Чисто нова или стара кола?
Модератор: Общи модератори
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Чисто нова или стара кола?
По-хубавите/по-скъпите коли няма смисъл да ги обсъждаме. Чисто нов Т-roc R, 300 коня животинче 75к. За същите пари от канада идва чисто нов мустанг ГТ 460 коня или еквивалентен додж чарджър/чалънджър. Октавия RS 245 коня 63к, супърб 280 коня 65к.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Чисто нова или стара кола?
Че тия дрънчащи ламарини и пластмаси - доджове, мустанги и секви американски дивотии коли ли им викате?
Хм,хм...
Re: Чисто нова или стара кола?
Моджо написа:Че тия дрънчащи ламарини и пластмаси - доджове, мустанги и секви американски дивотии коли ли им викате?
ти американска кола от последните 5 години примерно виждал ли си?

https://www.jdpower.com/business/press- ... -study-iqs
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Чисто нова или стара кола?
nxn написа:Да, тук преувеличи малко
alx написа:такъв лизинг колега без дебела начална вноска няма
Преувеличил съм за каското и данъка, май ги плащаме допълнително и лизинговия процент е 1.332

Въпросната извадка е от говорова за моята кола, но и на шефските AMG-та беше с такива условия. Единствения тънък момент е дебелата връзка на най-високо ниво в Мерцедес

ЕДИТ: Вноската ми се увеличи с 54евро/месец с ДДС, че сложих още 20к км пробег за целия период на договора

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Don_Diego на 19 Яну 2021, 23:21, променена общо 1 път
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Чисто нова или стара кола?
Даже съм и карал въпросния чарджър. Ламарини на москвич, пластмаса на дачия. Неква кожа измислена, мултимедия кат от 2000 та, шумоизолация нула. И освен да даваш газ направо оти в завои не става, та не мое и да спре..и и и. друго нема. И на втория ден ще ти е омръзнало. На мен ми омръзна на първия час.
Пп Излъгах, чалънджър било. На мен са ми еднакви))
Мисля че е модел 2015 или 2016..демек не е последен модел.
Пп Излъгах, чалънджър било. На мен са ми еднакви))
Мисля че е модел 2015 или 2016..демек не е последен модел.
Хм,хм...
Re: Чисто нова или стара кола?
Don_Diego написа:nxn написа:Да, тук преувеличи малкоalx написа:такъв лизинг колега без дебела начална вноска няма
Преувеличил съм за каското и данъка, май ги плащаме допълнително и лизинговия процент е 1.332![]()
Въпросната извадка е от говорова за моята кола, но и на шефските AMG-та беше с такива условия. Единствения тънък момент е дебелата връзка на най-високо ниво в Мерцедес
624 на месец х 24 месеца = 14982 ... 46869 - 14982 = остатъчна 31887 което е 68%... това наистина е хубава остатъчна за две години като се има напредвид, че за 3 години както казах е 46% средната остатъчна за мерцедес. но това нормално "без връзки" можеш да го забравиш да е така.... тази кола с цена 46869 след три години е на 46% което е 21560 остатъчна ... 46869 - 21560 = 25309 общо плащания за три години - или по 703 на месец... и това е на кантар - без печалба за дилъра
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Чисто нова или стара кола?
alx написа:можеш ли да смениш амортесьор сам? кола на старо.
не? новата кола е за тебе.
много е просто...
Макферсоните ги продават комплект. Колко да е трудно? Е, ако объркаш ляв и десен, няма да стане

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Чисто нова или стара кола?
Имам 2 36-ци, седан и компакт, намира ми се и една Е30, всичките ми коли са в повече от добро състояние, като карам само компакта, другите са по топли и сухи гаражи. Намира ми се и една Ибиза, 2007 година, всичко ми е на бензин, с кюмюра съм скаран. На 53 съм, цял живот с коли се занимавам, запасил съм се с коли, които да ме изкарат докато мога активно да шофирам. Нагледах се на много съвременни кенефи, благодаря, не е за мен! А и никога не бих дал цената на половин апартамент, за 1 тон ламарина и то за компромисен автомобил. А от новите модели на БМВ съм отвратен, вярно че вече никой не прави автомобили, но такова падение от премиум производител не съм очаквал, не че и Мерцедес не творят същите лайна. Та с това лирично отклонение, исках да кажа какъв е моя избор. Повечето тук са млади момчета, като определено ще искат нещо по-ново и модерно, но всичко с времето си. А и най ми е кеф, да си карам 30-ката /шампион за 2020-та в класик рали шампионата между другото
/, определено след нея, се обръщат доста повече хора отколкото след нови кочини.

only rear wheel drive
Re: Чисто нова или стара кола?
michev написа:Имам 2 36-ци, седан и компакт, намира ми се и една Е30, всичките ми коли са в повече от добро състояние, като карам само компакта, другите са по топли и сухи гаражи. Намира ми се и една Ибиза, 2007 година, всичко ми е на бензин, с кюмюра съм скаран. На 53 съм, цял живот с коли се занимавам, запасил съм се с коли, които да ме изкарат докато мога активно да шофирам. Нагледах се на много съвременни кенефи, благодаря, не е за мен! А и никога не бих дал цената на половин апартамент, за 1 тон ламарина и то за компромисен автомобил. А от новите модели на БМВ съм отвратен, вярно че вече никой не прави автомобили, но такова падение от премиум производител не съм очаквал, не че и Мерцедес не творят същите лайна. Та с това лирично отклонение, исках да кажа какъв е моя избор. Повечето тук са млади момчета, като определено ще искат нещо по-ново и модерно, но всичко с времето си. А и най ми е кеф, да си карам 30-ката /шампион за 2020-та в класик рали шампионата между другото/, определено след нея, се обръщат доста повече хора отколкото след нови кочини.
Респект Колега!
Тук има двама, дето ме познават. Единият кара Е30 кабрио, другия е с Е34 комби (има 4 в Канада). Когато и да ме видят, винаги се смеят и викат "Не се продава!"
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Чисто нова или стара кола?
michev написа:...................
Закостенял сектант,какво повече да кажа......

Но не безнанадежден.....с голям интерес оглеждаше трицилиндровия Фокус

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Чисто нова или стара кола?
Don_Diego написа:Всяка нова кола има някакви проблеми. при едни са големи технически проблеми, при други са дребни неща, които само дразнят. 50i двигателите все едно не излизаха фабрично счупени, в австрийския офис имаме едно М850i - два пъти му се чупи педала на газта, пада пластмасата и колата няма каранеИзбийте си го от главата, че има идеален автомобил, без забележки и проблеми
При Шкода номера е да отидеш по време на акция за налични автомобили - 2019та ми даваха фул-макс Superb L&K, 272кс. бензин за 88к лв. Еквавалентен по Екстри VW Артеон беше 110к, но беше печка с 240кс по спомен.
Лизинга тук е дърво защото пазара е малък и няма много продажби, отделно имат идиотски условия и изисквания.
Служебния Мерцедес от Германия вноската му е 1% от стойността, всичко включено, без първоначална вноска и срок на лизинга 2 години с пробег 25к/година (без фирмата да има история като клиент на конкретната марка). Успех да намерите подобни условия тук
То се оказа, че по нова година същия Супърб го дават по 65к


- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Чисто нова или стара кола?
немо написа:michev написа:...................
Закостенял сектант,какво повече да кажа......![]()
Но не безнанадежден.....с голям интерес оглеждаше трицилиндровия Фокус
Оглеждах, за да видя до къде може да стигне деградацията в автомобилното инженерство, дотам ми беше интереса. Ако ще е с три цилиндъра, предпочитам класическият Вартбург, определено ми е по-интересен

only rear wheel drive
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Чисто нова или стара кола?
alx написа:можеш ли да смениш амортесьор сам? кола на старо.
не? новата кола е за тебе.
много е просто...
Амортесьор? Дай направо пример с двг



Re: Чисто нова или стара кола?
Mollov написа:alx написа:можеш ли да смениш амортесьор сам? кола на старо.
не? новата кола е за тебе.
много е просто...
Амортесьор? Дай направо пример с двг![]()
![]()
Колко често се сменя амортесьор? Да не говорим, че амортесьора на една доста по-нова кола е осезаемо по-скъп, ако ще да е 1.0 някъв "пингвин"...
дадох го за пример съвсем конкретно, но по друга причина- изисква инициатива, по- сериозни инструменти, сила, малко акъл... в такъв ред на мисли... все неща дето ако ги имаш можеш да "покриеш" почти всички поправки и подръжка на един автомобил извън гаранция...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Чисто нова или стара кола?
michev написа:Имам 2 36-ци, седан и компакт, намира ми се и една Е30, всичките ми коли са в повече от добро състояние, като карам само компакта, другите са по топли и сухи гаражи. Намира ми се и една Ибиза, 2007 година, всичко ми е на бензин, с кюмюра съм скаран. На 53 съм, цял живот с коли се занимавам, запасил съм се с коли, които да ме изкарат докато мога активно да шофирам. Нагледах се на много съвременни кенефи, благодаря, не е за мен! А и никога не бих дал цената на половин апартамент, за 1 тон ламарина и то за компромисен автомобил. А от новите модели на БМВ съм отвратен, вярно че вече никой не прави автомобили, но такова падение от премиум производител не съм очаквал, не че и Мерцедес не творят същите лайна. Та с това лирично отклонение, исках да кажа какъв е моя избор. Повечето тук са млади момчета, като определено ще искат нещо по-ново и модерно, но всичко с времето си. А и най ми е кеф, да си карам 30-ката /шампион за 2020-та в класик рали шампионата между другото/, определено след нея, се обръщат доста повече хора отколкото след нови кочини.

Аз също си ги събирам с идеята да ме изкарат докато не ги забранят


За мен единствената валидна причина за купуване на нова или почти нова кола в България е сигурността. Финансово няма база за сравнение, подобренията в комфорта лично за мен спряха около 2000та - влагането на бюджет в електронни глупости вместо в качествени материали за мен не е комфорт.
"Идеалната среда" са коли, които са проектирани преди планираното остаряване да навлезе с пълна сила и в същото време хващат завишените изисквания за безопасност от 97ма. Общо взето бяла лястовица

Вместо да набия 60к в нещо, което само след 5 години ще струва 25, бих инвестирал 15тина хиляди в 39ка на нищожно малки километри от аутохан(примерно), която при правилна поддръжка и съхранение почти няма да се обезцени в средносрочен план.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани