нещата ще си дойдат на място
И разбира се зяпам на около и гледам табела "Автосервиз" а до него магазин за масла и филтри.
Та се замислих, тези неща в България вероятно да около 20 години, може би 30 няма да ги има.
Зарязваме България, но тази огромна индустрия за масла и сервизиране няма да я има в Европа.
Което според мен налага следният извод (и преди съм го писал), това е огромна бизнес дупка и няма начин някой производител да каже на потребителите си "карайте на воля, сипвайте само ток и всичко е безплатно".
Все едно сега да почнат да правят автомобили изключително качествени двигатели, ходова част и да карат по милион без проблеми.
Сигурен съм, че в момента положението е някакво промо и съм убеден , че производителите на електрички имат бизнес план, в който нещата ще си дойдат на място

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Всичко за електрическите автомобили
Разбира се, ако BMW не продават масла и филтри ще фалират.
Между другото това да се сменят масла и филтри е конспирация на компаниите производители на каруци от началото на миналият век.
Общоизвестен факт е, че BMW са правили каруци в началото и са го измислили за да не фалират.
Между другото това да се сменят масла и филтри е конспирация на компаниите производители на каруци от началото на миналият век.
Общоизвестен факт е, че BMW са правили каруци в началото и са го измислили за да не фалират.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: Всичко за електрическите автомобили
Е.Димитров написа:Зарязваме България, но тази огромна индустрия за масла и сервизиране няма да я има в Европа.
Което според мен налага следният извод (и преди съм го писал), това е огромна бизнес дупка и няма начин някой производител да каже на потребителите си "карайте на воля, сипвайте само ток и всичко е безплатно".
По-скоро в момента същите тези производители и заинтересовани страни спонсорират социалния лайномет срещу електричките.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Естествено, че имат. Естествено, че всичко е безплатно към момента. Но колкото повече електроника, толкова повече работа за официалните сервизи. То стига да ти го набучат, че ще трябва вместо масло да ходиш за нещо друго или просто да си го плащаш да ти го направят "от въздуха" докато си караш. Не ги мислете, Вселената не търпи празни пространства. В началото компаниите за автомобили може и да не са мислели как да ти вземат парите с масло, но апетита идва с яденето и на Стийна може да му е смешно, ама времето друго показва. Иначе нямаше да има абсурди като това БМВ да пишат на някаква туба с масло БМВ все едно те са го произвели от петролния кладенец едва ли не
а вътре да има я Кастрол, я Фукс, я Шел, защото потребителя така щеше да има по-голям избор от тях ли да купи тоя Шел примерно или от където си реши. Разбира се с времето потребителите като се усетиха и взеха да си намират масла, БМВ бързо свали цените за да не пропусне лапаницата нищо, че не печелили от смяна на масло.
Същото стана и с накладките, същото стана и с трошенето на определени части, същото стана и с много други неща задължаващи те да минеш в официален сервиз или просто подканващи.
Нямат интерес да, затова постоянно някоя акцийка на промоция я за масълце, я за накладки, я за дискове.
Сигурно е защото искат собствениците да карат обслужени коли, загрижени са един вид. Това звучи като едни други мантри, които се разбиха на пух и прах. 





In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- rosen vanev
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: София
Re: Всичко за електрическите автомобили
Често срещано е, защото при ограничение от 50 км., тираджиите си карат с 90, а спазващите го им пречат.b_u_b_o написа:И аз съм бил в Норвегия и не видях електричка дето да пречи на тирове, ама явно тука е доста често срещано
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Re: Всичко за електрическите автомобили
carmanf1 написа:Влезнахме в града (оказа се, че сме от същия град) и реши нещо да доказва - ми не й се получи, ама грам![]()
Образно казано, яде бой и в града
ПП. Ясно, че не е била от най-силните тесли, ама ай стига с тва прехвалване на електричките. Казвал съм го и пак ще го кажа, един ден и аз ще си купя, когато дойде моята, ама чак пък такова обожествяване .............
сега е момента да ни кажеш каква тесла е била и ти какво караш. както писах преди- всеки разправя как не стават електричките ... докато не го попитам той какво кара... и тогава почват да ме объркват- нарочно или без да искат

.. щото дори най- бавната тесла 3 е 5.5 секунди до 100.. докато едно 328и ново примерно е ... 5.7 или нещо такова- един вид- на кантар са. та питам за да се ориентирам...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Всичко за електрическите автомобили
alx написа:carmanf1 написа:Влезнахме в града (оказа се, че сме от същия град) и реши нещо да доказва - ми не й се получи, ама грам![]()
Образно казано, яде бой и в града
ПП. Ясно, че не е била от най-силните тесли, ама ай стига с тва прехвалване на електричките. Казвал съм го и пак ще го кажа, един ден и аз ще си купя, когато дойде моята, ама чак пък такова обожествяване .............
сега е момента да ни кажеш каква тесла е била и ти какво караш. както писах преди- всеки разправя как не стават електричките ... докато не го попитам той какво кара... и тогава почват да ме объркват- нарочно или без да искат
.. щото дори най- бавната тесла 3 е 5.5 секунди до 100.. докато едно 328и ново примерно е ... 5.7 или нещо такова- един вид- на кантар са. та питам за да се ориентирам...
Малката нова Модел 3 е по-бавна 0-100 от 330и, което е 2 цилиндъра, и това 0-100, след 100 не знам кое има предимство, но знам, че ако теслата настъпва много дълго ще я изпреварват тирове последните 50 километра по магистралата.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Всичко за електрическите автомобили
alx написа:.. щото дори най- бавната тесла 3 е 5.5 секунди до 100.. докато едно 328и ново примерно е ... 5.7 или нещо такова- един вид- на кантар са. та питам за да се ориентирам...
Продължаваш да тъпчеш на едно място...
Ясно е ,че можеш по-бързо и за по-малко пари да си купиш повече перформанс в ел.кола, отколкото в такава с ДВГ.
Ако допуснем ,че бъдещето на индивидуалното придвижване са ел. колите кое за масовият потребител би било по-важно: колко км. пробег има и колко бързо се зарежда , или за колко сек. колата му прави 0-100 ?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани