Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Ако пода е равен, даваш едни пари за централни стойки на всеки или поне на тия, които излизат по-често и ги редиш както си искаш.
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Мотористите във форума!
Нещо такова, предполагам ще е достатъчно




Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Ubi dubium, ibi libertas
Re: Мотористите във форума!
Имам два въпроса свързани с нов мотоциклет в гаранция:
- как подхождате към разработването на двигателя? Общо взето май съвременните схващания са че е хубаво разнообразие от обороти и натоварвания както и чести почивки за да се предпази от локални прегрявания. Все пак избягвам твърде високи обороти, но 1000км ми се струват адски много. Някакви мнения по темата?
- исках да направя няколко модификации (по-високо предавателно число, cat eliminator, O2 sensor delete) но вчера като тръгнах да сменям пиньона видях че е пломбиран и не посмях да го пипам, за да си нямам проблеми с гаранцията Някой може ли да сподели опит дали дилърите се заглеждат и правят проблеми за такива неща? Реално другите промени лесно могат да се върнат в оригинален вид, но така или иначе ще има следи по гайките.
- как подхождате към разработването на двигателя? Общо взето май съвременните схващания са че е хубаво разнообразие от обороти и натоварвания както и чести почивки за да се предпази от локални прегрявания. Все пак избягвам твърде високи обороти, но 1000км ми се струват адски много. Някакви мнения по темата?
- исках да направя няколко модификации (по-високо предавателно число, cat eliminator, O2 sensor delete) но вчера като тръгнах да сменям пиньона видях че е пломбиран и не посмях да го пипам, за да си нямам проблеми с гаранцията Някой може ли да сподели опит дали дилърите се заглеждат и правят проблеми за такива неща? Реално другите промени лесно могат да се върнат в оригинален вид, но така или иначе ще има следи по гайките.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
По принцип за всякаква техника, почнеш ли да бърникаш, може да имаш засечки с гаранцията.
За разработката, мисля, че това което си описал е супер, като може постепенно да разширяваш реинджа от обороти, в който караш, постепенно стигайки до високите. 1000км са си в реда на нещата за разработка на двигател.
За разработката, мисля, че това което си описал е супер, като може постепенно да разширяваш реинджа от обороти, в който караш, постепенно стигайки до високите. 1000км са си в реда на нещата за разработка на двигател.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Аз не виждам логиката в разработването така, както се препоръчва от производителите. Двигателя след сглабянето се качва на дино и му се дава цялата газ.
После при слагането на мотора се тества още веднъж на цялата газ. А след това искат да караш 600-1000км по-леко
Аз сменях маслото на 5-60км и имаше яко стружки. След това на 200 пак и отново имаше. На другите смени вече беше чисто.
После при слагането на мотора се тества още веднъж на цялата газ. А след това искат да караш 600-1000км по-леко

Аз сменях маслото на 5-60км и имаше яко стружки. След това на 200 пак и отново имаше. На другите смени вече беше чисто.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Тези стружки са от скоростната кутия...!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Бавно и славно симсоня придобива вид

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
И няколко снимки отдолу, хем няма да се виждат, хем винаги търся перфектен финиш..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Мотористите във форума!
nero_ написа:- как подхождате към разработването на двигателя?
Както с резачката за дърва, вадиш я от кутията и 10 кубика на цялата газ

Ubi dubium, ibi libertas
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
drifty написа:..
Да ти пращам нещата за същия цвят, че тук бояджии просто няма

- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
bum_bum написа:drifty написа:..
Да ти пращам нещата за същия цвят, че тук бояджии просто няма
Хахаха, ще го приема за комплимент!
Това е шприца само, за съжаление ми отне много време да ги подготвя на суха шкурка, да шприцовам, да мина на водна и после да ги върна в червено, та водната и червеният цвят остават за догодина, че стана студено в гаража. Иначе и аз съм пишман бояджия, за втори път хващам пистолета, който е супер чийп, струваше 50тина лв



- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Мотористите във форума!
Някой да се е доверявал на фирма за внос на мотор от Германия?
Мисля си за мотор от там.
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Мисля си за мотор от там.
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Re: Мотористите във форума!
Такааам.
Понеже посъбрах малко неща за зимно обслужване иде ред да си купя и крик за същото,а и заради гумите които имам съмнение,че са кривнали и следващите дето ще купя ми се ще да не се изкривят по същият начин.
Та ако някой скоро е взимал крик да сподели от къде и на каква цена.
Намирам някакви неща,ама не съм ги пипал лично та...не мога да дам мнение.
Вариант 1 е винтов крик за около 160лв който по принцип трябва да се фиксира в бетона да ти е мирна главата,че няма да имаш ядове.
Трябва му гайкове,че инак се налага яко въртене с тресчоката.
Хубавото е че няма вариант да изпусне тъй като е на винт.
Вариант 2 е хидравличен с колелца за преместване и по ниска фабрична височина(която е желателна,че просвета ми е доста малък).
По лесно вдигане с хидравликата и възможност за наместване да речем за зимният режим в гаража,но вариан да изпусне винаги има.
Желателно е вдигаш подпираш и сваляш за дълго ползване.Доста по широк е този тип крик съответно би трябвало да е по стабилен.
Цената около 300+лв.
За сега това съм открил.
Ще го видим кое как като имам време...
Понеже посъбрах малко неща за зимно обслужване иде ред да си купя и крик за същото,а и заради гумите които имам съмнение,че са кривнали и следващите дето ще купя ми се ще да не се изкривят по същият начин.
Та ако някой скоро е взимал крик да сподели от къде и на каква цена.
Намирам някакви неща,ама не съм ги пипал лично та...не мога да дам мнение.
Вариант 1 е винтов крик за около 160лв който по принцип трябва да се фиксира в бетона да ти е мирна главата,че няма да имаш ядове.
Трябва му гайкове,че инак се налага яко въртене с тресчоката.
Хубавото е че няма вариант да изпусне тъй като е на винт.
Вариант 2 е хидравличен с колелца за преместване и по ниска фабрична височина(която е желателна,че просвета ми е доста малък).
По лесно вдигане с хидравликата и възможност за наместване да речем за зимният режим в гаража,но вариан да изпусне винаги има.
Желателно е вдигаш подпираш и сваляш за дълго ползване.Доста по широк е този тип крик съответно би трябвало да е по стабилен.
Цената около 300+лв.
За сега това съм открил.
Ще го видим кое как като имам време...
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Винтовите крикове ги ползват моите познати и нямат ядове.... Виж само гайката на винта да не е пластмасова! По-евтин е и си върши работата... Хидравличния крик, за който говориш, специално за мотор ли е или е стандартен? Ако е стандартен с колелца, то аз не бих рискувал с него да си местя повдигнатия мотор... След време ще свикнеш да си наместваш мотора и сам перфектно!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: Мотористите във форума!
Онзи ден слагам зимните гуми на колата, още на първата, при свалянето крика заяде и изпусна. Добре, че винаги слагам друга гума с джанта, по стар навик. Какъвто и да е крик, според мен, ще направи беля. Ако искаш за цяла зима да стои, повдигни и подложи трупчета или друго за по-дълго време. Виж, тези от линка https://www.youtube.com/watch?v=wT5KPot_9dI не съм имал щастието да ползвам. Надявам се да са читави.
Ultimate Riding Machine
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Kroki