България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
На правите отсечки и аз карам нормално бързо, но на завоите намалявам, защото не возя чували с картофи, а семейството си. Няма нужда на задната седалка пътниците да си бият главите един в друг щото тоя зад мен му се кара бързо по завоите. Пък и с колко се взема 180 градусов завой, по Петрохан примерно? С 60 км/ч ли? И за къде да ускорявам до 80-90, като след 200 метра е поредния остър завой и пак трябва да се спира до 30? А после в техническите раздели е пълно с хора, които не проумяват защо колата им яде накладките за норматив и гори 12/100 извънградско.ivanski_2 написа:Не става въпрос да спечелиш време, обичам да карам бързо да, но нямам против и да караме с постояна скорост която е ниска, но явно не си попадал на хора които в завоите карат буквално с 20км, а на правите се ускорява до 70-90км и малко преди завоя се кове спирчка, това като стане 4-5 пъти и то от цялата колона зареди някой глупак, повярвай ми ще откачиш колкото и спокоен да си.

The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това е някаква болест по тия хора, винаги ги е имало и ще ги има.
Аз ги лекувам като пусна малко разстояние и в следващият завой настъпя по-рано, така в края на завоя съм с поне 20км/ч повече от тях и ги изпреварвам колкото и да настъпва, в повечето случаи са разни 100-на коня кошове. Това за сериозни идиоти, иначе няма нужда чак от такова приготовление.
Ако колата ускорява за 8 и под 8 сек до 100 няма проблеми с тях генерално.
Аз гледам да карам с постоянно скорост, ако никой не ми пречи, примерно на Пловдив-Пампорово, където няма остри завои си карам с 60-70 постоянно, защо да ускорявам до 90 и на завоя 50?
Аз ги лекувам като пусна малко разстояние и в следващият завой настъпя по-рано, така в края на завоя съм с поне 20км/ч повече от тях и ги изпреварвам колкото и да настъпва, в повечето случаи са разни 100-на коня кошове. Това за сериозни идиоти, иначе няма нужда чак от такова приготовление.
Ако колата ускорява за 8 и под 8 сек до 100 няма проблеми с тях генерално.
Аз гледам да карам с постоянно скорост, ако никой не ми пречи, примерно на Пловдив-Пампорово, където няма остри завои си карам с 60-70 постоянно, защо да ускорявам до 90 и на завоя 50?
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Моджо написа:Предела си го пускам по инерция почти до Симитли)
Като 18-19 годишни чик****й имахме облог кой ще успее да се спусне без да пипа спирачката и без да слага на скорост.

Никой не успя да преодолее острия десен завой при стената на Марево, даже и с отцепка след завоя и отцепка горе на Петрол за първата секция след правата.

П.С.
На правите отсечки и аз карам нормално бързо, но на завоите намалявам, защото не возя чували с картофи, а семейството си.
Аз също карам така.

Много хора обаче не им дреме какво се случва зад тях или си мислят, че този отзад е длъжен да се оправя сам, което не е правилно.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
ivanski_2 написа:seimo написа:vicho написа:коментирате нещо скучно...
те това е истината
Там асфалта е такъв лъзгоч че пеша се хлъзгам по него. Даже и като махнем малоумното изпреварване с кой акъл карат така тези хора незнам
Vicho личи си че не си карал Асеновград-Смолян, там това си се брои за съвсем нормално изпреварване![]()
Там по кофтито е че хората изпреварват по същия начин, дори като виждат че с/у тях идва кола, и изобщо не им дреме и не с коли по 300+коня а нещо нормално 75-100коня , или пък директно в завоя сяшак виждаш след него през скалата че няма кола![]()
Миналата седмица дори 1 не ме пусна да се прибера след изпреварване, което ме застраши прякои то много, и изкара в мен най-лошите ми черти , та така. Това клипче е перфкетния вариант за нашите завои наистина.
Поне ги гледайте тея клипове като ги коментирате. Къде видяхте Асеновград - Смолян че не разбрах. С 55км/ч се движел



- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 710
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
seimo
Защо е нужно ти да го споменаваш?
Че чак се и ядосваш направо
Говорим за различни неща, аз говоря за Родопите, не за Петрохан , разлика от тук до небето, не разбирам търсиш нещо да се заяждаш че ти е скучно или
А и няма проблем набий ми 2 пъти спирачки до 20км в завой и яко газ на правите и като те изпреваря(а това ти го гарантирам) ще караш 10км на 1-ва
Защо е нужно ти да го споменаваш?


Че чак се и ядосваш направо






streetz написа:На правите отсечки и аз карам нормално бързо, но на завоите намалявам, защото не возя чували с картофи, а семейството си. Няма нужда на задната седалка пътниците да си бият главите един в друг щото тоя зад мен му се кара бързо по завоите. Пък и с колко се взема 180 градусов завой, по Петрохан примерно? С 60 км/ч ли? И за къде да ускорявам до 80-90, като след 200 метра е поредния остър завой и пак трябва да се спира до 30? А после в техническите раздели е пълно с хора, които не проумяват защо колата им яде накладките за норматив и гори 12/100 извънградско.ivanski_2 написа:Не става въпрос да спечелиш време, обичам да карам бързо да, но нямам против и да караме с постояна скорост която е ниска, но явно не си попадал на хора които в завоите карат буквално с 20км, а на правите се ускорява до 70-90км и малко преди завоя се кове спирчка, това като стане 4-5 пъти и то от цялата колона зареди някой глупак, повярвай ми ще откачиш колкото и спокоен да си.
Говорим за различни неща, аз говоря за Родопите, не за Петрохан , разлика от тук до небето, не разбирам търсиш нещо да се заяждаш че ти е скучно или

А и няма проблем набий ми 2 пъти спирачки до 20км в завой и яко газ на правите и като те изпреваря(а това ти го гарантирам) ще караш 10км на 1-ва

Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Добре, непременно 

The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Нещо говорите за различни неща ми се струва. Няма лошо да шофираш с две спящи бебета в колата бавно, но на правите е редно да пуснеш другите да те изпреварят. Или в краен случай даже да отбиеш, не да правиш колона. А на кой колко му била мощна колата, кой пред кого ще набива спирачки, кой ще пречи да изпревари... за това ни е на тоя хал движението.
А по ползването на спирачки в планината си личи кой колко може да шофира и колко познава пътя.
А по ползването на спирачки в планината си личи кой колко може да шофира и колко познава пътя.

- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Пътят към Своге е доста тегав, там аз и с Порше турбо да съм ,пак бих си карал без да изпреварвам.
Въобще по проходи не обичам да изпреварвам
Въобще по проходи не обичам да изпреварвам

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
То като няма видимост и с Формула 1 не трябва да изпреварваш. Към Своге наистина няма много къде да се изпреварва, а бая състезатели има.

- ///eMo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: го спокойно
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да, там често се срещат излизащи от завоите почти на две гуми. Валидно и за бусове и камиони дори. 
Става въпрос за две обозначени прави за изпреварване с лек завой посредата. Преди това карах 1-2 минути зад него и нямаше никакви наченки за каквато и да е скорост.. докато не подадох левия мигач. Беше сам в колата и със сигурност ме видя, защото гледаше в огледалото, а съдя по това колко газ е натиснал по облака дим зад колата. Предполагам се вдигат точки и превърташ нивото като не позволиш на някого да те изпревари.
Повече дистанция, засилка, две предавки надолу и се получиха нещата, но защо е нужно да се стига дотам? Ако съм с по-бавна кола и искам да пътувам нормално опцията ми е да отбия и да изчакам 30 минути с надеждата, че няма да има други подобни.
Опитвам се да си обясня какво им минава през главите на подобни, но май по-лесно ще разбера числата от тотото.

Става въпрос за две обозначени прави за изпреварване с лек завой посредата. Преди това карах 1-2 минути зад него и нямаше никакви наченки за каквато и да е скорост.. докато не подадох левия мигач. Беше сам в колата и със сигурност ме видя, защото гледаше в огледалото, а съдя по това колко газ е натиснал по облака дим зад колата. Предполагам се вдигат точки и превърташ нивото като не позволиш на някого да те изпревари.
Повече дистанция, засилка, две предавки надолу и се получиха нещата, но защо е нужно да се стига дотам? Ако съм с по-бавна кола и искам да пътувам нормално опцията ми е да отбия и да изчакам 30 минути с надеждата, че няма да има други подобни.
Опитвам се да си обясня какво им минава през главите на подобни, но май по-лесно ще разбера числата от тотото.
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз затова обикновено не им оставям шанс, па ако ще и да заварят кошарата до долу. В общия случай със средностатистическа 100 коня кола няма проблем. 2 зъба надолу, 4к+ оборота и докато се сетят да стъпчат газта е късно. И наистина е досадно. Мен по принцип повече ме изпреварват, от колкото аз изпреварвам, но като ме настигне някой и стои 2-3 завоя зад мен, на първата права му пускам сигнал с десен мигач и връщам леко газта. Някои се усещат и минават, други си чакат и им се чудя, хем ме напъват, хем не ме изпреварват.

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
drifty написа:Някои се усещат и минават, други си чакат и им се чудя, хем ме напъват, хем не ме изпреварват.
по-яко е да караш с ограничението... да сте две коли... тоя отзад да те изпревари и да намали...



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това последното е много яко и почвам да си мисля, че е мода. Няква нова, дето аз не я разбирам, щото съм профан. Все по-често ми се случва някой отзад да се пъне яко, нетърпелив някъв и аз си го пускам, подминава нашия, а то цялата галимация била само да ми покаже какъв левак може да е родила майка му. Ми изпреварил е вече дечко. Отпред е! Минава отпред, бие стопове и почва да се влачи....
Викам си ай ся, тряа сме толерасти се пак. Тъй се прокламира тука, няма се излагаме пред чужденците!!
Викам си ай ся, тряа сме толерасти се пак. Тъй се прокламира тука, няма се излагаме пред чужденците!!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Те нещата ако станат като в някой други не "демократични" държави, като Росия, всеки да топи всеки с видео регистратор, нещата рязко ще се подобрят.
Като знаеш, че всяко твое действие се записва от някой и го праща където трябва и да чакаш призовка , въобще няма да ти минава през акъла да се правиш на състезател.
Ама и закона трябва да се тунингова малко, полицаите да спират на мига подобни нарушители и да им свалят номерата на колите, че дори и да ги конфискуват, като в Швейцария, ама няма "колата е на познат, на чичо ми, на лизинг е, от чужда държава е", всичко под ножа и така доста ще се подобри обстановката.
Или супер авангардното, във всяка кола нещо като комбинация видео регистратор с GPS, като в камионите. И като те спре милиционера да сканира какво казва устройството или даже да не те спира, онова си предава информацията перманентно където трябва и направо сам си се заковаваш. Пък такава черна кутия във всеки автомобил задължително.
Те тогава пък вече ако не намалеят катастрофите и ниско прелитащите обекти с 90% , ей ме на!
Като знаеш, че всяко твое действие се записва от някой и го праща където трябва и да чакаш призовка , въобще няма да ти минава през акъла да се правиш на състезател.
Ама и закона трябва да се тунингова малко, полицаите да спират на мига подобни нарушители и да им свалят номерата на колите, че дори и да ги конфискуват, като в Швейцария, ама няма "колата е на познат, на чичо ми, на лизинг е, от чужда държава е", всичко под ножа и така доста ще се подобри обстановката.
Или супер авангардното, във всяка кола нещо като комбинация видео регистратор с GPS, като в камионите. И като те спре милиционера да сканира какво казва устройството или даже да не те спира, онова си предава информацията перманентно където трябва и направо сам си се заковаваш. Пък такава черна кутия във всеки автомобил задължително.
Те тогава пък вече ако не намалеят катастрофите и ниско прелитащите обекти с 90% , ей ме на!
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mr_petroff