Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Всичко за електрическите автомобили
Интересна дискусийка сте си спретнали
Тук според мен алх се опитва да каже, че с плад-а имаш 1000кс истински, постижим дейли драйвър, което в ДВГ вариант не съществува всъщност, нека не се заблуждаваме ...
Ако някой е склонен да кара 1000 коня ДВГ ежедневно, респект към финансовите му възможности и манящина, но ... всички сме наясно колко е смислено и рентабилно.
Макар да избера с две ръце 1000кс ДВГ ако мога да си позволя такава кола със сигурност тоя плад е много мощност за оперативните си разходи като ежедневен автомобил.
Наскоро виждах, интересно как и дали им излиза сметката
пп. Сетих се, може да звъннеш на колегата да го разпиташ

Тук според мен алх се опитва да каже, че с плад-а имаш 1000кс истински, постижим дейли драйвър, което в ДВГ вариант не съществува всъщност, нека не се заблуждаваме ...
Ако някой е склонен да кара 1000 коня ДВГ ежедневно, респект към финансовите му възможности и манящина, но ... всички сме наясно колко е смислено и рентабилно.
Макар да избера с две ръце 1000кс ДВГ ако мога да си позволя такава кола със сигурност тоя плад е много мощност за оперативните си разходи като ежедневен автомобил.
Top Gun Maverick написа:Предполагам поради тая причина поне тук нямам и колега с електричка.
Наскоро виждах, интересно как и дали им излиза сметката

пп. Сетих се, може да звъннеш на колегата да го разпиташ

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Всичко за електрическите автомобили
K_Ilkov написа:Тук според мен алх се опитва да каже, че с плад-а имаш 1000кс истински, постижим дейли драйвър
1000 кс и "дейли драйвър" някакси не правят логика едно с друго.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Всичко за електрическите автомобили
Jorixa написа:K_Ilkov написа:Тук според мен алх се опитва да каже, че с плад-а имаш 1000кс истински, постижим дейли драйвър
1000 кс и "дейли драйвър" някакси не правят логика едно с друго.
Докато не се включи плад в изречението

Тоест, не казвам, че е смислено, прав си, но ... ако искаш 1000 коня кола, която да караш ежедневно, плада всъщност е вариант, замисли се ...
- Разхода при нормално каране ще сходен с нормална тесла
- нямаш неадекватно поведение при градски режим за разлика от 1000 кс ДВГ
- нямаш неадекватни шумове като при 1000 кс ДВГ
Това се сещам на прима виста ... де да знам

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Мда, чудото Тесла, да те накарат да си купиш и това от което нямаш нужда.
А междувременно:
https://www.investor.bg/a/447-analizi/3 ... ra-skorost
Сега се усещат Вагените и Мерцедес, но БМВ поради тези причини не загърби рано-рано ДВГ.
А междувременно:
https://www.investor.bg/a/447-analizi/3 ... ra-skorost
Сега се усещат Вагените и Мерцедес, но БМВ поради тези причини не загърби рано-рано ДВГ.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Всичко за електрическите автомобили
Това не го знаех: https://fb.watch/pTcMviS-_0/
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 804
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Всичко за електрическите автомобили
Gqbriel написа:Don_Diego написа:Southside написа:Аз разбирам, че според БМВ "за толкова пари- толкова музика", но това задвижване е подходящо предимно за градско ползване, където трицилиндров сешоар върши идеална работа.
От друга страна Х1 порасна до размери, които го правят пълноценна семейна/универсална кола- 4.50 дължина и близо 500 литра багажник. Като вземем предвид и теглото 1900 кила, четирициндров мотор хич нямаше да му дойде зле.
Х1 е пълноценна ГРАДСКА кола или за епизодични пътувания до 200-300км в посока, но ако се търси кола за редовни дълги пътувания над 300км в посока не бих гледал изобщо Х1. Според мен идеални компромис като размер с който да покриеш максимално много критерии е класа на Х3.
Преди години имах служебно Q5 с доста глезотии - беше отлично за града като размери, извънграда пък изпъкваха въздушното окачване и акустичния пакет и доста приличния багажник (с малко подреждане събираше багаж на 4ма възрастни за седмица на морето).
Живот и здраве да разраснем семейството и ще гледаме точно такъв модел, но вече може би и изцяло ел
Тва са пълни глупости с Х1цата за 200/300км...Как точно Х3 е за дълги а Х1 не е![]()
Разликата на 2те е само в броните (ако гледаме размери).. айде + малко осово разстояние,да оказва на комфорта но ако го сравня с предишното Х2 - и Х1 друга планета.Няма нищо,което да пречи на Х1 на дълги разстояния.
Виж окачването е наистина различно и Х3 си е Х3 ,за съжаление обаче и цените им нови ще са близки до тези на Х5
С Х1 U11 имам София - Виена както имам и с Х3 - на Х1 седалките (за мен) са по-удобни от на Х3 (по-твърди са ,но като човек с дискови хернии си слезнах от колата като пич,карал съм без да спра за повече от час сумарно)
В хибрида на Х1цата определено има нещо,защото е дооооста тихо вътре .
Не е адекватно да се сравняват актуалното Х1 и Х3 защото Х3 е на доста годинки вече, по-късно тази година ще има ново, което ще порасне и ще има повече глезотии. В Q5 има въздушно окачване и възможност за акустични пакети, които обезшумяват страшно много. Очаквам тези неща да ги има и в Х3 с новия модел.
Уикенда правих трип с Х1цата - 350км в посока. Седалките наистина са супер удобни (М пакет вътре), като пътно поведение (М адаптивни) също, но си вози въз твърдо. Всяка цепка по нашата магистрала се усеща, зимните са 18ки не рфт и си подрусва, не е ужасно, но трябва да се отбележи.
Като шумове - след 140 става повечко шума от вятър и двигател (все пак е 3 цилиндъра и вдига обороти за да поддържа скорости над 120). До 120 наистина е много тихо.
Асистентите за шофиране работят много адекватно. За мен лично не би била първи избор за пътувания при наличие на коли от по-висок клас в гаража, които седят за тази цел основно. Метановите А5ци са с по-нисък разход като пари, а комфорта е малко по-висок. С 8цата даже няма да изброявам разликите.
Правих си тест до къде ще избута батерията - тръгване от вкъщи, излизане от София и някъде малко след Ихтиман включи двигателя. Напълно адекватно си се държа само на ток на изкачванията, нямаше проблеми и с доускорения при нужда до 140. Не ми допадна, че нямаш опция да искаш от колата изрично да зареди батерията. Щом се включи двигателя при празна батерия веднага започва да зарежда с прилична скорост, но напълни ли пробег до 7-8км спира и освен ако не си в лютеницата не зарежда

Реално на отрицателна температура, силен снеговалеж и всичко на макс вътре избутах почти 70км (на магистралата хванах всички изкачвания до Ихтиман) изцяло на ток с един заряд на батерията.
@alx - проблем с чувството за хумор - нямам! Виж с отношение тип "крайна инстанция" и някой да ми давана наклон на ... - ДА!
Конкретно визирах, че фирмата с най-калпава мрежа, макар и най-голяма ще вземе обществено финансиране, с което ще станат монополист и пак ще предлагат същата куца услуга. Ти ми се присмиваш, че щото ми била малка батерията на хибрида не трябвало да се вълнувам от тия неща и акъл ми даваш какво да правя

А относно мрежата в София - има доста големи петна където няма никакви станции и затова казвам, че има нужда от повече станции, а не че сегашните са претоварени

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Всичко за електрическите автомобили
Top Gun Maverick написа:Мда, чудото Тесла, да те накарат да си купиш и това от което нямаш нужда.
Защо Тесла?
Сложи под знаменателя всички, които произвеждат 1000 коня коли? Или дори 600-700+ коня ...
И те са накарали някой да ги купи, нали?
Щото 1000 коня кола, всъщност никому не е нужна, нали така?
Тоест, по-скоро ако развием разсъжденията ти, Тесла правят от нещо тотално неадекватно от практическа гледна точка поне малко смислено в ежедневието.
пп. Не съм фен на Тесла, да не стане грешка, разсъждаваме си ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Не, говорехме точно за Тесла и точно за 1000 коня в лимузина на ток
която е за всеки ден кола. Изхождах от мнението на колегата, че се разминават понятията. Ти мислиш, че не е така, ние смятаме, че е точно така. Според мен АКО някой си купува 1000 коня кола на ток за всеки ден е по-скоро прецедент, тоест той попада в някакъв мизерен процент, а не че самата кола няма кой да в купи и т.н.
Вместо тия неща нужна или ненужна е ел. кола към днешна дата с 1000 коня на някой по пътя, може да видиш какъв е проблема от клипа с тая влага.
В първият момент реших, че нещо се базикат с ел. колите.
Диего, не го защитавам, ама ти въобще не го разбра според мен, аз поне не усетих той да казва нещата, които твърдиш, съвсем друго му беше мнението и ти го написа с ирония, която за мен общо взето значеше да си караш и свиркаш без да те бърка кой и какво мисли в смисъл, че който си има брада си има и гребенче. Предполагам затова написа после и нещата с чувството за хумор.

Вместо тия неща нужна или ненужна е ел. кола към днешна дата с 1000 коня на някой по пътя, може да видиш какъв е проблема от клипа с тая влага.


Диего, не го защитавам, ама ти въобще не го разбра според мен, аз поне не усетих той да казва нещата, които твърдиш, съвсем друго му беше мнението и ти го написа с ирония, която за мен общо взето значеше да си караш и свиркаш без да те бърка кой и какво мисли в смисъл, че който си има брада си има и гребенче. Предполагам затова написа после и нещата с чувството за хумор.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Всичко за електрическите автомобили
Нещо омеша файла ми се струва
и ме адресираш за неща, които не съм коментирал аз 



Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Абе възможно е, но все си мисля, че тези думи са твои, както и на колегата са си негови:
Ако нещо не съм разбрал, кажи.
K_Ilkov написа:Jorixa написа:K_Ilkov написа:Тук според мен алх се опитва да каже, че с плад-а имаш 1000кс истински, постижим дейли драйвър
1000 кс и "дейли драйвър" някакси не правят логика едно с друго.
Докато не се включи плад в изречението![]()
Тоест, не казвам, че е смислено, прав си, но ... ако искаш 1000 коня кола, която да караш ежедневно, плада всъщност е вариант, замисли се ...
- Разхода при нормално каране ще сходен с нормална тесла
- нямаш неадекватно поведение при градски режим за разлика от 1000 кс ДВГ
- нямаш неадекватни шумове като при 1000 кс ДВГ
Това се сещам на прима виста ... де да знам
Ако нещо не съм разбрал, кажи.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Всичко за електрическите автомобили
Аз имах предвид по отношение на казаното от Диего и там репликите за чувство за хумор. Аз се включих по отношение на разговора между алх и In_Memoriam за 1000 кс колите ...
Каквото мисля казах, за зарядните нямам коментар съответно не коментирам
кво да му гледам на проблема ... не е мой 
Каквото мисля казах, за зарядните нямам коментар съответно не коментирам



Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Всичко за електрическите автомобили
Don_Diego написа:
Не е адекватно да се сравняват актуалното Х1 и Х3 защото Х3 е на доста годинки вече
А по-адекватно е да се сравнява с имагинерна Х3-ка която дори не е обявена още ли

- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 804
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Всичко за електрическите автомобили
Актуални модели - различни поколения...аз не виждам нищо адекватно за сравнение
Това че, не е обявена не означава, че не е почти готова
https://www.autoexpress.co.uk/bmw/x3/35 ... 3-pictures

Това че, не е обявена не означава, че не е почти готова

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Jorixa написа:Don_Diego написа:
Не е адекватно да се сравняват актуалното Х1 и Х3 защото Х3 е на доста годинки вече
А по-адекватно е да се сравнява с имагинерна Х3-ка която дори не е обявена още лиЕстествено че се сравнява текущ модел с текущ модел. И деиствително в момента Х3-ката е безмислен автомобил. За парите си Х1 предлага много повече, а ако искаш нещо по-луксозно, за 20 бона отгоре може да си вземеш Х5-ца, която е къде-къде по-добър автомобил от Х3-ката. А имаме и GLC което също бие Х3-то по всички параметри общо взето.
Не знам, аз също съм старомоден, и направо бих лапнал Х5 като всякакъв джип под това от Х4 до Х1 ми е неразбираем.


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Всичко за електрическите автомобили
Jorixa написа:K_Ilkov написа:Тук според мен алх се опитва да каже, че с плад-а имаш 1000кс истински, постижим дейли драйвър
1000 кс и "дейли драйвър" някакси не правят логика едно с друго.
ми.. аз живея точно с такъв... и никога ама никога не бих го заменил за 1000 коня двг дейли драйвър- защото просто знам какъв филм е щото съм го играл... ае- не 1000 коня ама 800... с много наточена кола с двг -винаги- някъде по нея тече някаква драма... без изключения... и по куп причини не се вписва в ежедневието щото не е практична и ако се замислиш настрана от 10те минути в месеца когато си й смачкал до дъно газта от светофар или на магистрала- всъщност ти ходи по нервите. това е малко като оная ти приятелка дето 1 час с нея е велик ама останалите 23 часа правят тоя час да не си струва в едър план. всякакви прилики не са случайни.
а той и ин_мемориъм си мечтае некви глупости, че кат се види с пари ще си купи дейли с 1000 коня ама ще му обадя, че таман ще събере парите и ще се окаже, че е порастнал и тия пари трябва да се харчат за друго. всички тука сме имали някакви автомобилни мечти за които сме работили дълги години и като сме дошли на положение да си ги позволиме- сме разбрали, че тия пари по-добре за нещо друго.
но плад-а е 100% дневна кола, надеждна, ниско-профилна (не прави впечатление) и... най- бързото на пътя в реалния свят и лесно може да се впише в живота на автофен-а хем като болид, хем като семейна кола. какви други опции човек има за супер бърза не-спортна кола? е63с, рс6, м5... друго няма. да, ама сравнено с плад-а те са.... бавни.. щото щом разни тунинговани 911 и м5 не могат го стигна- кво остава за сток такива?
а ако искаш бързо сув? ми че плад х е на друга планета бе пичове... а и той е тих, спокоен, икономичен за конете си, нископрофилен... докато в един момент не го стъпчеш и тогава няма кой да го стигне...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани