Смяна на сърцето...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Обаче в е30.де пишат, че В12 било по-добро решение от С38
.... а дали е така .... кой ще ми каже ....
Оня пича щом от С38 се е прехвърлил на В12 .... дали е имало защо

.... а дали е така .... кой ще ми каже ....



Оня пича щом от С38 се е прехвърлил на В12 .... дали е имало защо

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми направете го,кво му мислите 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Ааа не ... тва ся много фешън да се слага по-голям мотор. Аз си падам по малолитражките с екстри
тва с В12 мотора или С38 си е за профита .... не за ламери
....

тва с В12 мотора или С38 си е за профита .... не за ламери

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ами м50AlibiTu написа:Ааа не ... тва ся много фешън да се слага по-голям мотор. Аз си падам по малолитражките с екстри![]()
тва с В12 мотора или С38 си е за профита .... не за ламери....



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Сашо според мен М20Б25 не е достатъчно силен и каот ще правиш нещо такова по-добре инвестирай малко повечер - но после ще ти е мирна главата и няма да се занимаваш с глупости...
Но пък за М30Б30 да не говориме! Тоя мотор за мен е пълна безмислица да се слага в Е30 щото първо няма да върви кой знае колко много, второ е доста тежичък, и не на последно място няма никакви части за такъв мотор
Според мен ако ще да е М30 то да е 3.5!
Аз на твое место тоя М30Б30 бих си го избил от главата тотално!!!
Търси М50Б25 или нещо по фйешън! С М50Б25 колата ще е доста по-пъргава отколкото със М20Б25!
има и вариант като мен да направиш 2.7 ама ако тепърва ще купуваш М20Б25 и да го правиш ще излезне много пари - по-добре скачай на М50! Смяташ един мотор М20Б25 1500 лв + още 1000 лв части за ремонт + части за транпслантация...(даже мен ако питаш в тея 1000 лв трудно се побираш ако правиш нещата както си се правят) и като сложиш още там некой лев за консумативи и съединител и т.н. и отиваш на една прилична цифра...и то без труда! А ако сметнеш един М50Б25 ще ти излезне хгоре долу на тея пари пък е по-модерен мотор и е доста добър
Аз напраих тая конверсия щото си имах мотор и всичко и съм дал само пари за "консумативи" който не са малко
Но пък за М30Б30 да не говориме! Тоя мотор за мен е пълна безмислица да се слага в Е30 щото първо няма да върви кой знае колко много, второ е доста тежичък, и не на последно място няма никакви части за такъв мотор

Аз на твое место тоя М30Б30 бих си го избил от главата тотално!!!
Търси М50Б25 или нещо по фйешън! С М50Б25 колата ще е доста по-пъргава отколкото със М20Б25!
има и вариант като мен да направиш 2.7 ама ако тепърва ще купуваш М20Б25 и да го правиш ще излезне много пари - по-добре скачай на М50! Смяташ един мотор М20Б25 1500 лв + още 1000 лв части за ремонт + части за транпслантация...(даже мен ако питаш в тея 1000 лв трудно се побираш ако правиш нещата както си се правят) и като сложиш още там некой лев за консумативи и съединител и т.н. и отиваш на една прилична цифра...и то без труда! А ако сметнеш един М50Б25 ще ти излезне хгоре долу на тея пари пък е по-модерен мотор и е доста добър

Аз напраих тая конверсия щото си имах мотор и всичко и съм дал само пари за "консумативи" който не са малко


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Диляне благодаря ти за мнението...като се замисля май си прав...и аз стигнах до заключението че ако ще сменям мотор по добре да е по-голям и да си заслужава и точно за това се замислих за М30...След това което ми написа AlibiTu още повече отидох на тази мисъл и при положение че е често разпространено като трансплантация реших че си заслужава...И на мен както каза Явор мечтата ми е М30 ама с 2 вала
ама там става "скъпо" и много трудно се намират и поддържат...въпреки че ако намеря читав такъв е*** съм ти всичко ,все някак ще го наместя
Все още бая се чудя защото искам да намеря оптималния вариант...



------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
М30 ако ще да е ще е най-оправдано да е М30Б35 просто по-малък няма смисъл! И пак знай че М30 може да е голям и як мотор ма е старичък, и пред него по-модерен мотор ще се държи доста по-добре и най-важното - ще ти създава много по-малко грижи! Със стар мотор ще имаш повече дертове отколкото с един М50Б25
Макар и със М30Б35 да е по-силна колата - то ще има днес върви, утре неще щото не е в кондиция и секви такива простотий
Докато М50-то си е М50
Аз залагам твърдо на М50 и нагоре, назад няма смисъл да се връщаш!

Макар и със М30Б35 да е по-силна колата - то ще има днес върви, утре неще щото не е в кондиция и секви такива простотий



Аз залагам твърдо на М50 и нагоре, назад няма смисъл да се връщаш!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Хубавото на М50 е и че е по-икономичен
, но пък немците дето имат шопари М30Б35 са адски доволни..... от това което прочетох из е30.де останах с впечатление, че препоръчват донякъде по-старичките мотори (можеби щото по-ефтино се намират и са по-мощни .. незнам) и в сравнение между В12 и С38 везните клонят за В12 .... нямам обяснение защо така говорят, ама може би заради поговорката, че обем може да се замести само с повече обем
....
Ако си намериш моторетка слагай ... при всеки случай е яко и казват, че специално М30Б35 се монтирал без кой знае какви усложнения, а и в е30.де има доста подробно обяснение кое как се прави и какви части се използват....абе направо си е ръководство как да си монтираш 3.5 в Е30.


Ако си намериш моторетка слагай ... при всеки случай е яко и казват, че специално М30Б35 се монтирал без кой знае какви усложнения, а и в е30.де има доста подробно обяснение кое как се прави и какви части се използват....абе направо си е ръководство как да си монтираш 3.5 в Е30.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Абе и аз мисля, че с М50 нещата ще са екстра
И аз гледам на М30 ,като на онзи двигател от ГАЗ24 Волга в техникума,дето ни преподаваха що е ДВГ в края на 20 век
Дай боже да се намери читав такъв ,по-нататък с малко доработки може да пламне тоя кабриолет
... като знам на Сашо Плага ,как му бяга комби Е34-ката с такова добиче ,за теб се плаша бе момчеее
Георги Пенчев

И аз гледам на М30 ,като на онзи двигател от ГАЗ24 Волга в техникума,дето ни преподаваха що е ДВГ в края на 20 век

Дай боже да се намери читав такъв ,по-нататък с малко доработки може да пламне тоя кабриолет



Георги Пенчев
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
И аз също предпочитам по-нов мотор пред някой 20 годишен но ме притеснява първо това че М50ките са много скъпи и за парите които ще го купя една М30ка ще лети вече с бая кончета над стандартните..за частите се съмнявам че има голяма разлика но пък ако ще взимам други разпределителни валове при М50 са 2 докато при М30-1.И така иначе определено М50 е по-добър мотор но пък и ще излезе по-скъпо...може би пък ако ще се наемам с такова нещо по-добре е наистина да е М50.По-лесно се слага,не се преправя толкова а и е по-модерен мотора...
А защо се предпочита М50 пред М52...М52 е по-лек,по нов...Как стои въпроса с М52В28 примерно?Той има бая ресурс и може с лекота да се ъпгрейдне...
Между другото сега се сетих...какво се прави с климатици,сервота и т.н. като се смени мотора?Трябва ли да се сменят и компресора,помпата на хидравликата и алтернатора???
А защо се предпочита М50 пред М52...М52 е по-лек,по нов...Как стои въпроса с М52В28 примерно?Той има бая ресурс и може с лекота да се ъпгрейдне...
Между другото сега се сетих...какво се прави с климатици,сервота и т.н. като се смени мотора?Трябва ли да се сменят и компресора,помпата на хидравликата и алтернатора???
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
М50В25 или М52В28(ама той ще се върже скъпичко) това е за мен истината, винтиловия мотор си е винтилов 

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
DrivinGGoD написа:...
А защо се предпочита М50 пред М52...М52 е по-лек,по нов...Как стои въпроса с М52В28 примерно?Той има бая ресурс и може с лекота да се ъпгрейдне...
...
Щото тия с ванос системата не стават за турбиниране и освен това самия ванос се преебва чат пат ,а е една камара пари!
Така казват спецовете


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Аз турбо не искам...други проблеми има ли?
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Чарджър - като на Стефчо Неопринта
Най-лесно, много повер и то от ниско, а с подходящо управление и във високите обороти. Никакви преправки, никакви измекярщини - една стойка, един ремък, някакъв малък кулер и много широка усмивка 


61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани