Съединител за М20 (дискусия)

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Съединител за М20 (дискусия)

Мнение от Дилян Пенчев » 01 Фев 2007, 16:36

Я ми кажете вие доволни ли сте от съединителите си ?
Какви ползвате? Аз съм със оригинален Закс сменил съм и феродов и притискателен и лагер, ама при много агресивно каране не издържа!
Мисълта ми е че бих искал да си намеря нещо дето като го сложа няма да ми омеква след няколко обиколки на пистата и да знам че работи безотказно :roll:

Тук има хора с М20-ки който карат с доста коне и нютони - как работите със съединителя? Или просто каот карате го пазите ?!?

Щото аз бях останал с впечатлението че е много добър съединителя на М20-ките ама нещо напоследък взех да се разочаровам :roll:

Търсил ли е някой вариант за нещо афтърмаркет, или нещо перформънс :mhihi: Или пък може би може да се насади от друг модел по голям диск?

Моля ви споделете, че тоя като го гледам няма да изкара на тоя събор :mhihi: Да се подготвя предварително, за да няма изненадки 8)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 01 Фев 2007, 16:46

Незнам серийния колко е добър, но за М20 при турбо конверсия препоръчват един афтърмаркет подсилен съединител. 6 Сегментен Керамичнометален. Това май е за теб решението ... марка не пише в сайта, в който го гледах, но цената е 400 евро, обаче като цяло на този сайт са си завишени цените и мисля, че реално до 300 евро може да се намери такъв дзвер .. ще потърся и ще пиша какви перформънс съединители съм намерил ;)

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 01 Фев 2007, 16:49

А понеже още съм много куц в тая сфера - керамичния би трябвало да изисква и друг притискател нали? Комплект ли се предлагат или се продават по отделно?
Какви са предимствата и недостатъците на керамичния?

За нормално шофиране става ли?
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 01 Фев 2007, 18:07

Дилян Пенчев написа: Какви са предимствата и недостатъците на керамичния?
За нормално шофиране става ли?

Можеш да си наковеш метало-керамични плочни на твоя диск примерно или да си направи просто едка кръстачка и там, варианти много, можеш да го мъчиш и с твоя притискател и маховик ама... сигурно ще се позаносят ;) Разликата е, че полусъединитела ако в момента ти е 10мм на педала, вече ще ти е 1, ако можеш да се оправиш с това проблеми няма да имаш, аз лично съм карал само на ладичка такъв на ЗАКС беше, но с притискател, и се убих да сменям шайби, пластини за аксиален луфт, шпонки, вилки, кутии диференциали, абе това си е нещо което е РЕЙСИНГ, според мен не е подходящо за всекидневна употреба, но ако имаш толкова повер, че другия не издържа... това е варианта. Аз ще мъча с нормален да остиска амо може ако не стане и аз ще търся решение, тоя който ми беше на колата издържа точно 3 дена след като стана "турбо"
:roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 01 Фев 2007, 18:35

Значи след проучване намерих на Сакс Перформънс Съединители ... има 2 варианта. Единия е Перформънс ама като оригиналния, другия е Перформънс с Керамика. Конкретно ще пиша в цифри:
За твоя мотор нещата:
Съединител 238 Евро
Притескателен 234 Евро

Перформънс Нормал издържа до 450 НМ
Перформънс Керамик издържа до 530 НМ

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 01 Фев 2007, 18:35

:roll:
Последна промяна vld на 01 Фев 2007, 22:46, променена общо 1 път
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 1.12.2003

Керамични съединители и усилени притискатели

Мнение от nikicar » 01 Фев 2007, 19:17

Предлагам керамични съединители и усилени притискатели .Цените са различни в зависимост от това дали са с пружини или без и според размера , броя шлици и т.н. Все още не сме закачили страницата на български за керамичните съединители и усилените притискатели, но предполагам ще се орентирате за цените , ако ли не питайте.
Варианта обаче с керамика не е много удачен за градско каране..
http://www.adventurecar.com/categorie/f ... izzate.pdf
http://www.adventurecar.com/index.php

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 01 Фев 2007, 21:01

има изпълнения heavy duty на SACHS, VALEO и т.н. различават се по броя пружини(съответно и силата им) и твърдостта на феродото.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 01 Фев 2007, 21:21

Дилян Пенчев написа:А понеже още съм много куц в тая сфера - керамичния би трябвало да изисква и друг притискател нали? Комплект ли се предлагат или се продават по отделно?
Какви са предимствата и недостатъците на керамичния?

За нормално шофиране става ли?

Според мен проблема е в притискателя, не толкова във феродовия диск ;)
При условие че се намери притискател, който да е достатъчно здрав може да се ползва феродов от м50 без демфери на който да се накове керамика и за минимални кинти се получава що годе добър резултат ;)
Най-добре е да се купи комплект на някоя сериозна фирма и да си нямаш проблеми, но си е цифра :(
Керамиката не става за всекидневно шофиране със сигурност или ако става то това е няк`во "бързи и яростни" изпълнение :mhihi: Turbo-Lag е написал защо :idea:
Според мен не ти трябва керамика а по-здрав притискател и ще се оправи раутата ;)
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 01 Фев 2007, 21:25

Диляне, купи си специален притискател и с твоята мощност от 150-160 :mhihi: коня няма да имаш проблеми :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 01 Фев 2007, 21:27

TOM написа:твоята мощност от 150-160 :mhihi:

И то чааааааак на 5900rpm :mhihi:
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 01 Фев 2007, 21:31

Кво се майтапите с човека над 170 е бре Сток е 170 коня :D или викате от Перформанса да са намалели кончетата :mhihi:
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 01 Фев 2007, 22:06

Не бе просто са му малко лепенките ;)

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 01 Фев 2007, 22:07

гара искър перформънс не е като BMW motorsport :mhihi:
BMW only!

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 02 Фев 2007, 1:24

Викате притискател - ми кажете ми от къде притискател! Тая вечер пак ми омекна след няколкото старта бесни :idea:

Ама днес беше много силно на Бояна след сбирката :twisted: Аз бех пак полуфабрикат и след всяко дигане на капака все повече и повече тръгваше колата ама се представих що годе добре :twisted:
Ама и брат ми добър старт напраи с Вичо :twisted:

А и Сашо с неговата "520"-ка комби добре се представи срещу доста силен опонент :twisted:

Аз след 4-тия старт почнах да превключвам като автомат :evil: Мислите ли че е от притискателя? Тоя съединител ог бях карал на М20Б25-цата и се държеше доста добре :idea: Няма много километри, след като го сложих сега на тоя мотор (изглеждаше си перфектен, не е пален никога, яко ръчки и ритания на съединителя е преживял и никога не е изпускал) нещо му идва нанагорно :roll:

От М50 дали става пртискател и дали е по-як?
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook