Чисто нова или стара кола?
Модератор: Общи модератори
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Чисто нова или стара кола?
Ми ще чакам, какво толкова? За Фабията не съм чакал, имаше я на склад и си я взех.
Хм,хм...
Re: Чисто нова или стара кола?
То фабията кола ли еМоджо написа:Ми ще чакам, какво толкова? За Фабията не съм чакал, имаше я на склад и си я взех.
Re: Чисто нова или стара кола?
madafaka_donkele написа:c04 написа:Тоци
Трудна раЛта тука. Някъде, където е по-топло и има подходящата инфра от "зареждачки" става, ама тука в България....Климата не отговаря 1, зареждачки даже в София са кът, за прованса да не говорим 2 и накрая цената е извънземна просто. В щатско чисто нова тесла модел 3 почва от 30к долара, ама средната заплата e 4000-4500 долара, затва и най-простия лилипут може да си го позволи. Тука употребяваните на 3-4г. почват от 70к лв.Отделно ако си по западните и южните щати времето е топло и нямаш грижи с пробега. В UK оня Мат от carwow редовно тества пробега на всякакви електрички и никога не правят рекламирания пробег, като точно теслите се доближават максимално до заявения пробег, всички други правят по-малко. А в UK няма такива студове, като тука. Абе трудно, трудно с електричките в абсурдистан. За ежедневка са перфектни и ако оправят цените и зареждачките бих си взел, но тва не виждам да стане в близките поне 10-на години, ако не и повече
Мъск може и да оправи цените с фабриката в Берлин, ама зареждачките
alx написа:остатъчната стойност на мерцедес е 46% от оригиналната цена след 3 години и 50к км... бмв по спомен е 44%... предполагам и алдитата се въртят в тия цифри
Дека ги гледаш тези проценти? Само не казвай KBB и ти
за нормалния човек най- лесно е тука - https://forums.edmunds.com/discussions/ ... esidual/p1
само трябва да научиш терминологията

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Чисто нова или стара кола?
bioz написа:То фабията кола ли еМоджо написа:Ми ще чакам, какво толкова? За Фабията не съм чакал, имаше я на склад и си я взех.
Не, тротинетка е.
Хм,хм...
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Чисто нова или стара кола?
Моджо написа:ПП ако имах 40 000 да ги дам за тия обяви по-горе - със 200 се засилвам към еуратек за нова Октавия ))
Само че тя е по-скоро 60 000, а не 40...
И е толкова бъгава, че няма накъде повече... Особено електрониката...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: Чисто нова или стара кола?
Е колко пък да са бъгъви.За една година близо вече 90к километра и само масла,филтри и накладки с дискове.Много е бъгава.Като минат още половин година и малко и ударим 150К километра да му мисли следващият.Тази си е изкарала парите за ползването. 

- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Чисто нова или стара кола?
Г-н Павлов. Отворете сайта на Еуратек и сам си проверете колко струва октавия на склад. От 40 000, 42 000, 45 000. А дали е бъгава или не е, времето ще покаже.
Хм,хм...
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Чисто нова или стара кола?
slatanic написа:Е колко пък да са бъгъви.За една година близо вече 90к километра и само масла,филтри и накладки с дискове.Много е бъгава.Като минат още половин година и малко и ударим 150К километра да му мисли следващият.Тази си е изкарала парите за ползването.
Е как една година като те септември месец ги докараха новите

Моджо написа:Г-н Павлов. Отворете сайта на Еуратек и сам си проверете колко струва октавия на склад. От 40 000, 42 000, 45 000. А дали е бъгава или не е, времето ще покаже.
Какво да проверявам на сайта, като имам фактура за 55к...
Ако гледаш единичка, бензин, гола като пушка, може и да е 40к, ама това става ли за каране е друг въпрос...
За мен времето го е показало, карам я от септември, 20к км вече. Зимата през половината време не работят парктроници, front assist... Палиш, тръгваш назад, няма парктроник - трябват и 15-20 секунди да загрее тъч панела и да разбере, че караш назад... Тръгваш напред, тя още 5 секунди пищи заради препятствието отзад.
За line assist да не говорим - всяка нормална кола просто разтриса волана, за да те събуди, а тая направо завива разко, за да те вкара в лентата... А ако ти бутне така рязко волана на поледица?
В началото тракаше като каруца от ден едно - забравили някакви тампони на багажника.
Сега като вали цяла седмица багажникът се пълни с вода...
Ако се качиш от фабия и си фен на тъч панели и лед-ове ще ти хареса циганийката, но си е пръчка отвсякъде...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Чисто нова или стара кола?
Моджо написа:Май 2018 и на 27 200 км. И мармота увива ли, увива. То нема по 10 000 км на година. Повервах!
Моджо написа:Аз съм си доволен от е46-та примерно. Верно, че за 11 години съм и навъртял само 50 000 , ама си слуша, върви си...няма проблем.
Ехх тоя двоен стандарт, никога май няма да се научим.
Моята я взех на 2г и 8 месеца и на 29к км пробег. Много се чудех дали да си взема и аз някоя Шкода Октавия. Добре, че един приятел взе последната налична 190кс 4х4 DSG с доволно екстри и ме повози. Като видях каква пръчка е, отидох веднага да капарирам 4-ката, щото някак пускането на газове на седалката било то и първи не ме блазни толкова.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Чисто нова или стара кола?
Декстуаре, ама за мойто е46 /което го нема в мобилето/има обяснение , защото е 3-та, даже 4-та кола в къщата и освен това ако ще вярваме на талончетата за преглед там километрите ги пише и, който иска може да провери колко км е минавала на година. А тия в мобилето, айде нема нужда. Нали, то даже е подозрително. Кой е тоя , с всички я си акъл,дето си купува чисто нова кола и я продава след 2-3 години на нюню км на половин цена. Даже в Курило не са толкова луди.
г-н Павлов, представа за кола всеки има различна. Некои искат парктроници, кожи, автоматици, петстин коня, таблет и т.н Ами аз не съм от тях. Аз искам само едно - да мине 200 000 км /примерно/ без да знае какво е това сервиз и да има климатик
.
Та в рамките на 40-45 000 има такава октавия, даже с екстри повече от само единия климатик. Ако е и ръчка, слава Богу!
Ако цитирам един колега от друг форум "Мултимедията е прекрасна и има всичко необходимо за комфортно пътуване". Аз все си мисля, че за комфортно пътуване има значение окачване, шумоизолация, удобни седалки, да ти е широко..е такива неща. Ама явно таблета е по-важен и там секакви други тамагочита. Не че и мен не ме изкушават понякога, ама другото ми е по-важно
Иначе може и да сте прав, не съм карал новата Октавия, възможно е да е така. Карал съм предишната и там не съм забелязал някакви такива неща. Идеята беше, че ако имам 40 000 посмъртно няма да ги дам за нещо секънд хенд от мобилето, а ще си го купя ново. Като нема да е Октавия има и други марки. Поне на марки не робувам
) Даже направо две Дачии бих си взел щото ни треат две коли за ежедневки.
Нямам нищо против да е и втора употреба, но само с история и под 100 000 км. Само че такива на цена 50% от нова нема.
г-н Павлов, представа за кола всеки има различна. Некои искат парктроници, кожи, автоматици, петстин коня, таблет и т.н Ами аз не съм от тях. Аз искам само едно - да мине 200 000 км /примерно/ без да знае какво е това сервиз и да има климатик

Та в рамките на 40-45 000 има такава октавия, даже с екстри повече от само единия климатик. Ако е и ръчка, слава Богу!
Ако цитирам един колега от друг форум "Мултимедията е прекрасна и има всичко необходимо за комфортно пътуване". Аз все си мисля, че за комфортно пътуване има значение окачване, шумоизолация, удобни седалки, да ти е широко..е такива неща. Ама явно таблета е по-важен и там секакви други тамагочита. Не че и мен не ме изкушават понякога, ама другото ми е по-важно

Иначе може и да сте прав, не съм карал новата Октавия, възможно е да е така. Карал съм предишната и там не съм забелязал някакви такива неща. Идеята беше, че ако имам 40 000 посмъртно няма да ги дам за нещо секънд хенд от мобилето, а ще си го купя ново. Като нема да е Октавия има и други марки. Поне на марки не робувам

Нямам нищо против да е и втора употреба, но само с история и под 100 000 км. Само че такива на цена 50% от нова нема.
Хм,хм...
Re: Чисто нова или стара кола?
Добре де, колко километра карате годишно, че да ви е толкова пагубно за работата ако тоя кашон опре до сервиз?
Re: Чисто нова или стара кола?
drago_pavlov написа:slatanic написа:Е колко пък да са бъгъви.За една година близо вече 90к километра и само масла,филтри и накладки с дискове.Много е бъгава.Като минат още половин година и малко и ударим 150К километра да му мисли следващият.Тази си е изкарала парите за ползването.
Е как една година като те септември месец ги докараха новитеМоята беше една от първите.
Моджо написа:Г-н Павлов. Отворете сайта на Еуратек и сам си проверете колко струва октавия на склад. От 40 000, 42 000, 45 000. А дали е бъгава или не е, времето ще покаже.
Какво да проверявам на сайта, като имам фактура за 55к...
Ако гледаш единичка, бензин, гола като пушка, може и да е 40к, ама това става ли за каране е друг въпрос...
За мен времето го е показало, карам я от септември, 20к км вече. Зимата през половината време не работят парктроници, front assist... Палиш, тръгваш назад, няма парктроник - трябват и 15-20 секунди да загрее тъч панела и да разбере, че караш назад... Тръгваш напред, тя още 5 секунди пищи заради препятствието отзад.
За line assist да не говорим - всяка нормална кола просто разтриса волана, за да те събуди, а тая направо завива разко, за да те вкара в лентата... А ако ти бутне така рязко волана на поледица?
В началото тракаше като каруца от ден едно - забравили някакви тампони на багажника.
Сега като вали цяла седмица багажникът се пълни с вода...
Ако се качиш от фабия и си фен на тъч панели и лед-ове ще ти хареса циганийката, но си е пръчка отвсякъде...
Ти си визирал новата октавия конкретно, а аз шкода като цяло.
Това за което коментирах аз се случва със съпърб.
При предишната октавия също нямаме някакви грижи, но тя е и по малко карана нищо, че е на вече 3 години.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Чисто нова или стара кола?
grkv написа:Добре де, колко километра карате годишно, че да ви е толкова пагубно за работата ако тоя кашон опре до сервиз?
72 км минимум на ден.
На село сервиз нема, таксита нема, магазин за части също нема.
А аз време за пропиляване и нерви за трошене също нямам.
Хм,хм...
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Чисто нова или стара кола?
за кошчето.
Последна промяна streetracing12 на 19 Мар 2021, 10:17, променена общо 3 пъти
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Чисто нова или стара кола?
.
Последна промяна streetracing12 на 19 Мар 2021, 10:17, променена общо 1 път