Палене със задалжително натиснат съединител
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Палене със задалжително натиснат съединител
Здравейте колеги,
Искам да си направя колата да пали само с натиснат съединтел.
Колата е Е46 320д с ръчни скорости (5) 2002г.
Видях как би трябвало да стане - по аналог на англичанките или тези за Япония.
Взима се сигнал (12В) от модула, който е на горната помпа (пин 4) на съединителя и се подава на 8 пин на EWS-a.
Кодирах EWS-a с NCS опцията PARK/NEUTRAL_EINGANG на aktiv.
Обаче не става.
Колата не може да запали с промяната на тази опция в ews-a.
Дава ми че не е изпълнено условието за натиснат съединител.
Като върна опцията на nicht_aktiv, колата си пали, както преди без условие за натиснат съединител.
Имате ли представа къде може да е проблема?
Искам да си направя колата да пали само с натиснат съединтел.
Колата е Е46 320д с ръчни скорости (5) 2002г.
Видях как би трябвало да стане - по аналог на англичанките или тези за Япония.
Взима се сигнал (12В) от модула, който е на горната помпа (пин 4) на съединителя и се подава на 8 пин на EWS-a.
Кодирах EWS-a с NCS опцията PARK/NEUTRAL_EINGANG на aktiv.
Обаче не става.
Колата не може да запали с промяната на тази опция в ews-a.
Дава ми че не е изпълнено условието за натиснат съединител.
Като върна опцията на nicht_aktiv, колата си пали, както преди без условие за натиснат съединител.
Имате ли представа къде може да е проблема?
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани