Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Всичко за електрическите автомобили
Nickelback написа:...
Много благодаря


b_u_b_o написа:Добавяне на скоростна кутия само би ме отблъснало от определен модел. Само добавяш части които изискват поддръжка и се чупят, а практически никаква полза. Над 200 съм вдигал веднъж, да видя че е90ката може да направи 250...порасна ми чурката от тая работа и повече не се е налагало да го правя
И ти си прав. Ама ме бомбардираха с една 'убава оферта за i5 40.
Не че съм тръгнал да купувам, ама знаят че ръцете ме сърбят и правят оферти

Ама като видях, че тва е по-бавно до 100 от моето и че максималната е 190 - нещо не ме кефи към момента. И за това исках да разбера повече за ел колите.
Не че редовно карам с 200+, ама някакси да знам че 190 е макс, не ми харесва

И на тайкана му вдигнаха цената, та все още съм пас за електричка.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Всичко за електрическите автомобили
carmanf1 написа:И ти си прав. Ама ме бомбардираха с една 'убава оферта за i5 40.
Не че съм тръгнал да купувам, ама знаят че ръцете ме сърбят и правят оферти![]()
Ама като видях, че тва е по-бавно до 100 от моето и че максималната е 190 - нещо не ме кефи към момента. И за това исках да разбера повече за ел колите.
Не че редовно карам с 200+, ама някакси да знам че 190 е макс, не ми харесва![]()
И на тайкана му вдигнаха цената, та все още съм пас за електричка.
Eваси умрелите бмв-та...
https://www.youtube.com/watch?v=tJltMSg4OBo
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Всичко за електрическите автомобили
250 според мен е доста ниска максимална скорост. Не стават за ежедневна употреба 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Всичко за електрическите автомобили
dhtj написа: ... Eваси умрелите бмв-та...
https://www.youtube.com/watch?v=tJltMSg4OBo
Знам, ама не ми харесват теслИте и тва си му е.
ПП. Както казва един колега - поспи си хубаво и утре може да си на друго мнение

Та знам ли, може пък и да ми харесат някога

smamf написа:Nickelback написа:Ще се опитам да го онагледя![]()
Да го доонагледим
https://youtu.be/fUjQwlh1mW8?si=0IxhXf0Zp3cSnxRU
Квазимодо и Есмералда - грам не интересува кой е по-икономичен или пък по-бърз

Взимам Есмералда с 300

- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Всичко за електрическите автомобили
Още едно интересно видео от интересните хора за интересния бранд.
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Всичко за електрическите автомобили
carmanf1 написа:dhtj написа: ... Eваси умрелите бмв-та...
https://www.youtube.com/watch?v=tJltMSg4OBo
Знам, ама не ми харесват теслИте и тва си му е.
Еваси, това е по-бързо до 120 от М5 F10, което е със 100 коня отгоре

Все си мисля, че доускорението в диапазона 50-150 е най-важно, времето за реакция от момента на подаване на газ... все дисциплини, в които нищо не може да бие електричките и ще те накарат да изглеждаш смешен дори и с кола 500 коня... докато превключи скоростната кутия, докато вдигнат налягане турбините с електричката вече си направил половината изпреварване... е, после двг като се засили ще те вземе (в случай, че е повече кончета), но на кого му дреме. Дойде време, в което тренда в автомобилния свят се изменят много бързо и за много хора двг все повече започва да изглежда неефективен, непривлекателен и отживелица. Особено идеята да наливаш по 1 торба пари, за да изкарваш к.с., да си постоянно в сервиза за "донастройки" и обслужване вече ми се вижда доста глупаво.
П.С. Преди 1 година бях тотално против електричките, но след като попрочетох това-онова и в главата ми се развенчаха доста митове, вече съм готов да взема

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Всичко за електрическите автомобили
Най-важно е доускорението, да, точно където ел. колите ги духва вятъра и падат по очи. Най-тъжното е когато батерията ти е под определено ниво и започне да реже от перформънса, както се вижда и в клипа горе - на единия рън 100-200 10 сек, на следващия 11.3, на третия сигурно ще е 14
Ако моята кола прави така бих я засилил в някоя река.


- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Всичко за електрическите автомобили
Реже от перформънса , ама зависи от колата /софта/. На някои реже, на други не реже. И аз мисля, че в диапазон 0-150,160 срещу електричка треа да извадиш бая кон. И всъщност какво значение има дали дигала 200 или 300 или "само" 190 ? Кефи те, караш си я и толкова. Не си я взел да се дърпаш с нея по светофари или да одиш на писта. Нито пък тия с двг са си взели колата за това. Повечето поне. Аз не знам някой да кара "педал до метал" нон стоп. Може и да има подобни екземпляри, ама...колко па да са. Даже в интерес на истината ми е странно кво ги правят тия електрички по 400-500 коня...къв е смисъла. Направи я 200-250 , хем ще си върви доволно, хем и рейндж ще има повече.
Хм,хм...
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Всичко за електрическите автомобили
In_Memoriam написа:Най-важно е доускорението, да, точно където ел. колите ги духва вятъра и падат по очи. Най-тъжното е когато батерията ти е под определено ниво и започне да реже от перформънса, както се вижда и в клипа горе - на единия рън 100-200 10 сек, на следващия 11.3, на третия сигурно ще е 14Ако моята кола прави така бих я засилил в някоя река.
https://www.youtube.com/watch?v=0lOjyEs65rs&t=3309s
Това, за което говориш все пак е модел 3 перформанс отпреди няколко години, нещата все повече се подобряват в тази насока. Да не забравяме и, че М54 в топлото време и с работещо виско ставаше като кола 90 коня...
Модел S Plaid е на цената на 530д с някоя друга екстра, а погребва всичко, без значение, че ще е с reduced performance, а Тайкана благодарение на архитектурата на батерията си ти дава цялата мощ, дори когато си на 1%... Така че и това предстои да бъде оправено.
Не мисля, че някой много го интересува доускорението от 150 до 200 или от 200 до 250, все пак са предназначени за обществените пътища, където от значение е доускорението от 50-150, а там няма какво да ги бие. Относно челното съпротивление - пак електричките са с най-ниско Cd.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Всичко за електрическите автомобили
M54 не знам, не съм имал, но моята съм си я направил да дава почти константни времена ако ще и 50 ръна да направя един след друг, въпреки ръчната кутия. По света няма дисциплина 50-150 или поне не съм видял някой някога да мери такова нещо, но в крайна сметка всеки си купува кола според неговите си изизквания 


- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Всичко за електрическите автомобили
Моджо написа:... И аз мисля, че в диапазон 0-150,160 срещу електричка треа да извадиш бая кон...
Оказва се, че не е точно така. Колегата Nickelback, онагледи много хубаво как падат по очи с нютоните.
За сравнение, i5 40 е 340 'коня, ама нютоните само 400, които за сметка на това падат много лошо.
Моята е по-малко 'коня, ама на хартия го пребива тва отвсякъде 0-100, 0-160, макс скорост, каквото се сетим.
Щот има повече нютони, които не падат толкова лошо по очи.
Отделно електричката тежи като слон
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Всичко за електрическите автомобили

Падат, падат... колко да падат?

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Всичко за електрическите автомобили
Тук се вадят ебаси и безумните аргументи срещу електричките. От 150 до 200, от 200 до 500 и какви ли не щуротии. Колегата правил 50 ръна с неговата кола без да има разлика в пърформънса. Ми супер, аз съм от шофьор от 35 години и не съм направил един рън в живота си, дори не знам какво е това. Сигурно 95% от шофьорите в света са като мен. Говорим си за некви серийни автомобили, а не за суперколи, да му се не види. Верно е, че сме във форума на милионерите-състезатели, дето всяко тръгване от светофара трябва да им е под 3 сек от 0 до 100, ама това за автомобилният пазар е абсолютно ирелевантно. Проблемът на електричките е единствено зареждането и липсата на достатъчно бързи станции. Дори несъвършенствата на батериите не са особено важни. При Тесла пък допълнителния проблем е липсата на сервиз у нас. Убеден съм, че това ще се промени бързо, стига пазарът да го реши.
Re: Всичко за електрическите автомобили
In_Memoriam написа:Най-важно е доускорението, да, точно където ел. колите ги духва вятъра и падат по очи. Най-тъжното е когато батерията ти е под определено ниво и започне да реже от перформънса, както се вижда и в клипа горе - на единия рън 100-200 10 сек, на следващия 11.3, на третия сигурно ще е 14Ако моята кола прави така бих я засилил в някоя река.
до 25% от батерията няма разлика в пърформанса.
за доускорението- нали знаеш че от круйз ако смачкаш рязко газта на двг (който и да е) докато свалиш 4-5 предавки, вдигнеш налягането - електричката ще е толкова далече, че всичко ще е свършило преди да е почнало. казвам ти го като човек дето знае и едното и другото. в реалния свят в който не се кара константн със 240 по магистрала - просто няма кой да я бие практично една супер електричка еле пък за парите си.
и това дето падат по очи- може би по- нормалните да.. след 140 го има тоя момент. но това тайкана турбо, плад-а- не съм съгласен.
между другото това дето никълбек-а го написа за ел моторите - не го знаех. аз всъщност нищо не знам за големите тоци... та попрочетох малко- явно си имат и те некви стъклени тавани дето не си бях давал сметка за тях. благодаря за насоката за четене.
'
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Всичко за електрическите автомобили
steeN написа:
Падат, падат... колко да падат?Пак вчерашните новини.
https://youtu.be/m4uJFpoR6Q0?t=481
На това пък му кипва чайника още на 70% батерия и от 1000 ти остават 200



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Моджо