България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 815
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ама само аз имам засечени 127км/ч на радар с Деу Тико
Трябва да се разтърся да видя дали ще си намеря акта от тогава, но никога няма да забравя първите думи на катаджията: Как успя да вдигнеш толкова с тая кола бе?

Трябва да се разтърся да видя дали ще си намеря акта от тогава, но никога няма да забравя първите думи на катаджията: Как успя да вдигнеш толкова с тая кола бе?

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
randity написа:Ама иначе една страница назад, всички са ебати примерните шофьори и като ги изпревари някой със 170км/ч му се нервират![]()
Изпратено от моят SAMSUNG S9 SM-G960F с помощта на Tapatalk
Точно това щях да напиша и аз. Защо изобщо делите колите на силни и слаби?
Представете си как да речем шофьора на Форда бърза към болницата, където са приели детето му, не е с неговия си мотор, Х6-цата е силно спъната от моментен проблем, водача е куц и т.н и т.н
Къде е изобщо проблема Форда да святка на Х6-цата?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
randity написа:Ама иначе една страница назад, всички са ебати примерните шофьори и като ги изпревари някой със 170км/ч му се нервират![]()
пропускате много важен момент... (който сме зачесали) в желанието си да нахейтите някой

170 км/ч на километража на мазда от 80те == 140 км/ч на е90-тка




п.с. но да... аз лично се нервирам на глупаци (включително и на себе си преди 15 години)

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз не хейтя никой, само споделям, че всеки е имал тия моменти в живота и тези, които присвяткат със старите кошове и карат със 180 най-вероятно сега създават техните си 
Изпратено от моят SAMSUNG S9 SM-G960F с помощта на Tapatalk

Изпратено от моят SAMSUNG S9 SM-G960F с помощта на Tapatalk
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:150 по километраж на рено 5... по gps 120
Имам една Фиеста 1,25 - 75 кс. За пробата веднъж я напънах да видя колко ще вдигне по километраж минаваше 190 ГПС показваше 167 км.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да сменя малко:
Снощи минах Видин-Варна, а сега обратното и забелязвам нова мода, много странна:
Имаме да речем спускане с последващо изкачване, без ограничения, отлична видимост. Аз процедирам така-на спускането слагам висока предавка и с наистина малко газ минавам целия участък. Нисък разход и бързо. Е, не:
По баира надолу се бият контри чак до основата, където пък вече щем, не ще се включва някаква втора предавка да речем и газ нагоре.....
Защо да е евтино и бързо като може да е скъпо и бавно.
Това преди десетина години виждах как го правят умните французи и много се кедех, че ний не сме кухи кат тях.
Който иска да обърне внимание.
Снощи минах Видин-Варна, а сега обратното и забелязвам нова мода, много странна:
Имаме да речем спускане с последващо изкачване, без ограничения, отлична видимост. Аз процедирам така-на спускането слагам висока предавка и с наистина малко газ минавам целия участък. Нисък разход и бързо. Е, не:
По баира надолу се бият контри чак до основата, където пък вече щем, не ще се включва някаква втора предавка да речем и газ нагоре.....
Защо да е евтино и бързо като може да е скъпо и бавно.
Това преди десетина години виждах как го правят умните французи и много се кедех, че ний не сме кухи кат тях.
Който иска да обърне внимание.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
ivoaudi написа:Да сменя малко:
Снощи минах Видин-Варна, а сега обратното и забелязвам нова мода, много странна:
Имаме да речем спускане с последващо изкачване, без ограничения, отлична видимост. Аз процедирам така-на спускането слагам висока предавка и с наистина малко газ минавам целия участък. Нисък разход и бързо. Е, не:
По баира надолу се бият контри чак до основата, където пък вече щем, не ще се включва някаква втора предавка да речем и газ нагоре.....
Защо да е евтино и бързо като може да е скъпо и бавно.
Това преди десетина години виждах как го правят умните французи и много се кедех, че ний не сме кухи кат тях.
Който иска да обърне внимание.
Предполагам подобни гледки си срещнал най-вече из северозапада. От Видин до Мездра е пълно с такива участъци и подобно поведение е породено от факта, че точно в най-ниската част обича да седи чичко ушеф! Това е любим номер на милиционерите по тая част на родината и изобщо не е новост да се спускат абсурдни наглед участъци на спирачка!
Също не е случайно това, понеже в северозападната "култура" на управление е гордост всяко "нанадолнище" да го спуснеш на неутрална предавка и да минеш в най-ниската част със скорост далеч над позволеното и разумното.
Имам един акт заради изпреварване на подобен "охлюв" между Враца и Монтана и от тогава видя ли някой местен да спуска малоумно пред мен се кротвам зад него!

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да, да, това за учените го знам, но аз говоря за участъци с хубава видимост и споменах, че в ниското няма ограничение. Та на въпросното ниско вместо с 90–100 пристигаме понякога и с 40км/ч скорост. Съответно тепърва предстои да ускоряваме отново тоновете железа нагоре из баира
После пък мрънкаме по темите, че колите горят..
Аз лично имам силна нетърпимост към абсурдите, които ще усложнят излишно каквото и да да е. Онзиден например при лек и продължителен наклон на Струма, една патица рязко излезе в лявата лента и отново без ограничение намали на 90 и чак до долу не се прибра като ни скупчи зад себе си. Като я изпреварих ясно се видя екрана, в който се бе вторачила. Предполагам, че го е направила да си осигури чисто пред нея, та да може да клюкарства в бука. За мен точно този вид дразнещи са най-опасни защото освен всичко друго често са и непредвидими. Трудно предвиждаш каква мъдрост ще роди неадекватния.

После пък мрънкаме по темите, че колите горят..
Аз лично имам силна нетърпимост към абсурдите, които ще усложнят излишно каквото и да да е. Онзиден например при лек и продължителен наклон на Струма, една патица рязко излезе в лявата лента и отново без ограничение намали на 90 и чак до долу не се прибра като ни скупчи зад себе си. Като я изпреварих ясно се видя екрана, в който се бе вторачила. Предполагам, че го е направила да си осигури чисто пред нея, та да може да клюкарства в бука. За мен точно този вид дразнещи са най-опасни защото освен всичко друго често са и непредвидими. Трудно предвиждаш каква мъдрост ще роди неадекватния.
Последна промяна ivoaudi на 10 Сеп 2021, 14:44, променена общо 1 път
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тия с телефоните на волана направо ми идва да ги спра и да им ги навра отзад.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
ivoaudi написа:Да, да, това за учените го знам, но аз говоря за участъци с хубава видимост и споменах, че в ниското няма ограничение. Та на въпросното ниско вместо с 90–100 пристигаме понякога и с 40км/ч скорост. Съответно тепърва предстои да ускоряваме отново тоновете железа нагоре из баира![]()
После пък мрънкаме по темите, че колите горят..
Аз лично имам силна нетърпимост към абсурдите, които ще усложнят излишно каквото и да да е. Онзиден например при лек и продължителен наклон на Струма, една патица рязко излезе в лявата лента и отново без ограничение намали на 90 и чак до долу не се прибра като ни скупчи зад себе си. Като я изпреварих ясно се видя екрана, в който се бе вторачила. Предполагам, че го е направила да си осигури чисто пред нея, та да може да клюкарства в бука. За мен точно този вид дразнещи са най-опасни защото освен всичко друго често са и непредвидими. Трудно предвиждаш каква мъдрост ще роди неадекватния.
Напълно разбирам за кои участъци говориш! Точно на такъв изгорях и аз - трилентово спускане(с две ленти за изкачващите насреща), ясно като бял ден и пред мен се влачеше чисто нов Бенц с 50! Дали да рискувам акт за изпреварване или да чакам на камионът отзад да не му издържат спирачките и да направим мармалад??? Слънчоглед долу на равното и въпреки всичките ми опити да обясня на врачанския шапкар, че всъщност съм заобиколил препятствие по силата на закона, той ми наши акт за неправилно изпреварване, на който пък му отне 6 месеца да дойде до София, за да го платя и ходех на презаверка всеки месец!!!

Муньо като знае, че има полиция и ограничение 90 си мисли, че е яката работа да мине с 40-50! Ще го спрат, ще го погалят по темето и ще му дадат бутилка ракия и 20лв!
Това с телефоните тепърва ще става сериозен проблем. Все по-масово виждам неадекватни маневри от хора, зазяпали се в телефоните си! В щатите още преди 10 години имаше кампании Don't Text and Drive и като че ли имаше ефект, а ние както винаги сме толкова назад с материала, че едва сега започваме да навлизаме в проблема, вместо да вземем готовото решение! Кампании при нас не чакайте, само черна статистика!

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
днес един с баничарка на околовръстното посока Перник тръгна да слиза на Драгалевци, ама се отказа... налево-надесно, а-у, мигачи, после продължи по-бавничко в средна лента и цъкаше игра на телефона с двете ръце, докато крепеше волана явно с третата ръка... или с патока
(бях на високо и го видях)
баси хората!




баси хората!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Кво подържа това кат го чуя и умирам от смях. Това, че си успял да я засилиш с толкова и си карал 2 км с толкова не значи, че може да кара 300км така. Едно е да караш 140 целия път на темпомат, друго е да вдигаш инцидентно при изпреварване.Моджо написа:140 всъщност по GPS. 155 му е максималната, на корсата беше 165 по спомен. Това не е важно толкова. важното е, че 130 няма проблем да ги поддържа. И с едното и с другото съм ходил на море. 120-130-140 никакъв проблем. По равно. На баир /по сериозен/ му е трудно, факт.
И с двете фабии съм бил на море и пак същата работа няма никакви проблеми да се движат сравнително бързо.
Съвсем друг е въпроса, че вече с повече от 120 на магистрала карам много рядко) Та ми е се едно в общи линии дали колата е 70 коня или 700.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
empar написа:[
Муньо като знае, че има полиция и ограничение 90 си мисли, че е яката работа да мине с 40-50! Ще го спрат, ще го погалят по темето и ще му дадат бутилка ракия и 20лв!
Аааааа, Много яко туй излияние, изтървал съм го


Верно, че като видят органи и много колеги направо спират. Понеже имах съученик катаджия и той самия ми е споменавал за това. Странна работа, промениха се времената, преди колоната намаляше ако встрани по пътя минава тревожно къса пола

9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
За такова идиотско скачане на спирачки, заради полицаи (въпреки, че си карат в ограничението), знам и за смъртен случай след тежък удар отзад.

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TNT написа:За такова идиотско скачане на спирачки, заради полицаи (въпреки, че си карат в ограничението), знам и за смъртен случай след тежък удар отзад.
аз имам оправдание за такива... не знаят колко е ограничението и въпреки, че е 140 или 90 , и те карат съответно със 130 или 80-90... си мислят, че глупаците им правят засада и са изпуснали някой знак - 60 !!! Което между другото е напълно възможен сценарий!!!!!



You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick