айде пак м50 на фи 84мм

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 13 Фев 2007, 20:18

Луд що ти трябваше да пукаш линк към тоя сайт сега малкия ще седи гладен докато събера кинти за модификация от 2 литра до 2,6 литра
Това ако е верно и не трябва да се сменя нищо друго само да си кажат цената бахти гадовете сега нема да спя цяла нощ.
А некви коментари за надеждност и т.н. засичал ли си по повод на тези интервенции

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 13 Фев 2007, 23:07

Това с разпилването до 84 мм не ми харесва много. Не знам подробности от сайта, ама според мен ще трябва друга глава (с по-голям диаметър на горивната камера), челото на буталата ще пасва ли на клапаните, оттук кво става с компресята и т.н. Говорим за смяна и на главата. Отделно какво става с температурния обмен в самия блок, стените между цилиндрите ще изтънеят драстично и над проектираното, т.е. надеждност на двигателя, температури и пр.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 13 Фев 2007, 23:27

cupofcoffee написа:Това с разпилването до 84 мм не ми харесва много. Не знам подробности от сайта, ама според мен ще трябва друга глава (с по-голям диаметър на горивната камера), челото на буталата ще пасва ли на клапаните, оттук кво става с компресята и т.н. Говорим за смяна и на главата. Отделно какво става с температурния обмен в самия блок, стените между цилиндрите ще изтънеят драстично и над проектираното, т.е. надеждност на двигателя, температури и пр.


ако си мисли6 че оригиналната глава с оригиналните горивни камери пасват идеално на цилиндъра мн се лъжеш не искам да те убеждавам в нищо но поразпитай тук там хора които са отваряли такива двигатели и тн.

степени на сгъстяване и копресии вси4ко се смята има си формули

ако се купи цял кит вси4ко пасва идеално и не се притесняваш за нищо, ако се изпозват други бутала си има начин да се сметне степента на компресия и също да се види дали ще опират клапаните в буталата и ако трябва самите бутала се напасват по клапаните така че по време на работа да не се допират. А колкото до температурите според мен с по тънки цилиндрови стени температурния обмен ще се подобри и самите цилиндри ще се охлаждат по-добре защото по малко материял ще дели вътрешността на цилиндъра от охлаждащата го течност. :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 13 Фев 2007, 23:32

Lucky написа:Луд що ти трябваше да пукаш линк към тоя сайт сега малкия ще седи гладен докато събера кинти за модификация от 2 литра до 2,6 литра
Това ако е верно и не трябва да се сменя нищо друго само да си кажат цената бахти гадовете сега нема да спя цяла нощ.
А некви коментари за надеждност и т.н. засичал ли си по повод на тези интервенции


:) луд за надеждноста нямам идея особено при алуминиевия блок доколкото съм чувал по стените на цилиндъра на твоя мотор има никасилово покритие върху алуминия , трябва да направиш запитване към хората от сайта и да попиташ дали трябва някаква допълнителна обработка на блока
Последна промяна ludiagsm на 14 Фев 2007, 0:57, променена общо 1 път

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 13 Фев 2007, 23:48

ludiagsm написа:... А колкото до температурите според мен с по тънки цилиндрови стени температурния обмен ще се подобри и самите цилиндри ще се охлаждат по-добре защото по малко материял ще дели вътрешността на цилиндъра от охлаждащата го течност. :idea:

Бате, сигурен ли си? Я си помисли.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 13 Фев 2007, 23:53

ludiagsm написа:
Lucky написа:Луд що ти трябваше да пукаш линк към тоя сайт сега малкия ще седи гладен докато събера кинти за модификация от 2 литра до 2,6 литра
Това ако е верно и не трябва да се сменя нищо друго само да си кажат цената бахти гадовете сега нема да спя цяла нощ.
А некви коментари за надеждност и т.н. засичал ли си по повод на тези интервенции


:) луд за надеждноста нямам идея особено при алуминиевия блок доколкото съм чувал по стените на цилиндъра на твоя мотор има никасилово покритие върху алуминия , трябва да направиш запитване на към хората от сайта и да попиташ дали трябва някаква допълнителна обработка на блока

Ще трябва да се набият стоманени ризи и се решава този проблем :idea: .
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 13 Фев 2007, 23:58

А освен това, като изтъниш цилиндъра, какво става при разширението му? От една страна - водни и маслени канали с тънки стени!?!, а от друга - дебели метални стени на блока. Металът е по-добър проводник на топлината от флуидите и според мен блока се изчислява за определени дебелини на стените на цилиндрите при съответните натоварвания и скорост на потока на флуидите. Ще кипне и вода, и масло ако сваляш толкова много от стените на цилиндрите, да не говорим за деформация. Тоя двигател трябва да го палиш веднъж месечно и да го караш на студено, а като стигне работна температура - да го гасиш. Мое мнение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 14 Фев 2007, 0:56

ами напиши го на хората от сайта и виж какво ще отговорят

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 15 Фев 2007, 21:39

Съсвем ламерски въпрос .

Сменяме само вала и биелите примерно и правиме малко по голям ход на
буталото :arrow: по - голям обем.
Всичко тва с цел да избегне въпросното изстаняване на стените на блока.

Или плямпам глупости :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 15 Фев 2007, 22:08

правилно мислиш ще трябва обаче поне един хонинг и нови сегменти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Мнение от БаЯн » 19 Фев 2007, 17:45

Добре сега последно имали някакви отговори някаква цена :?: :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 19 Фев 2007, 17:58

ми тия не ми отговарят.
но тука един от сайта шеку има такива бутала, с биели и вал.
който иска да се пазари с него.
от м50 мотор 2.8
се едно от 528 бмв.
и трябва само управлението да се смени, и става работата.
скоростите и дифа си остават, щото не ни трябва макс. скорост, а пауър. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Мнение от БаЯн » 19 Фев 2007, 19:05

Какъв шеку и какъв смисъл с него да се пазари :?: :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 19 Фев 2007, 21:08

М50 2.8 няма :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 19 Фев 2007, 21:47

Започва да ми се върти нещо друго, вал биели и бутала от М20В23
Дали това е абсолютно невъзможно /форматирах скоро харда на компа и цялото инфо за двг-те на БМВ ми се изпари :confused: /
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook