За качеството на новите BMW-та!
Модератор: Общи модератори
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: За качеството на новите BMW-та!
Jorixa написа:
Не знам какво визираш под "гадна". Сенсатека е по-издръжлива материя от истинската кожа и се чисти по-лесно. Идеална за хора с дете/куче примерно които искат хем лесно да си чистят салона, хем да им е здрав. Не и е идеята да е луксозна.
Гадна имитация... усеща се, че е изкуственяк, все едно са пластмасови седалките... за издръжливост - не знам още, ще я видим докъде ще го докара... дано...
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: За качеството на новите BMW-та!
BMW_POWER написа:Седма серия, символ на престиж и лукс ...
Пластмасата, дайте да не я зачекваме темата
Търсиш 20г. кожа, карана от всякакви мърлячи и после била гадна?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: За качеството на новите BMW-та!
Jorixa написа:Само на мен ли ми е неприятно да седя в кожа на умряло животно? Не съм вегетарянец и все пак някакси тая “екстра” ми е малко твърде нехуманна на мен. Особено предвид че има и изкуствени кожи
И аз така ,предпочитам текстилен салон , не мога да се сетя нито едно предимство на кожата . Имал съм коли с кожен салон , даже в момента имам две такива. Екстра която задрасквам моментално. Ааа - сетих се за едно предимство - като отвориш вратата изглежда добре - и дотам...

- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: За качеството на новите BMW-та!
Обсъдихме кожите на новите модели, да добавя малко и за двигателите.
Имам близък приятел, механик в БМВ. За съжаление не се чуваме много често поради ред причини (ама тва е друга тема)
Днес си говорихме с него приятелската и го питах за новите двигатели на БМВ, да ми ги нареди по ред на надеждност и най-вече, кой би избрал той.
Сменил е и е ремонтирал 100-тици двигатели, цитирам го:
Най-здрави са S моторите, ама почти всички са тормозени душманската.
Вика, отварял съм много такива и знам, че са направени много сериозно и с умисъл да са здрави.
Ама, почти всички още на студено им раздават всичката газ от светофар до светофар или пък ги скъсват от дрифт на място и ги прегряват.
Казва, S мотор ако го загрееш нормално, и не му разказваш играта с дрифт на място, не можеш го строшиш.
Говореше за S мотора за Г30. Спомена само нещо за антифриза и казанчето, ама не го разбрах.
После каза, B58 е много здрав, ама не мога да кажа на 100% все още, щот са сравнително малко още в БГ и няма много екземпляри на много километри.
След това каза, мотора, който най-много носи на бой и километри е 30д.
Същото важало и за 40д, стига да не е утрепан от каране. За него утрепан от каране е 300-400к км. с не регулярна поддръжка.
50д също бил много здрав и надежден, обаче вика него го утрепват от бой, щот повечето си мислят че си купуват S мотор и го карат като М-ка. Викали им дизеловата М-ка.
Питах го и за 20д, каза че бил супер. Ама вика 20д-то няма кой да го бие, и си карали много километри без проблем.
Питах го и за малките бензини тип 116, 118, нищо не знае за тях, щот били много малко и бил само ги обслужвал такива, масло, спирачна течност. И вика те само жени ги карат тия в града, кво да им стане.
И не на последно място, питах за 50i и последните ревизии
Отговора беше, брат, не знам вече колко хиляди ревизии направиха на тоя мотор,
ама ела утре да ми видиш халето, имам 850и 2020, на подемника и отстрани ще ти покажа установката, на която вече е новия мотор. Утре ще го качвам новия.
Вика, радвам се вече като видя 50и, щото знам че ще имам няколко дни айляк, щото вече тия ги свалям и качвам със затворени очи
Имам близък приятел, механик в БМВ. За съжаление не се чуваме много често поради ред причини (ама тва е друга тема)
Днес си говорихме с него приятелската и го питах за новите двигатели на БМВ, да ми ги нареди по ред на надеждност и най-вече, кой би избрал той.
Сменил е и е ремонтирал 100-тици двигатели, цитирам го:
Най-здрави са S моторите, ама почти всички са тормозени душманската.
Вика, отварял съм много такива и знам, че са направени много сериозно и с умисъл да са здрави.
Ама, почти всички още на студено им раздават всичката газ от светофар до светофар или пък ги скъсват от дрифт на място и ги прегряват.
Казва, S мотор ако го загрееш нормално, и не му разказваш играта с дрифт на място, не можеш го строшиш.
Говореше за S мотора за Г30. Спомена само нещо за антифриза и казанчето, ама не го разбрах.
После каза, B58 е много здрав, ама не мога да кажа на 100% все още, щот са сравнително малко още в БГ и няма много екземпляри на много километри.
След това каза, мотора, който най-много носи на бой и километри е 30д.
Същото важало и за 40д, стига да не е утрепан от каране. За него утрепан от каране е 300-400к км. с не регулярна поддръжка.
50д също бил много здрав и надежден, обаче вика него го утрепват от бой, щот повечето си мислят че си купуват S мотор и го карат като М-ка. Викали им дизеловата М-ка.
Питах го и за 20д, каза че бил супер. Ама вика 20д-то няма кой да го бие, и си карали много километри без проблем.
Питах го и за малките бензини тип 116, 118, нищо не знае за тях, щот били много малко и бил само ги обслужвал такива, масло, спирачна течност. И вика те само жени ги карат тия в града, кво да им стане.
И не на последно място, питах за 50i и последните ревизии

Отговора беше, брат, не знам вече колко хиляди ревизии направиха на тоя мотор,
ама ела утре да ми видиш халето, имам 850и 2020, на подемника и отстрани ще ти покажа установката, на която вече е новия мотор. Утре ще го качвам новия.
Вика, радвам се вече като видя 50и, щото знам че ще имам няколко дни айляк, щото вече тия ги свалям и качвам със затворени очи

Re: За качеството на новите BMW-та!
///M Power написа:BMW_POWER написа:Седма серия, символ на престиж и лукс ...
Пластмасата, дайте да не я зачекваме темата
Търсиш 20г. кожа, карана от всякакви мърлячи и после била гадна?
Tърся кола след инцидент, не бракувана поради "старост".
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: За качеството на новите BMW-та!
carmanf1 написа:Обсъдихме кожите на новите модели, да добавя малко и за двигателите.
Имам близък приятел, механик в БМВ.
С две думи - новите мотори (2015+) са добри, само 50i още страда...

- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: За качеството на новите BMW-та!
И аз каквото съм чел, B-серия моторите са доста сполучливи и по-надеждни от предните.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4196
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: За качеството на новите BMW-та!
Mollov написа:carmanf1 написа:Обсъдихме кожите на новите модели, да добавя малко и за двигателите.
Имам близък приятел, механик в БМВ.
С две думи - новите мотори (2015+) са добри, само 50i още страда...
По-скоро всичко е окей, стига да го подържаш и експлоатираш както трябва.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: За качеството на новите BMW-та!
Да, тия неща са ми ясни... аз съм ок и с "оригиналният" 50i, ама да не е вече утрепан... като се поддържа ОК, и той си е добър... едно време и за 2.5tds говореха, че бил "скапан", само че и тоя мотор се плашеше предимно от поддръжка....
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: За качеството на новите BMW-та!
Но едно време само той беше скапан, а после дойде един период от над 10 години с по 1 читав
За мен не е нормално 10 годишните да трябват 5-7к за "обслужвания" на неща, които при по-старите са вечни. 2005-2006та година кой даваше хиляди левове да си обслужи Е36/E34 ? Аз не знам за едно M20/М50/M52/M54 със скъсана верига. Тея коли станаха на по 30 години, почнаха да поизчезват и още не се налага "обслужването". След още 2 поколения, ако още има ДВГ, сигурно вече ще е "двигателя си е резервна част, на 200к се сменя".


- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: За качеството на новите BMW-та!
TNT написа:2005-2006та година кой даваше хиляди левове да си обслужи Е36/E34 ?
Само тези, които искаха да карат на 1.5 бара


- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: За качеството на новите BMW-та!
Mollov написа:carmanf1 написа:Обсъдихме кожите на новите модели, да добавя малко и за двигателите.
Имам близък приятел, механик в БМВ.
С две думи - новите мотори (2015+) са добри, само 50i още страда...
Да, в общо линии това каза.
С много големи резерви за 50и. дори и да е сменен на скоро мотора.
Другото което каза е, ако е М-ка, най-добре нова, че ги карат всички на умирачка.
И разказа един случай - клиент с М8 идва за масла и филтри. Обаче не успял да се върне следобяда да си я вземе колата и се обадил да му я държат вътре в сервиза ако може до следващата сутрин, щото го давали градушки.
Оставили я вътре и на следващата сутрин, идва вика тоя, приемчика му я вади и клиента отишъл да ги пита дали е добра идея да си сменял маслото на 5-6-7х км. щото бил чул, че тия М-ки нещо не държали.
Казали му, че е добра идея стига да му се дават пари.
И в следващия момент вика, качи се, чисто студена колата и разчертал яката цялата алея пред сервиза

И той ми вика, е колко да държат тия М-ки, чисто студена, той си остави гумите тука.

Също сподели, че най-бруталното БМВ, което е карал до момента е М4 компетишън, Г82.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: За качеството на новите BMW-та!
Ха такааааа. И сега какво се оказва, няма калпави мотори, има калпави шАфьори. Тва с паленето и тръгването след 2 наносекунди и аз съм го забелязал и не мога да си го обясня. Не казвам 15мин. да се подгрява, ама поне някакви секунди. Аз паля и вече след това махам сенника, слагам видеорегистратора, пускам плейлистата и са минали едно 40-50 секунди, достатъчно да се разплиска и качи маслото навсякъде. Пък на перформънс кола да палиш и тръгваш веднага...
Следя няколко ютубъра, къде механици, къде много сръчни ентусиасти и те споделят и правят същото - ако намерят поддържана/гледана перформанс кола от сорта на М-ка, АМГ, че дори и екзотики, като ламбо и ферари купуват, дооправят, каквото е останало и карат или продават. Само дето при тях е проследима историята, хората нямат проблеми да си говорят/споделят какво, къде, как, защо е правено по колата и се получават нещата. Тва тук посмъртно няма как да се случи.
Интересното е, че в малкото пъти, когато се обявяват за продажба впоследствие въпросните коли на ютубъри цените винаги са нормални/пазарни. Като се има и предвид, че се продават в много добър вид и състояние, въобще не се учудвам, че изчезват за отрицателно време.
А тука...айде да не подхващам пак, че ще отидат още 10 страници офтопик.


Интересното е, че в малкото пъти, когато се обявяват за продажба впоследствие въпросните коли на ютубъри цените винаги са нормални/пазарни. Като се има и предвид, че се продават в много добър вид и състояние, въобще не се учудвам, че изчезват за отрицателно време.
А тука...айде да не подхващам пак, че ще отидат още 10 страници офтопик.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: За качеството на новите BMW-та!
TNT написа:Но едно време само той беше скапан, а после дойде един период от над 10 години с по 1 читавЗа мен не е нормално 10 годишните да трябват 5-7к за "обслужвания" на неща, които при по-старите са вечни. 2005-2006та година кой даваше хиляди левове да си обслужи Е36/E34 ? Аз не знам за едно M20/М50/M52/M54 със скъсана верига. Тея коли станаха на по 30 години, почнаха да поизчезват и още не се налага "обслужването". След още 2 поколения, ако още има ДВГ, сигурно вече ще е "двигателя си е резервна част, на 200к се сменя".
След М10/20/30 моторите (макар м20-ката да я водеха кекава), винаги е имало някой куц мотор, забравяте М40 който на 200к износваше вала? Ваносите на първите М50-ки, Н42/46.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: За качеството на новите BMW-та!
Аха, сиреч едно време не е имало калпави собственици
То е ясно, че е пълно с олигофрени, които не ги бъркат парите и карат както им падне без да гледат темп. на маслото (да не говорим, че и да го гледат не им е ясно какво се случва с него при такава температура) ама все пак си е неоспорим факт, че е пълно с изнежени двигатели. А какво говорил някой си от БМВ не мисля, че е фактор за нещо като знам какво се случва в много официални сервизи "под масата".

То е ясно, че е пълно с олигофрени, които не ги бъркат парите и карат както им падне без да гледат темп. на маслото (да не говорим, че и да го гледат не им е ясно какво се случва с него при такава температура) ама все пак си е неоспорим факт, че е пълно с изнежени двигатели. А какво говорил някой си от БМВ не мисля, че е фактор за нещо като знам какво се случва в много официални сервизи "под масата".


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани