още мокри сънища - този път обаче си носих апарата
Модератори: mitaka7, Общи модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Talibanin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.05.2003
- Местоположение: New York, New York, USA
- Talibanin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.05.2003
- Местоположение: New York, New York, USA
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
То едно стандартно Ферари 360 е по-шумно от Вайпър, поне на мен така ми се струва, не че съм ги мерил... Американците имат странни закони, не Европейците 

вайпърите пърпорят много смешно на празни обороти- даже малко неприятно- неравния звук се дължи на нечетния брои цилиндри от всяка страна. един в-образен 8 работи много по "мускулесто"...
като цяло вайъпърите не са много шумни.. даже по пистите звучат като големи прахусмукачки - небрежно и като цяло със значително по-ниски обороти от съперниците- все едно не се напъват...
но фабрично като звук имат един много неприятен резонанс в кабината около 2500 оборота- може да ти паднат ушите- така поне се оплакват хората които ги карат. лечението е тунингови тръби след катализаторите и тунингови гърнета. най-известни със вайпърските си тръби е corsa.. на техния сайт даже има клипове със как звучи техния продукт. 3 инчовите тръби добавят около 10-15 коня на задните гуми. спортните каталитици- около 10, изходящите колектори добавят около 30-35 коня на задните гуми- демек за около $3000-3500 можеш да си смениш всичките тръби от краи до краи и да качиш около 55 коня на задните гуми..
алекс- мечтател
като цяло вайъпърите не са много шумни.. даже по пистите звучат като големи прахусмукачки - небрежно и като цяло със значително по-ниски обороти от съперниците- все едно не се напъват...
но фабрично като звук имат един много неприятен резонанс в кабината около 2500 оборота- може да ти паднат ушите- така поне се оплакват хората които ги карат. лечението е тунингови тръби след катализаторите и тунингови гърнета. най-известни със вайпърските си тръби е corsa.. на техния сайт даже има клипове със как звучи техния продукт. 3 инчовите тръби добавят около 10-15 коня на задните гуми. спортните каталитици- около 10, изходящите колектори добавят около 30-35 коня на задните гуми- демек за около $3000-3500 можеш да си смениш всичките тръби от краи до краи и да качиш около 55 коня на задните гуми..
алекс- мечтател

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани