България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Каква глоба, направо да му вземат книжката поне за година , да видим после ще прави ли така
Sent from my M2007J17G using Tapatalk
Sent from my M2007J17G using Tapatalk
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
https://nova.bg/news/view/2021/07/14/33 ... %B5%D0%BE/
НА КОСЪМ ОТ ТРАГЕДИЯ: Кола се преобърна на метри от пешеходци в Бургас
НА КОСЪМ ОТ ТРАГЕДИЯ: Кола се преобърна на метри от пешеходци в Бургас
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Както много пъти съм писал в тая тема пак ще го напиша - проблема на българския шофьор е че не може да кара . Скороста не е фактор когато си некадърен шофьор . Второто е скапаната инфраструктура и малоумната организация на движението . В Германия по междуселските пътища ограничението е 100км , на магистралите е колкото може но повечето държат около 160 км . Натискат газта като ненормални при всеки удобен момент . И това е страна за пример със ниски показатели по смъртност и ПТП .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jordana написа:..... В Германия по междуселските пътища ограничението е 100км , на магистралите е колкото може но повечето държат около 160 км . Натискат газта като ненормални при всеки удобен момент . И това е страна за пример със ниски показатели по смъртност и ПТП .
Това за магистралите не съм убеден, че е така. Чувал съм, че има известни условия за това да падне ограничението, ама не съм свидетел от първо лице, така че.... Ако може някой от първо лице да сподели, ще е интересно за мен, но я да попитам какво мислите ще стане ако тук няма лимит на скоростта по магистралите ни? Дали ще счупим тъпомера по брой участници във верижна катастрофа?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 815
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
В Германия наистина дават газ като луди на магистралата. Миналия месец, круизвам със 170 и ме подмина Ярис
Интересното при тях е, че около градовете магистралите им са с променливо ограничение - в най-натовареното време е 120 и аварийната лента се отваря за движение. Също така нощно време камионите се движат с 80 за да вдигат по-малко шум.
Тук няма условия да се свали ограничението, малко са лентите просто
Скоростта не е причината за катастрофите, а тоталната идиотщина на шофьорите.
Уикенда пътувах, доста бързо трябваше да се движа - всеки, който ме засече по пътя беше излегнат с крак на таблото, на телефона или ядеше нещо. Доста коли криволичеха и масово седяха в лява лента, движейки се със 110-120.
Това последното не ми пречи, когато пътувам лично също го правя, но си гледам огледалата и в момента, в който видя нещо да се приближава се прибирам

Интересното при тях е, че около градовете магистралите им са с променливо ограничение - в най-натовареното време е 120 и аварийната лента се отваря за движение. Също така нощно време камионите се движат с 80 за да вдигат по-малко шум.
Тук няма условия да се свали ограничението, малко са лентите просто

Скоростта не е причината за катастрофите, а тоталната идиотщина на шофьорите.
Уикенда пътувах, доста бързо трябваше да се движа - всеки, който ме засече по пътя беше излегнат с крак на таблото, на телефона или ядеше нещо. Доста коли криволичеха и масово седяха в лява лента, движейки се със 110-120.
Това последното не ми пречи, когато пътувам лично също го правя, но си гледам огледалата и в момента, в който видя нещо да се приближава се прибирам
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Don_Diego написа:и масово седяха в лява лента, движейки се със 110-120.
Това последното не ми пречи, когато пътувам лично също го правя, но си гледам огледалата и в момента, в който видя нещо да се приближава се прибирам
Стоят, щото средната лента е тотална щета и в по-голямата част на магистралата е с неравности и дупки от тировете. И за да не им се разпадат колите в движение стоят в здравата лента - лявата. Щото магистралата ни е толкова магистрала - поредното БГ лайно

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 815
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Че не е идеална е факт ама не е и това дето го изкарват всички. Българина си умира да мрънка просто. С технически изправна кола няма проблем да се движиш в дясната лента, без притеснения
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ми и това не е така. Моята кола е технически изправна, ама е с по-къси пружини, гуми на 40 и на 3 пръста от земята. Да, аз съм си я направил така и си нося последствията, но дори и на снадките на мостовете стискам зъби. Но въпреки тия перипети се движа в дясна лента, а лявата ползвам само за изпреварване. Не го разбирам това "Друса ми, тия отзад ще чакат".
Изпратено от моят SAMSUNG S9 SM-G960F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SAMSUNG S9 SM-G960F с помощта на Tapatalk
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ако отпаднат ограниченията не мисля, че нещо ще се промени. През повечето време карам бързо, но когато реша да карам в ограниченията се изненадвам колко бавно карат всички. Последните седмици пътувах за Бургас няколко пъти с нормална скорост. Почти не се случи да поддържаме с някой еднаква скорост. Изпреварвах всички а мен ме изпревариха само няколко коли. Масово се кара ~120. Ако отпаднат ограниченията бавните ще са пак бавни, бързаците и сега са така и най - много другите да се отпускат понякога. Наистина не мисля, че ще има рязка смяна на стила на шофиране понеже сега контрола не е толкова стегнат и който иска го прави. Едва ли ще сме като отвързани.
Карането в ляво при празна дясна лента даже и не искам да го коментирам. А за тези дето се правят на шерифи като като налагат правилата на другите трябва да има бой с тояги на голо.
Карането в ляво при празна дясна лента даже и не искам да го коментирам. А за тези дето се правят на шерифи като като налагат правилата на другите трябва да има бой с тояги на голо.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
spirco написа:трябва да има бой с тояги на голо.
то това остана единственото което може да стресне Гане...
нито глоби, нито камери, нито полиция...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- A9A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Някой може ли да ми обясни какъв е този ЗОР винаги да си първият, винаги да караш на лимита, винаги да се пререждаш...
Ляв завой от дясна лента и обратното. Скорости в града над 70км/ч. Вижда червен светофар и ускорява въпреки, че остават 50 метра до него. И още безброй примери...
Ляв завой от дясна лента и обратното. Скорости в града над 70км/ч. Вижда червен светофар и ускорява въпреки, че остават 50 метра до него. И още безброй примери...
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?

множество комплекси... най-вече за малоценност

като караш бавно (нормално), спокойно и не се ръгаш/засичаш си балък, и не можеш да караш... така ми каза едно типче на светофара след като не му дадох да завие наляво ПРЕЗ мен

"ТИ НЕ МОО КАРАШ, БЕ"
Последна промяна vicho на 21 Юли 2021, 15:34, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Преди два дни по Малинов карах в най-лявата лента за наляво и светна червено когато бях на 5-10м преди кръстовището и аз взех да спирам. Обаче отзад някакъв гей взе да ми свири, мина в средното платно, подмина ме и продължи направо.
Е как да реагираш на такъв идиот?
Е как да реагираш на такъв идиот?
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
A9A написа:Някой може ли да ми обясни какъв е този ЗОР винаги да си първият, винаги да караш на лимита, винаги да се пререждаш...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ти как смееш на 3 лентов булевард да не си направо ? "ТИ НЕ МОО КАРАШ, БЕ" 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани