България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Гледам, че става въпрос за кръгови и с риск да се повторя....
https://www.youtube.com/watch?v=Dv8vVU2bEh0


https://www.youtube.com/watch?v=Dv8vVU2bEh0

"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:ID A написа:още с влизането подавам ляв мигач и заемам най-вътрешната лента, за да могат тези от Люлин да се включват.
кел файда като не се включват, а чакат да е свободно до Овча купел!!!![]()
иначе да "излетиш" от кръговото трябва да си специална порода МОЖАЧ![]()
например те тоя много кара
Тая вечер още една на същото кръгово

- Двигателист
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 18.04.2009
- Местоположение: София
- Кара: TOYOTA
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
randity написа:Ето и една ситуация от мен, доказваща за пореден път, че малцина знаят как да се движат в кръгово. Снощи се прибирам от Околовръстното посока Люлин. На кръговото за Банкя излизам и трябва да взема втория изход посока Люлин. При включването си виждам някакъв служебен бус, който излиза от първия и продължава в най-дясна лента (на снимката изхода от който излезе все още не е пуснат в експлоатация). Някак ми мина през акъла какво ще последва и пуснах газта и се оказах прав-мангала продължи направо от най-дясна лента. Човека пред мен едва успя да вземе изхода пред него (засичайки го), а идиота хвана и наби спирачки в средата на изхода. В последния момент набих спирачки и вече виждах как се удрям в десния ръб на бронята му, но на милимунди се разминах. Спрях и отворих вратата, крещейки с цяло гърло дали е нормален, а циганина ме гледа отвътре и вдига рамене тип "Е ко съм направил". В края на краищата ми подаде един среден, а само факта, че приятелката ми беше до мен в колата и се беше стресирала много, го отърва от това да не тръгна след него.
Изпратено от моят SAMSUNG S9 SM-G960F с помощта на Tapatalk
Че доста от хората не се движат правилно в кръгово е вярно. За правилото на дясностоящия изобщо не ми се говори. 50% от шофьорите не го знаят, или им е под нивото. Особено на Т-образно, може да те отнесат директно и да ти се скарат, защото каращия направо бил с предимство.
randity , би ли обяснил какво е нарушил този с буса по-ясно, че не разбрах? Засякъл те е, излязъл е от средна лента, или?
Лудия.
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
В кръговото правилата са същите каквито при всяко кръстовище : "Завиването надясно се извършва от най-дясната пътна лента по посока на движението, а когато лентите са обозначени за движение в съответна посока - от лента, предназначена за завиване надясно."
За излизащите от средна и лява лента
За излизащите от средна и лява лента

The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Онзи с буса е отнел предимството и се е включил. Съответно колата до колегата е минала пред него и той е треснал спирачки, оттам и колегата е спрял насред кръговото.
Много хора си мислят, че щом си завършат маневрата, вече отпадат предимствата, а това не е така. Маневрата не трябва да води до промяна на скоростта или посоката на други участници. Затова на същото това кръстовище при кола в средна лента без мигач и с десен, стоиш и чакаш.
Много хора си мислят, че щом си завършат маневрата, вече отпадат предимствата, а това не е така. Маневрата не трябва да води до промяна на скоростта или посоката на други участници. Затова на същото това кръстовище при кола в средна лента без мигач и с десен, стоиш и чакаш.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Правилото на десния го знаят всички но го тълкуват както им отърва . Един преди време ми излиза от дясно от отбивка без предимство със ускорителна лента и аз карам съвсем нормално тоя се опита да ме избута от дясно за да се включи в движението . Естествено не го пуснах и спрях така че да не може да мине , и урода вика бил отдясно с предимство
И от други случаи си правя извод че правото на десния е перманентно и важи без оглед на знаци маркировка и каквото да било . Щом отдясно ще те отнесе даже и в кръгово , минавам всеки ден по едно от новите кръгови тука на сливница и всеки ден има стъкла посипани .

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Като видях един пост във фейсбук... на магистралите няма кръгови, ама има включвания. С 40км/ч включване е любимо
Преди няколко месеца ми се налагаше като возещ се да правя забележки на човек с над 30 години стаж, който не знае как да се включи
С 40км/ч да се качиш на магистрала със 140 ограничение си е престъпление! И не бяхме в Нисан ГТ-Р. Докато стигнем 90-100 минават 2 минути в кола 60 коня с пуснат климатик
Та карането в лява лента помага и за тези дебили.




- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Сега като го спомена THT, случвало ми се е няколко пъти да се включвам зад такъв бавен. Респективно заради него аз също не мога да набера в ускорителната, пък тя като свърши нашия бие мигач и влиза в ляво без изобщо да се интересува както става около него. Аз обаче си гледам в огедалото и не искам да засичам хората. Тогава ми се налага да ускоря във вече превърналата се в аварийна лента и да си се включа с поне 100. Съзнавам, че това в очите на околните изглежда като голяма селяния и се чуват изказвания за тия с бмв-тата, ама какво да направя друго 

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
b_u_b_o написа:Сега като го спомена THT, случвало ми се е няколко пъти да се включвам зад такъв бавен. Респективно заради него аз също не мога да набера в ускорителната, пък тя като свърши нашия бие мигач и влиза в ляво без изобщо да се интересува както става около него. Аз обаче си гледам в огедалото и не искам да засичам хората. Тогава ми се налага да ускоря във вече превърналата се в аварийна лента и да си се включа с поне 100. Съзнавам, че това в очите на околните изглежда като голяма селяния и се чуват изказвания за тия с бмв-тата, ама какво да направя друго
… ми примерно да спазваш дистанция зад него и да го изпревариш от ляво както си трябва след като сте се включили вече (с 40 или там с колкото се влачи)…. или дори да спреш ако зад него се набие някой дето си е карал в дясното по магистралата…. и след това да се включиш… но това да го минеш със 100 от дясно във вече аварийната… извинявай… а ако някой добре се е засилил в дясната и тоя охлюв пред тебе го засече както си влива с 40 и болида тръгне да бяга в авсрийната и ти си там набирайки се- нали знаеш какво става? Да не говориме че тоя дето се набира с 40 пред тебе го прави защото може да е лош шофьор а може и да търси къде да отбие като се влее… и като тръгне да отбива а ти си там- какво правиме?
Мисълта ми беше, че всяка “саморазправа” със някой бързак/ охлюв/ жена/ извънземен при която грубо нарушиш закона е най- вероятно груба селска проява независимо какво е свършил дразнителя….
Ма пак- аз кво знам. Карам трабант и всички ме псуват
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:b_u_b_o написа:Сега като го спомена THT, случвало ми се е няколко пъти да се включвам зад такъв бавен. Респективно заради него аз също не мога да набера в ускорителната, пък тя като свърши нашия бие мигач и влиза в ляво без изобщо да се интересува както става около него. Аз обаче си гледам в огедалото и не искам да засичам хората. Тогава ми се налага да ускоря във вече превърналата се в аварийна лента и да си се включа с поне 100. Съзнавам, че това в очите на околните изглежда като голяма селяния и се чуват изказвания за тия с бмв-тата, ама какво да направя друго
… ми примерно да спазваш дистанция зад него и да го изпревариш от ляво както си трябва след като сте се включили вече (с 40 или там с колкото се влачи)…. или дори да спреш ако зад него се набие някой дето си е карал в дясното по магистралата…. и след това да се включиш… но това да го минеш със 100 от дясно във вече аварийната… извинявай… а ако някой добре се е засилил в дясната и тоя охлюв пред тебе го засече както си влива с 40 и болида тръгне да бяга в авсрийната и ти си там набирайки се- нали знаеш какво става? Да не говориме че тоя дето се набира с 40 пред тебе го прави защото може да е лош шофьор а може и да търси къде да отбие като се влее… и като тръгне да отбива а ти си там- какво правиме?
Мисълта ми беше, че всяка “саморазправа” със някой бързак/ охлюв/ жена/ извънземен при която грубо нарушиш закона е най- вероятно груба селска проява независимо какво е свършил дразнителя….
Ма пак- аз кво знам. Карам трабант и всички ме псуват
Ми не, явно нещо не можеш да си представиш ситуацията, щото вариантите които даваш не са релевантни. Първо в момента в който тоя се включи с 40 в ляво(тоест в дясна лента на магистралата) и отзад идва някой с нормална скорост 110-120, как да влезна м/у тях двамата точно? Да направя дистанцията в която задния трябва да спре още по-малка ли? Спирането също е неадекватно във вече свършила ускорителна, после от 0км/ч ли да се включвам и колко ще трябва да чакам да се отвори достатъчно голяма дупка за да влезна от спряло положение? А за бягането от задния на бавния в аварийната как ще стане ако и аз съм бил зад бавния преди да излезе, нали трябва да мине през мен? А ако аз вече ускорявам, трябва да се движи дооста над 140, за да може намалявайки да ме стигне и удари.


ПП и не това не е "груба селска проява" за да накажа "дразнителя", ами най-адекватното за мен излизане от ситуацията създадена от "дразнителя" основно и до някъде от мен непридвиждайки неговата неадекватност в зародиш

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
оправдания винаги има колега... и съм сигурен, че за себе си си прав и каквото и да кажа няма да ти променя наклона...
аз просто изкоментирах, че не бих постъпил така и не одобрявам такива изпълнения.
аз просто изкоментирах, че не бих постъпил така и не одобрявам такива изпълнения.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:...и каквото и да кажа няма да ти променя наклона...
Не можеш щото нямаш аргументи


- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 710
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
b_u_b_o написа:alx написа:...и каквото и да кажа няма да ти променя наклона...
Не можеш щото нямаш аргументиКакто виждаш за дистанцията се съгласих и ще се опитам да не изпадам в такива ситуации, за останалата постановка няма как да се съглася като това което предлагаш е далеч по-опасно от това което съм направил аз.
Колега, не се мъчи.... тоя знае всичко, изобретил е интерната, автомобилите, оръжията сигурно и вселената, той не бърка и знае всичко, на него аргументи не му трябват той е прав по подразбиране..... няма смисъл

Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
b_u_b_o написа:alx написа:...и каквото и да кажа няма да ти променя наклона...
Не можеш щото нямаш аргументиКакто виждаш за дистанцията се съгласих и ще се опитам да не изпадам в такива ситуации, за останалата постановка няма как да се съглася като това което предлагаш е далеч по-опасно от това което съм направил аз.
…. нямам аргументи? Ето ти един- Спазвай закона бе човек… със 100 в аварийната ако ти имаш оправдание за себе си- аз нямам… днеска ще минеш метър, утре ще минеш метър на третия път ще направиш мазалото…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани