Въпрос за късите светлини....
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- emo_metala
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 4.08.2005
Въпрос за късите светлини....
Сигурно на много хора въпроса ми ще им се стори леко глуповатичък. То и на мен ми звучи така, ама като не разбирам, питам. Та, когато си взех E30-ката беше с почти заминали пластмасови дефлектори на късите фарове. След едни експерименти със 100 W-атови крушки съвсем заминаха, даже единия си го стопих направо. След доста месеци в неуспешно търсене на халогени (за тройния стоп) реших да сменям направо късите фарове с такива с металните дефлектори на Bosch.
Обиколих магазинчетата по Симеон и на едно място си намерих, обаче само ляв Bosch и тръгнах да пускам тема в раздела "Купувам", че си търся един десен с железен дефлектор и тогава се загледах във фара който ми продадоха. Продадоха ми го за ляв фар, но на самия дефлектор вътре и и отвън забелязах буквичката R - което предполагам, че значи, че е десен фар. И тук ми идва дилемата, как да разбера с точност какъв е и разбира се има ли разлика между левия и десния фар? Да не се окаже, че съм си взел в последствие два десни и да не мога единия да го сложа отляво.
P.S Ясно ми е, че и сам ще си отговоря на тези въпроси, ако опитам, но поради липсата на гараж, в този дъжд нещо не ме влече идеята да разколачвам фаровете.
Обиколих магазинчетата по Симеон и на едно място си намерих, обаче само ляв Bosch и тръгнах да пускам тема в раздела "Купувам", че си търся един десен с железен дефлектор и тогава се загледах във фара който ми продадоха. Продадоха ми го за ляв фар, но на самия дефлектор вътре и и отвън забелязах буквичката R - което предполагам, че значи, че е десен фар. И тук ми идва дилемата, как да разбера с точност какъв е и разбира се има ли разлика между левия и десния фар? Да не се окаже, че съм си взел в последствие два десни и да не мога единия да го сложа отляво.
P.S Ясно ми е, че и сам ще си отговоря на тези въпроси, ако опитам, но поради липсата на гараж, в този дъжд нещо не ме влече идеята да разколачвам фаровете.
Последна промяна emo_metala на 27 Яну 2007, 21:02, променена общо 1 път
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Буквичката R означава че фара е за дълги светлини, C за къси, посоката се отбелязва със стрелкичка, но мисля че при Е30 са ендкви левия и десния фар за късите светлини 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
Старите собственици на моята явно са ударили на същия камък, но са били прекалено упорити и са го счупили, защото десните ми фарове заедно със стойката са от двоен стоп и са хванати със самонарезни рапидкиsonny написа:тук ще удариш на камък, няма да успееш да сложиш фарове от двоен стоп на троен, защото и стоиките са различни


THE ONE & ONLY E30
- emo_metala
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 4.08.2005
sonny написа:тук ще удариш на камък, няма да успееш да сложиш фарове от двоен стоп на троен, защото и стоиките са различни. Най-добрия вариант е да си купиш цял комплект фарове от двоен стоп, със стойките, които са метални, с късите и дългите. Иначе е много играчка и разправия. фарове комплект са между 60-80лв
Ужас, е не предполагах, че има разлика във фаровете при двойния и тройния стоп, сега остава да съм се набутал и с фар за двойния стоп (Bosch-овския с усмивчицата).... А иначе и аз съм навит за цял комплект, но не можах да си намеря такъв с металните дефлектори... Само с пластмасови, а и цената му варираше между 100 - 120 лева - това на Симеон, другаде не съм търсил, а и не знам къде честно да си кажа.
А това за буквичката, аз защо си мислех, че на E30-ките само късите са с лупа? А този който взех, хем е с лупа, хем е с R означение.
да отбележа и една друга подробност.моиата е с десен фар които е за английско движение и се получава малко странен ефект(тоест този фар прави хоризонтална черта и вдигната под наклон но на ляво а не на дясно както е нормално)така сега като поставя колата срещу стена и се получава неато като покрив на каща в серада а не стандартния изглед.незнам как предишния е попаднал на този фар но това е факт.така че още едно внимание
BMW forever



- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
gbkmkw написа:да отбележа и една друга подробност.моиата е с десен фар които е за английско движение и се получава малко странен ефект(тоест този фар прави хоризонтална черта и вдигната под наклон но на ляво а не на дясно както е нормално)така сега като поставя колата срещу стена и се получава неато като покрив на каща в серада а не стандартния изглед.незнам как предишния е попаднал на този фар но това е факт.така че още едно внимание
не е проблем, разхлаби 3-те видии отзад на рефлектора и го завърти обратно на часовниковата стрелка до край и стягай



Абе аз имам един комплект резервни фарове (двоен стоп). Ама не ги знам с какви джинджифлектори са. Дадоха ми ги заедно с бимбата, ама да чукам на дърво - дано не ми трябват. Ако се решиш на втора ръка - ще уредим нещо. 

1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!
- emo_metala
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 4.08.2005
Така, след прилично дълго борене като прасе с тиква, стигнах до заключението, че няма да мине по лесния начин. Фара, който си купих става перфектно на стойката, но идва доста по-навътре, от колкото стария. Тогава чак забелязах, че предната пластмасова част на фара който си купих е доста по-къса от оригиналния ми.
След кратък размисъл (придружен с много псувание) размислих, че ще е по-добре да си купувам направо комплекта къси и дълги със стойка, както още в началото отбеляца sonny, ама кой да слуша.... И тук идва надявам се последния ми въпрос? Поне стойките на тия пусти фарове еднакви ли са? В смисъл, ако си намеря комплекта къси (с лупа и метални дефлектори) и дълги със стойката, има ли вариант тази стойка да не пасне на мойта E30-ка (която е тройния стоп).
След кратък размисъл (придружен с много псувание) размислих, че ще е по-добре да си купувам направо комплекта къси и дълги със стойка, както още в началото отбеляца sonny, ама кой да слуша.... И тук идва надявам се последния ми въпрос? Поне стойките на тия пусти фарове еднакви ли са? В смисъл, ако си намеря комплекта къси (с лупа и метални дефлектори) и дълги със стойката, има ли вариант тази стойка да не пасне на мойта E30-ка (която е тройния стоп).
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Чакай ти на кое викаш метални дефлектори.. аз останах с впечатлението че Сони си мисли че ти искаш фарове без лупи от двоен стоп!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- emo_metala
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 4.08.2005
Дилян Пенчев написа:Чакай ти на кое викаш метални дефлектори.. аз останах с впечатлението че Сони си мисли че ти искаш фарове без лупи от двоен стоп!
Ами аз в стремежа да си опиша проблема възможно най-подробно, така съм го замотал, че съм ви оставил с грешно впечатление. Със Сони се разбрахме на PM


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Е те късите фарове с лупа са само от тройния стоп и от двоен стоп но М3
И не знам да имат метален рефлектор
Пластмасов си е вътре рефлектора
А относно стойките и т.н. аз не съм наясно с тоя проблем щото не съм правил тая галимация




Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- emo_metala
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 4.08.2005
Дилян Пенчев написа:И не знам да имат метален рефлекторПластмасов си е вътре рефлектора
![]()
Ами този който си го купих Bosch, рефлектора вътре със сигурност е метален. То и от външната страна също е метален. А иначе на Hella-та си е пластмасов и то от там тръгна цялата работа. Че с тия 100 ватови крушки ми замина пласмтасовия за 3 месеца.... Възможно е рефлектора да е бил тръгнал още като купих БМВ-то, ама де да знам. Не ми се рискува да дам 200+ лева отново за фарове с пластмасови рефлектори и да ги стопя пак след няколко месеца..



18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани