Лампа на габаритите

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Лампа на габаритите

Мнение от Ludmil » 30 Яну 2007, 12:36

В период на 2-3 месеца сменям втора лампа на заден ляв габарит.
Получава се метализация от вътрешната страна на стъкления балон, или по-известно като отлагане на тежки метали. По принцип се получава в следствие на дълга употреба или при работа с по-високо напрежение.
Напрежението на ел. система ми е 14.5V
Изображение
Идеи ???

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 30 Яну 2007, 13:18

Пробвал ли си да сложиш друг вид крушка...може би тея дето ги купуваш са некачествени! Защото това се получава когато волфрама от нажежаемата жичка изгаря и се лепи по вътрешната страна на балона - ако ти е некачествена крушката тоя процес протича по-бързо! Щом казваш че е само в тоя габарит според мен няма причина ако работиш с по-високо напрежение да гори само тази ;)

А и напрежението ти е идеално :idea:

Те за туй са измислени халогенните крушки при който го няма тоя ефект ;) При тях изпарилия се волфрам не се лепи по балона :idea:

П.С. Влиза ли ти влага в тоя габарит?
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 30 Яну 2007, 13:21

Презарежда ти алтернатора :idea:
Доколкото знам в рамките на нормалното е да зарежда 13.5 - 13.8v
Като по ниското напрежение е когато е на обороти на празен ход,а другото е максималното при по високи обороти примерно над 2500об/мин. :roll:
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 30 Яну 2007, 13:24

Аз до колкото знам регулатора на напрежението трябва да държи 14,4 волта ;) Или бъркам някъде?
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 30 Яну 2007, 13:30

Това ми го казаха когато закарах комито на ел. диагностика със съмнение ,че не зарежда.Отпратиха ме с думите "в идеалните граници си"
13.6 в покой и 13.9 на вискои обороти.
Незнам дали е еднакво и при бензиновите.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 30 Яну 2007, 14:27

Oколо 13,8 трябва да е напрежението на добре зареден акумулатор без товар а 14,4 трябва да е напрежението на генератора независимо от оборотите на двигателя. Реле регулатора променя тока през възбудителната намотка така че на изхода винаги да е 14.4V.

Относно крушките и мен ме съмнява че са "куча марка" и проблема си е в тях, иначе всички би трябвало да се матализират.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 30 Яну 2007, 14:42

Халогенните не се метализират - халогенните газове с който са напълнени в балона се свързват със изпарения от волфрамовата жичка материал каот не позволяват да се полепва по балона, същевременно с което и при контакт със нажежаемата жичка го отделят обратно в/у нея като им се повишава и живота ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Re: Лампа на габаритите

Мнение от ivantchoG » 31 Яну 2007, 10:15

Ludmil написа:В период на 2-3 месеца сменям втора лампа на заден ляв габарит.

Това значи, че лампата на десния габарит през това време си е светила нормално ;) .

Сега сложи лампата от десния в левия, а новата - в десния.
Ако (като :uups: ) изгори някоя от двете, ще разбереш поне къде да търсиш причината.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook