Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
https://www.marica.bg/plovdiv/gradat/zo ... -kolite-ni
Ето и слухове за градски транспорт на ток и таксита. Между другото при нас също има няколко китайски автобуса на ток, движещи се изцяло в града няма други освен такива на ток. Боко пусна пари за такива и между селата уж.
Ето и слухове за градски транспорт на ток и таксита. Между другото при нас също има няколко китайски автобуса на ток, движещи се изцяло в града няма други освен такива на ток. Боко пусна пари за такива и между селата уж.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Всичко за електрическите автомобили
Какви слухове, от поне 2 години са електрически автобусите в Бургас. Излез малко навън /сарказъм 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Всичко за електрическите автомобили
https://www.mediapool.bg/sofiya-zarezhd ... 32821.html
това е за Зелените с розовите очила
, ама ша кажат това е AI генерирана статия.
това е за Зелените с розовите очила



на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
steeN написа:Какви слухове, от поне 2 години са електрически автобусите в Бургас. Излез малко навън /сарказъм
Четеш две думи и спираш, имах предвид за такситата най-вече и за целия автопарк на автобусите в градове над 100 000 души, не само Бургас или част от парка на София.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Всичко за електрическите автомобили
Ей, тва любителте на електрички са бати наглите копелета. Единия сравнява автомобил с лице на Мара Отварачката и задник на Азис с М2, 3, 4.........
Другия се радва колко евтино било да караш на ток ..... Ми евтино е като цяла България ви плаща тока. В момента МВт/ч е малко над 200лв, за тоя МВт/ч се плащат 100 Евро за въглеродни емисии. На някой ако не му е ясно тези такси за въглеродни емисии на двата американски теца и държавния Марица изток 2 ги плаща държавата. Нали, доста тъпо е някви бивши, настоящи и бъдещи гастарбайтери да обясняват кое-как, като от моя джоб се подхранват техните идоли.
Другия се радва колко евтино било да караш на ток ..... Ми евтино е като цяла България ви плаща тока. В момента МВт/ч е малко над 200лв, за тоя МВт/ч се плащат 100 Евро за въглеродни емисии. На някой ако не му е ясно тези такси за въглеродни емисии на двата американски теца и държавния Марица изток 2 ги плаща държавата. Нали, доста тъпо е някви бивши, настоящи и бъдещи гастарбайтери да обясняват кое-как, като от моя джоб се подхранват техните идоли.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Всичко за електрическите автомобили
Tenata написа:https://www.mediapool.bg/sofiya-zarezhda-elektrobusi-v-ovcha-kupel-s-dizelov-generator-video-news332821.html
това е за Зелените с розовите очила, ама ша кажат това е AI генерирана статия.
Ъъъ, на мен ми говори, че на някой не му е стигнал естествения интелект за да сътвори тая дебилщина, но явно е въпрос на гледна точка

Нищо за технологията не виждам тук.

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 804
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Всичко за електрическите автомобили
Top Gun Maverick написа:steeN написа:Какви слухове, от поне 2 години са електрически автобусите в Бургас. Излез малко навън /сарказъм
Четеш две думи и спираш, имах предвид за такситата най-вече и за целия автопарк на автобусите в градове над 100 000 души, не само Бургас или част от парка на София.
Снощи се засякох на станцията до вкъщи с една Тесла 3 такси, поговорихме си с момчето дето я зареждаше. Каза, че са на двойна езда с баща му...сравнено с нова Киа каквито са повечето таксита в София в момента на годишна база пестели около 20к лв от гориво и пари за ремонти

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Всичко за електрическите автомобили
Тая сметка не се ли прави когато изтече поне годината или живота на автомобила с остатъчната стойност и всички разходи?
Те оня ден ги взеха и вече спестили 20 бона.
Те оня ден ги взеха и вече спестили 20 бона.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 804
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Всичко за електрическите автомобили
Каза, че това все още е прогнозно, но към момента така се движели нещата. От 6 месеца я карали почти, всичко се следяло като разход и километраж и се съпоставя с ремонтите и разходите за тях в официален сервиз на техни колеги с нови Киа Сийд. На мен също ми се вижда прекалено голяма сумата
Лошото е, че на 75к км колата отива за смяна на батерия
. Зареждаше я, че да може да се натовари на платформа и да я свалят в Букурещ

Лошото е, че на 75к км колата отива за смяна на батерия

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Всичко за електрическите автомобили
И на мен ми се струва, че им куцат сметките. Сега дано си калкулират колко време ще са отпуска за нова батерия 


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Може и да излезе тая сметка защото зареждат у дома и главно пестенето ще е от това и от несмяна на масло за тая една година. Друго не се сещам толкова какво ще правят колегите им с кола в ДВГ.
75к километра, ама имат доста работа батерията на място зимата, което не знам какъв ток точно харчи да ти държи парното и всички джаджи каква е разликата с ДВГ-то.
А иначе не работата е най-големия проблем за един бакшиш, не толкова ремонта, понеже и съединител да сменяш е веднъж на много време.

75к километра, ама имат доста работа батерията на място зимата, което не знам какъв ток точно харчи да ти държи парното и всички джаджи каква е разликата с ДВГ-то.
А иначе не работата е най-големия проблем за един бакшиш, не толкова ремонта, понеже и съединител да сменяш е веднъж на много време.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Всичко за електрическите автомобили
Top Gun Maverick написа:Може и да излезе тая сметка защото зареждат у дома и главно пестенето ще е от това и от несмяна на масло за тая една година. Друго не се сещам толкова какво ще правят колегите им с кола в ДВГ.![]()
75к километра, ама имат доста работа батерията на място зимата, което не знам какъв ток точно харчи да ти държи парното и всички джаджи каква е разликата с ДВГ-то.
А иначе не работата е най-големия проблем за един бакшиш, не толкова ремонта, понеже и съединител да сменяш е веднъж на много време.
Ако са на двойна езда как ще зареждат у дома? Ти ги разбираш нещата ама аз нещо не си го представям?
Или това не значи 24ч навън, а има Х часа дупка между единия и другия и ще могат да заредят в къщи?
Любопитно ми е

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 804
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Всичко за електрическите автомобили
Не го разпитвах много, но доколкото разбрах точно така процедират - зареждат на 90-100% вкъщи, излизат да работят, като според работата може да спре да зареди някъде на по-бърза станция за да седи по-малко колата на зарядно и да не работи. Прибира се, зарежда пак и като е готова излиза другия
. Категоричен беше, че по-високата покупна цена се избивала без проблеми при това доста бързо 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Всичко за електрическите автомобили
Добре де, тия Херц разкахара електричките, че много скъпа поддръжката, а тези ще пестят от поддръжка по 20к на година. Или на Херц или на бакшишите сметките им са нещо криви. 

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Бакшишът обикновено ако има дългосрочни намерения купува кола с цел да я кара до последно и бе мисли какви пари би и взел след това с малки изключения, които редовно сменят коли, което е най-хубавото нещо и загуба на време, съответно и пари. При колите под наем според мен най-най-най-големия проблем е, че те ги карат Х време и искат да ги продадат докато все още струват нещо, а не като бакшишите докато стане на 15 години и задължително над милион километра в общия случай. А втора ръка не държат цени, това е според мен.
Ами Илков, да, правилно си разбрал, двойна езда няма как да значи нон стоп работа защото има часове в които просто не си струва, като предполагам за София това важи в далеч по-малка степен. Имах един от тука, който отиде там да кара, но скоро не съм го питал и все пак няма как да няма дупки и те ги ползват да зареждат, да лапнат у тях, плюс това да речем нощните смени мноооого рядко са от следобед там когато се сменят, та чак цяла нощ с изключение на петък, събота или някакъв там празник. Да не говоря, че масово колегите като изкарат някакви пари, които да кажем "им стигат"(защото аз сит таксиджия не познавам
)и ги хваща мързела, не им се занимава, даже съм бил свидетел как отказват буквално хубави курсове просто защото имат някакво усещане, че са постигнали някаква цел. Рядко са такива работохолици като мен и толкова алчни.
Но да не се отклонявам прекалено де. Не мисля, че са говорили празни приказки на колегата Диего, напротив - обикновено може да ги чуеш да се оплакват, ама не и да се хвалят.
Наистина би трябвало да са доволни от колата засега. Нямам такива колеги тука, все още са само на хибриди Тойоти на газ всичките и са супер доволни, но ако видя някой на ток в друг град и имам време, ще попитам.
Ами Илков, да, правилно си разбрал, двойна езда няма как да значи нон стоп работа защото има часове в които просто не си струва, като предполагам за София това важи в далеч по-малка степен. Имах един от тука, който отиде там да кара, но скоро не съм го питал и все пак няма как да няма дупки и те ги ползват да зареждат, да лапнат у тях, плюс това да речем нощните смени мноооого рядко са от следобед там когато се сменят, та чак цяла нощ с изключение на петък, събота или някакъв там празник. Да не говоря, че масово колегите като изкарат някакви пари, които да кажем "им стигат"(защото аз сит таксиджия не познавам


Но да не се отклонявам прекалено де. Не мисля, че са говорили празни приказки на колегата Диего, напротив - обикновено може да ги чуеш да се оплакват, ама не и да се хвалят.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани