BMW vs Opel Vectra OPC 1.9 CDTI 212 cv
Модератор: bum_bum
9 мнения
• Страница 1 от 1
BMW vs Opel Vectra OPC 1.9 CDTI 212 cv
Отдавна чета в тоя форум, но досега не съм намирал повод да се включа, а и при такива яки постове(особено в раздела Tuning),какво може да каже човек. Обаче скивайте какво намерих , докато се ровичках в нета. Превеждам го дословно, и искам да попитам , някой знае ли , дали и BMW подготвят нещо подобно, защото ако не побързат Fiat както са напънали с новияJtd, а и сега опел Opel току виж ги настигнали, а това сте си е направо позор за тая велика марка
Opel Vectra OPC 1.9 CDTI 212 cv
Opel Performance Centre (OPC) представя този спортен модел , екипиран с 1,9 л. турбодизелов мотор, който е в състояние да достигне 212 коня при въртящ момент от 400 Nm започващ от 1400 об.
Благодарение на механиката от ново поколение с "инжекцион коммън рейл" , новата Вектра достига 250 км в час(електронно ограничена си мисля аз, но по този въпрос нищо не се казва), ускорявайки от 0 до 100 км/ч само за 6,5 сек. Докато серийният двигател , който е ECOTEC 1.9 CDTI развива мощност от 150 коня, то тази версия Biturbo вдига тази цифра до 212 коня, като по този начин при съотношението коне-литри превъзхожда дори двигателят 6.0 V12 на Ferrari Enzo.
За да се подобрят показателите на новият модел на Опел са поставени два турбокомпресора, електронно контолирани, с максимална компресия от3,0 бара. Въртящият момент на повече от 400 Nm е на разположение в почти цялата гама на обороти на мотора, от 1.400 до 3.500 об./мин

Друго от предимствата на двойният турбокомпресор е намалената консумация на гориво, тъй като този пропулсор не гори повече отколкото на серийният модел : шест литра на 100 км смесен разход. Концептуалният модел представен в Есен (Германия) отговаря на нормативата Euro 4 за изгорели газове, която влиза в сила от 1 януари 2005 год. Моторите сте бъдат достъпни в моделите Vectra и Signum от пролетта на следващата година.
Цветът Blue Ardene продължава да бъде типичен за продуктите на ОРС, като се прибавят още и снижена каросерия ,аеродинамични аксесоари и 19 инча алуминиеви джанти 235/30. Интериорът е издържан в синя кожа, допълнително са регулирани амортисъорите , както са поставена и нова спирачна система с по добри показатели.
Те това е ,много си обичам БМВ-то , ама ако ми падне тая , не знам, пък и както работя на 80 км. от вкъщи, би ми дошло добре това съотношение скорост-разход
Opel Vectra OPC 1.9 CDTI 212 cv

Opel Performance Centre (OPC) представя този спортен модел , екипиран с 1,9 л. турбодизелов мотор, който е в състояние да достигне 212 коня при въртящ момент от 400 Nm започващ от 1400 об.
Благодарение на механиката от ново поколение с "инжекцион коммън рейл" , новата Вектра достига 250 км в час(електронно ограничена си мисля аз, но по този въпрос нищо не се казва), ускорявайки от 0 до 100 км/ч само за 6,5 сек. Докато серийният двигател , който е ECOTEC 1.9 CDTI развива мощност от 150 коня, то тази версия Biturbo вдига тази цифра до 212 коня, като по този начин при съотношението коне-литри превъзхожда дори двигателят 6.0 V12 на Ferrari Enzo.
За да се подобрят показателите на новият модел на Опел са поставени два турбокомпресора, електронно контолирани, с максимална компресия от3,0 бара. Въртящият момент на повече от 400 Nm е на разположение в почти цялата гама на обороти на мотора, от 1.400 до 3.500 об./мин


Друго от предимствата на двойният турбокомпресор е намалената консумация на гориво, тъй като този пропулсор не гори повече отколкото на серийният модел : шест литра на 100 км смесен разход. Концептуалният модел представен в Есен (Германия) отговаря на нормативата Euro 4 за изгорели газове, която влиза в сила от 1 януари 2005 год. Моторите сте бъдат достъпни в моделите Vectra и Signum от пролетта на следващата година.
Цветът Blue Ardene продължава да бъде типичен за продуктите на ОРС, като се прибавят още и снижена каросерия ,аеродинамични аксесоари и 19 инча алуминиеви джанти 235/30. Интериорът е издържан в синя кожа, допълнително са регулирани амортисъорите , както са поставена и нова спирачна система с по добри показатели.
Те това е ,много си обичам БМВ-то , ама ако ми падне тая , не знам, пък и както работя на 80 км. от вкъщи, би ми дошло добре това съотношение скорост-разход
BMW в заглавието повода да постнеш статийката за Opel-а ли беше?
Всички обичаме мощни дизели (или поне аз
), AMG също направиха разработка на базата на дизелов агрегат.. Засега едва ли //MPower ще бъде сложен над дизелче, но никой незнае ... факт е, че последните няколко години има огромен скок в развитието на тези двигатели и самите те имат огромен потенциал, който тепърва ще се използва, за разлика от бензиновите си атмосферни събратя, които почти се изчерпаха ..


Turturelo написа:BMW в заглавието повода да постнеш статийката за Opel-а ли беше?
Добре, де извинявай , че въобще си позволих да вляза в в тоя форум, явно само малцина са привилигированите да пишат тук.Обещавам ти няма да се повтори,ще продължа само да си чета.Та ,това го постнах защото, силно ме впечатли, все пак са си сериозни характеристики , а за М-power наистина се надявам, от BMW да не правят глупости с разни дизелови версии, а пък и не вярвам да е същото, усещането след 4000 об. при атмосферния звяр е неповторимо,знам го от опит.
Е , със здраве.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
bawareca написа:Мдаа ама БМВ имат СЪСТЕЗАТЕЛЕН ПИСТОВ автомобил , не помня алпина или шнитцер , който печелеше доста победи в някои от европейските серииИ това е отпреди 3-4 год.
Всъщност беше "най-обикновена" 320d,която като пръв дизелов автомобил печели първо място в своя клас в 24-часовото състезание на Нюрбургринг.Любопитното в случая е,че единствения проблем,който състезателите са имали с този автомобил е бил.....че хората не са го чували и пилотите горещо се надявали да ги виждат останите в огледалата си за обратно виждане

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
cinic написа:Добре, де извинявай , че въобще си позволих да вляза в в тоя форум, явно само малцина са привилигированите да пишат тук.Обещавам ти няма да се повтори,ще продължа само да си чета.
Aйде да не се правим на намусени третокласници? Имах предвид, че заглавието е подвеждащо ... а и мисля, че ме разбра...! Нищо лично, всъщност не мисля, че ти дължа обяснение, но малко се раздразних от глупостите за "привилигированите" ... ако на някой не му е ясно още има правила Точка 8, е много подходяща в случая!
Със здраве и най-добри чувства приятелю

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани