България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Колко е максималната скорост в САЩ? Доста по-малка е от 140. Колко платна има в САЩ? Повече
Карат ли масово с 130-140 и много често с 180-200? Не
И т.н. няма нищо общо
Има всякакви луди. На мен единствената катастрофа ми е на магистрала на 18-19 години. Карах с 130 имаше 3 ленти дори, в един момент взех да настигам камион каращ в средната лента от трите предполагам с 60-70, беше баир нагоре. Малко след това се изнесе още малко наляво и беше почти в лявата лента и давайки десен мигач искаше да завие на 90 градуса и да хване някакъв черен път, вероятно скоростта му беше 30 в този момент.
Да, ама аз вече го бях настигнал, бях намалил на 80 вероятно защото се чудех какво ще прави, но когато бях много близко зад него, той започна да навива геврека и реално зае всички ленти. Резултата беше удар. Дойдоха куки, писаха му акт за опит за напускане на магистрала по някаква пътека и това, ама какво от това.
Иначе каза, не не ме бил видял.
Карат ли масово с 130-140 и много често с 180-200? Не
И т.н. няма нищо общо
Има всякакви луди. На мен единствената катастрофа ми е на магистрала на 18-19 години. Карах с 130 имаше 3 ленти дори, в един момент взех да настигам камион каращ в средната лента от трите предполагам с 60-70, беше баир нагоре. Малко след това се изнесе още малко наляво и беше почти в лявата лента и давайки десен мигач искаше да завие на 90 градуса и да хване някакъв черен път, вероятно скоростта му беше 30 в този момент.
Да, ама аз вече го бях настигнал, бях намалил на 80 вероятно защото се чудех какво ще прави, но когато бях много близко зад него, той започна да навива геврека и реално зае всички ленти. Резултата беше удар. Дойдоха куки, писаха му акт за опит за напускане на магистрала по някаква пътека и това, ама какво от това.
Иначе каза, не не ме бил видял.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alekangg написа:Колко е максималната скорост в САЩ? Доста по-малка е от 140. Колко платна има в САЩ? Повече
Карат ли масово с 130-140 и много често с 180-200? Не
И т.н. няма нищо общо
.
По основните магистрали които пресичат щатите така наречените Interstate e почти навсякъде 75 м/ч което 120 км/ч, като по тях полицаите и стейт трупарите са толерантни ако караш с по малко от 10 мили над ограничението. Това ще рече ако удариш 84 м/ч на круз контрола си което си е 135 км /ч нямаш никакъв проблем. При нас в Тексас почти навсякъде е 80 м/ч като в тоя случай ако караш с около 90 м/ч не се заяждат, да не говорим че имаме и платена магистрала със законно разрешена 85 м/ч за която само гледаш да не надвишаваш 100 м/ч и си ОК. Освен това някой като му е толкова зор да гони повече от споменатите, един детектор от рода Валентайн 1 или Паспорт Ескорт върши идеална работа в смисъл че лови безпроблемно Ка честотите с които работят полицаите. Сега ако използват лазер и да ти сигнализира е малко късно, че вече те е засякъл, ма мен лично за всичките ми години само веднъж са ме стреляли с лазер. Та не знам какво толкова се коментират ограниченията в щатите, но в Европа като изключим Германия в повечето страни дето съм бил е 120 -130 км/ч и се следи много по стриктно.
Последна промяна peshehodetz на 22 Авг 2021, 23:00, променена общо 1 път
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
По моя край ограничения над 65 мили няма. Всичко е 55 или 65… полицаите са толерантни за 5-10 мили над разрешеното като около първо число на месеца за 10’над отранимението можеш да изгориш. Не съм видял някой да кара или дс изпреварва през аварийната и това е от както се помня тука… но всички са на уейз и с един валентайн 1 и уейз си подсигурим 99% от случаите… глобите са 200-500 долара, но покачването на застраховките след това за 7 години са жестоки. Една глоба ти излиза няколко хиляди долара… за х2 ограничението автоматично се влиза в затвора.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Закона не е аргумент, хубаво е да се спазва закона ама само глупак може да твърди, че винаги без значение от ситуацията спазва закона. Аз ти говоря за много конкретна такава ситуация, и твоя съвет е да направя нещо с което ще застраша много повече себе си и околните от колкото с това което съм посичил че съм направил. Уважавам мнението ти, ама понякога го удряш на дървени философии което много дразниalx написа:b_u_b_o написа:alx написа:...и каквото и да кажа няма да ти променя наклона...
Не можеш щото нямаш аргументиКакто виждаш за дистанцията се съгласих и ще се опитам да не изпадам в такива ситуации, за останалата постановка няма как да се съглася като това което предлагаш е далеч по-опасно от това което съм направил аз.
…. нямам аргументи? Ето ти един- Спазвай закона бе човек… със 100 в аварийната ако ти имаш оправдание за себе си- аз нямам… днеска ще минеш метър, утре ще минеш метър на третия път ще направиш мазалото…

- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
b_u_b_o написа:Закона не е аргумент, хубаво е да се спазва закона ама само глупак може да твърди, че винаги без значение от ситуацията спазва закона. Аз ти говоря за много конкретна такава ситуация, и твоя съвет е да направя нещо с което ще застраша много повече себе си и околните от колкото с това което съм посичил че съм направил. Уважавам мнението ти, ама понякога го удряш на дървени философии което много дразниalx написа:b_u_b_o написа:alx написа:...и каквото и да кажа няма да ти променя наклона...
Не можеш щото нямаш аргументиКакто виждаш за дистанцията се съгласих и ще се опитам да не изпадам в такива ситуации, за останалата постановка няма как да се съглася като това което предлагаш е далеч по-опасно от това което съм направил аз.
…. нямам аргументи? Ето ти един- Спазвай закона бе човек… със 100 в аварийната ако ти имаш оправдание за себе си- аз нямам… днеска ще минеш метър, утре ще минеш метър на третия път ще направиш мазалото…
Дали ми уважаваш мненията или не е абсолютно без значение в случая. Това което е от значение, е че си нарушил нагло закона и аз просто споделям, че при твоята ситуация аз никога не бих си позволил да отреагирам така независимо, че съм бил в твоята ситуация много пъти и то с коли които като ги настъпиш сгъват времето и пространството…. Ти се опитваш да ме убедиш, че апашкото изпреварване отдясно през аварийната е ОК при някакви условия. А аз ти казвам, че под никакъв предлог не е допустимо освен ако пред тебе не става мазало и трябва да бягаш.
Критикувам те с най- добри намерения от позицията на знаещ, можещ, препатил и потрошил железарии…. Философията е оставям на другите
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:Критикувам те с най- добри намерения от позицията на знаещ, можещ, препатил и потрошил железарии…. Философията е оставям на другите
Законите са писани за глупаците. Целунатите от Господа могат да правят каквото си искат. Този днес с камиона пред влака, сигурно за първи път го е правил този номер. Е, днес не му се получи. Или долния (стара история), спрял в аварийната на магистралата, за да "почине на сянка". Е, "починал" е.
https://bntnews.bg/bg/a/591831-poredna- ... na-trakiya
Законите по пътищата са писани с кръв. Шофьорски опит не се купува, но винаги се плаща. Само не отнасяйте невинни животи със себе си. Никой не е длъжен да плаща за вашите изпълнения.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз също смятам, че да спреш до 0 в края на лентата за ускорение, особено в натоварено време, е напълно грешно. Другото решение да засечеш идващия трафик с 40км/час пак е много опасно. Демагогствате много, но адекватно решение на ситуацията не давате в крайна сметка. Аз в такъв случай, виждайки, че колата пред мен не може да ускори си давам ляв мигач и ако средна лента е свободна, влизам преди него и го изпреварвам с идея, че може да тръгне да влиза в този момент...
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
BMW_POWER написа:Законите са писани за глупаците. Целунатите от Господа могат да правят каквото си искат. Този днес с камиона пред влака, сигурно за първи път го е правил този номер. Е, днес не му се получи.
Този малоумник с камиона трябва да го съдят за тероризъм и да го шибнат за дълго в затвора





Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
така е преценил човека, така е направил... 

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Стига, колкото и да е немощна колата, се в ускорителната лента до 80-90 може да се ускори. Казвам го, като имащ 100 коня кола с която най-често излизам извън града. Просто я пришпорвам повече, ако се налага и малко в аварийната лента влизам, но никога не излизам с такава нелепа скорост пред другите.pampo написа:Аз също смятам, че да спреш до 0 в края на лентата за ускорение, особено в натоварено време, е напълно грешно. Другото решение да засечеш идващия трафик с 40км/час пак е много опасно. Демагогствате много, но адекватно решение на ситуацията не давате в крайна сметка. Аз в такъв случай, виждайки, че колата пред мен не може да ускори си давам ляв мигач и ако средна лента е свободна, влизам преди него и го изпреварвам с идея, че може да тръгне да влиза в този момент...
Изпратено от моят SAMSUNG S9 SM-G960F с помощта на Tapatalk
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:b_u_b_o написа:Закона не е аргумент, хубаво е да се спазва закона ама само глупак може да твърди, че винаги без значение от ситуацията спазва закона. Аз ти говоря за много конкретна такава ситуация, и твоя съвет е да направя нещо с което ще застраша много повече себе си и околните от колкото с това което съм посичил че съм направил. Уважавам мнението ти, ама понякога го удряш на дървени философии което много дразниalx написа:b_u_b_o написа:alx написа:...и каквото и да кажа няма да ти променя наклона...
Не можеш щото нямаш аргументиКакто виждаш за дистанцията се съгласих и ще се опитам да не изпадам в такива ситуации, за останалата постановка няма как да се съглася като това което предлагаш е далеч по-опасно от това което съм направил аз.
…. нямам аргументи? Ето ти един- Спазвай закона бе човек… със 100 в аварийната ако ти имаш оправдание за себе си- аз нямам… днеска ще минеш метър, утре ще минеш метър на третия път ще направиш мазалото…
Дали ми уважаваш мненията или не е абсолютно без значение в случая. Това което е от значение, е че си нарушил нагло закона и аз просто споделям, че при твоята ситуация аз никога не бих си позволил да отреагирам така независимо, че съм бил в твоята ситуация много пъти и то с коли които като ги настъпиш сгъват времето и пространството…. Ти се опитваш да ме убедиш, че апашкото изпреварване отдясно през аварийната е ОК при някакви условия. А аз ти казвам, че под никакъв предлог не е допустимо освен ако пред тебе не става мазало и трябва да бягаш.
Критикувам те с най- добри намерения от позицията на знаещ, можещ, препатил и потрошил железарии…. Философията е оставям на другите
И викаш по-малко рисково е да спре в аварийната, която преди това е била лента за ускорение, отколкото да го изпревари за секунда-две в очевидно празна

Като претеглиш риска кое по-важно за теб ? Да спазваш закона и да спреш с ясното съзнание, че някой е много по-възможно да влезне през задното стъкло при теб или да избегнеш такава ситуация ??
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Я, Алх-а е писал с големи букви ...
Пак са разбъркали акаунтите






Ubi dubium, ibi libertas
- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
randity написа:Стига, колкото и да е немощна колата, се в ускорителната лента до 80-90 може да се ускори. Казвам го, като имащ 100 коня кола с която най-често излизам извън града. Просто я пришпорвам повече, ако се налага и малко в аварийната лента влизам, но никога не излизам с такава нелепа скорост пред другите.pampo написа:Аз също смятам, че да спреш до 0 в края на лентата за ускорение, особено в натоварено време, е напълно грешно. Другото решение да засечеш идващия трафик с 40км/час пак е много опасно. Демагогствате много, но адекватно решение на ситуацията не давате в крайна сметка. Аз в такъв случай, виждайки, че колата пред мен не може да ускори си давам ляв мигач и ако средна лента е свободна, влизам преди него и го изпреварвам с идея, че може да тръгне да влиза в този момент...
Изпратено от моят SAMSUNG S9 SM-G960F с помощта на Tapatalk
И аз така. Дори и да се случи да са няколко тира един след друг, просто продължавам в аварийната и се включвам след тях, но никога не ми е и идвало на ум да се включа с 20-40! Подобно включване е отнемане на предимство.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Въпросните ленти за ускорение са доста къси за значителна част от автопарка ни. Говоря за тези при изхода на бензиностанции. Ако колите са няколко и първата е сапунерка със 75 коня, става много забавно за последния. Не знам в такава ситуация дали не бих нарушил пътния шериат и "изял" 50 метра от аварийната за да застана пред сапунерката
Особено ако отзад идва засилен Мехмед с тира 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ogi.73