Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
Re: Всичко за електрическите автомобили
In_Memoriam написа:steeN написа:
Падат, падат... колко да падат?Пак вчерашните новини.
https://youtu.be/m4uJFpoR6Q0?t=481
На това пък му кипва чайника още на 70% батерия и от 1000 ти остават 200За 200 бона толкова, важното е да се надъхваме
На това видео дето си дал ако знаеше нещо за Ринг-а щеше да знаеш, че скоростите на тая кола на опрдеелени възлови места са абсолютно фантастични за каквато и да е кола. Ама както каза - за 200к семеен седан- толкоз…

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Всичко за електрическите автомобили
Тва дали ще успее да завърти 2 обиколки на ринга?
I love the sound of V8 in the morning...
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Всичко за електрическите автомобили
alx написа:In_Memoriam написа:steeN написа:
Падат, падат... колко да падат?Пак вчерашните новини.
https://youtu.be/m4uJFpoR6Q0?t=481
На това пък му кипва чайника още на 70% батерия и от 1000 ти остават 200За 200 бона толкова, важното е да се надъхваме
На това видео дето си дал ако знаеше нещо за Ринг-а щеше да знаеш, че скоростите на тая кола на опрдеелени възлови места са абсолютно фантастични за каквато и да е кола. Ама както каза - за 200к семеен седан- толкоз…
А ти ако знаеше нещо за ринга щеше да знаеш, че скоростите в завои са по-важни



Re: Всичко за електрическите автомобили
msi200 написа:Тва дали ще успее да завърти 2 обиколки на ринга?
ми.. аз заведох веднъж моя х на лаймрок и дадох 1.5 мили на киловат... което е 2.4 километра на киловат... ринга е 20 км грубо - 216км с 90 киловата (грубо ми се струва, че толкова за използваемите на плад-а)... начи 10 обиколки... предполагам последните 2 ще са по-бавни щото под 25% по мои наблюдения почва да реже мощноста.
и времето на плад-а със трак пакета е 7:20.. хайде сега иди и виж колко нормални коли за 5 човека я бият... и виж като цяло около 7:20 какви сток коли се въртят. разбираш ли за какво стаа дума? за цената дори няма да говориме...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Всичко за електрическите автомобили
Гледам, че е 7:25 с трак пакета официалното време
Цена на колата 130к $
Припада от Camaro ZL1 1LE със 7:15 и цена от 75к $

Припада от Camaro ZL1 1LE със 7:15 и цена от 75к $


Re: Всичко за електрическите автомобили
Стига ми разваля неделята на Алекс де...
Всеки да кара кой какво иска...но прасето лебед няма скоро да стане...



Всеки да кара кой какво иска...но прасето лебед няма скоро да стане...


- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Всичко за електрическите автомобили
alx написа:msi200 написа:Тва дали ще успее да завърти 2 обиколки на ринга?
ми.. аз заведох веднъж моя х на лаймрок и дадох 1.5 мили на киловат... което е 2.4 километра на киловат... ринга е 20 км грубо - 216км с 90 киловата (грубо ми се струва, че толкова за използваемите на плад-а)... начи 10 обиколки... предполагам последните 2 ще са по-бавни щото под 25% по мои наблюдения почва да реже мощноста.
и времето на плад-а със трак пакета е 7:20.. хайде сега иди и виж колко нормални коли за 5 човека я бият... и виж като цяло около 7:20 какви сток коли се въртят. разбираш ли за какво стаа дума? за цената дори няма да говориме...
Аз не казвам, че не върви, ама Теслата на клипчето тръгна с 95% батерия, а приключи с малко над 50%, или аз се бъркам нещо?
I love the sound of V8 in the morning...
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Всичко за електрическите автомобили
In_Memoriam написа:M54 не знам, не съм имал, но моята съм си я направил да дава почти константни времена ако ще и 50 ръна да направя един след друг, въпреки ръчната кутия. По света няма дисциплина 50-150 или поне не съм видял някой някога да мери такова нещо, но в крайна сметка всеки си купува кола според неговите си изизквания
aaaa, значи трябва да има такава дисциплина в света, за да стават... Това е дисциплина в реалността, в която изпреварваш бавно движеща се колона или, например, тръгваш да се дърпаш с някой. Ако отидем в дисциплина 1/4 миля с тръгване от място, мисля, че нещата стават още по-трагични за ДВГ.
Разбира се, всеки си решава... аз не бих искал повече да съм роб на сервизи, майстори, доработки, части, масла, филтри, раздатки, скоростни кутии, лагери, егр, турбини, дюзи, всумкателни колектори, пеперудки, ДПФ-и, катализатори и още много др.... Наздраве

- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Всичко за електрическите автомобили
In_Memoriam написа:Гледам, че е 7:25 с трак пакета официалното времеЦена на колата 130к $
Припада от Camaro ZL1 1LE със 7:15 и цена от 75к $
Голям праз, в реални условия кога ще сте на Нюрбургринг с това Камаро? По принцип, ако сме заедно в едно дефиле 20 км и аз съм с един Плейд, а ти с Камаро би следвало да излезеш от дефилето с 10 сек по-бързо!


Re: Всичко за електрическите автомобили
In_Memoriam написа:Гледам, че е 7:25 с трак пакета официалното времеЦена на колата 130к $
Припада от Camaro ZL1 1LE със 7:15 и цена от 75к $
няколко неща...
аз съм имал 2 (два) 1ле камарота- по-стари (93 и 98), но това едно време ми бяха колите за автокрос- та 1ле опцията ми е до болка позната. 93 нямаше климатик, но и двата имаха сток жълти кони-та и метални тампони по цялото окачване. резултата беше фантастичен на писта и кошмарен на всяка реална настилка извън пистата. да ти кажа честно, новото 1ле не съм го карал, но имам колега с такова и съм го гледал. няколко неща:
1. от това което ми е разказвал- дори на "меко" вози много много лошо. отдолу цялото е в метални втулки като старите. не мерси за ежедневка
2. отзад посмъртно не можеш да сложиш никой като отпред са седнали нормални мъже по 180см.. буквално има 10см място за краката
теслата с трак пакета и карбоновите спирачки е 91630 + 20000 (111630) и можеш да си я купиш утре и доставката е след 1 месец преко сили. ако не ти се чака можеш да си купиш една от стотиците "на старо" за продан сега и да си поръчаш трак пакета да ти го сложат (20к включва инсталацията) след 2 седмици.
но с коментара си ме навеждаш на друга мисъл- ти изобщо не разбираш какво се опитвам да кажа. а то е, че електричките са достъпни за всеки, невероятно бързи и много много лесни за каране бързо. те са практични, надеждни и в реалния свят са много лесни за живеене с тях. аз съм живял с безумни двг и мога да сравня- и сравнение няма.
Последна промяна alx на 19 Фев 2024, 1:25, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Всичко за електрическите автомобили
xterminator написа:По принцип, ако сме заедно в едно дефиле 20 км и аз съм с един Плейд, а ти с Камаро би следвало да излезеш от дефилето с 10 сек по-бързо!И какво от това?! Де факто, едва ли така би изглеждали нещата....
в реалния свят няма практична двг която да е дори в същия пощенски код като плад-а по нормални пътища. казвам го съвсем отговорно като човек които ... е имал от всичко по много в света на изгорялата гума

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 804
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Всичко за електрическите автомобили
xterminator написа:Разбира се, всеки си решава... аз не бих искал повече да съм роб на сервизи, майстори, доработки, части, масла, филтри, раздатки, скоростни кутии, лагери, егр, турбини, дюзи, всумкателни колектори, пеперудки, ДПФ-и, катализатори и още много др.... Наздраве
Това мисля изчерпва спора

Електричка за да ти служи и прави живота лесен и евтин (с условности)
Двигател за да ти трови нервите с дребни проблеми и да има емоция в шофирането
Re: Всичко за електрическите автомобили
Don_Diego написа:xterminator написа:Разбира се, всеки си решава... аз не бих искал повече да съм роб на сервизи, майстори, доработки, части, масла, филтри, раздатки, скоростни кутии, лагери, егр, турбини, дюзи, всумкателни колектори, пеперудки, ДПФ-и, катализатори и още много др.... Наздраве
Това мисля изчерпва спора![]()
Електричка за да ти служи и прави живота лесен и евтин (с условности)
Двигател за да ти трови нервите с дребни проблеми и да има емоция в шофирането
интересно- за мене основната емоция в шофирането винаги е била когато е удачно да покажа стоповете на някой дето иска да ми покаже неговите

иначе по пътя е да си пусна готина музика и да се дундуркам лежерно до следващия ресторант или крайната дестинация- за което не ми трябва някъв драматичен двг... колкот по-тих и неабразивен- толкоз по-добре... мисля, че ръба на толерирането ми е г63-ката ама на тихата позиция на ауспусите... такъв съм си аз- нископрофилен и глуповат.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Всичко за електрическите автомобили
Това относно шума е смотана работа. Едно време бях яко фен на звук като нещо от V8. Взех си Ф10 бензинова 535и сложих спортна генерация и я изтраях точно една седмица - едно ходене до Пловдив и обратно и върнах стоковата. Просто за дълъг път не си е работа. Та звук звук, какво да ме кефи 

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Всичко за електрическите автомобили
V8 си е супер. Ама София - Пловдив в Митсубиши Лансер ЕВО си е мъчение
Буууууууууууууу, после все едно съм бил на дискотека 



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana