Стрелка за температурата в червено още при завъртане на ключ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- red_gendo
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 1.01.2019
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46, 2001г, седан, бензин , 105к.с.
Стрелка за температурата в червено още при завъртане на ключ
Здравейте. Моля за помощ ако някой е имал такъв проблем. Колата е Е46, 2001г., 105к.с. бензин, 1.9 двигател.
Проблема от сега е че цял ден не е палена , качих се преди малко, завъртях ключа и стрелката за температурата веднага отиде в червената зона.
- има антифриз проверих. Проверих и датчиците за връзки като ги извадих и пак ги сложих които видях отпред на двигателя. Направих скрият тест за температурата но ми показва 12 градуса мисля че е външната. Рестартитах компютъра ( 22 позиция на скрития тест) . Това изчетох из форума това направих но ме е страх да тръгна сега.
Колата пали, държи обороти инъче за много кратко само я пробвах.
Вчера ....вечерта дадох малко зор и натиснах с по висока скорост за около 3 км. После спрях до магазин, а след това много трудно запалих и я пуснах по нанадолнище та тогава пак запали. Тази сутрин нямаше проблем с паленето. Сега свети жълта лампа на чека и стрелката отиде най в дясно нанщ температурата.
Няма как да я закарам сега на диагностика .
Преди година пак светна чека. Смених тогава бензинова помпа и датчик на разпределителен вал. После на диагностика даде грешка датчик на колянов вал но спря да свети чека и не съм го сменял.
Преди месец ми направи проблем .... Зареждах бензин за 50 лева а показваше че почти съм празен. Когато стигна до 35 лева пистолета обаче изключи. Резервоара бе пълен до горе а на таблото изписа че е до половината стрелката. Но така си карах защото често зареждам.
И последното което се сещам и може да е важно ..преди 2 седмици опрях в дупка и огънах гредата под Предно ляво колело малко. Ако там се намира в близост някой датчик .... Не съм гледал от долу.
Някой дали има идея какво може да е това със стрелката в червена зона при студен двигател ?
Благодаря !
Проблема от сега е че цял ден не е палена , качих се преди малко, завъртях ключа и стрелката за температурата веднага отиде в червената зона.
- има антифриз проверих. Проверих и датчиците за връзки като ги извадих и пак ги сложих които видях отпред на двигателя. Направих скрият тест за температурата но ми показва 12 градуса мисля че е външната. Рестартитах компютъра ( 22 позиция на скрития тест) . Това изчетох из форума това направих но ме е страх да тръгна сега.
Колата пали, държи обороти инъче за много кратко само я пробвах.
Вчера ....вечерта дадох малко зор и натиснах с по висока скорост за около 3 км. После спрях до магазин, а след това много трудно запалих и я пуснах по нанадолнище та тогава пак запали. Тази сутрин нямаше проблем с паленето. Сега свети жълта лампа на чека и стрелката отиде най в дясно нанщ температурата.
Няма как да я закарам сега на диагностика .
Преди година пак светна чека. Смених тогава бензинова помпа и датчик на разпределителен вал. После на диагностика даде грешка датчик на колянов вал но спря да свети чека и не съм го сменял.
Преди месец ми направи проблем .... Зареждах бензин за 50 лева а показваше че почти съм празен. Когато стигна до 35 лева пистолета обаче изключи. Резервоара бе пълен до горе а на таблото изписа че е до половината стрелката. Но така си карах защото често зареждам.
И последното което се сещам и може да е важно ..преди 2 седмици опрях в дупка и огънах гредата под Предно ляво колело малко. Ако там се намира в близост някой датчик .... Не съм гледал от долу.
Някой дали има идея какво може да е това със стрелката в червена зона при студен двигател ?
Благодаря !
Re: Стрелка за температурата в червено още при завъртане на
виж в скритото меню - точка 7 - колко градуса ти показва.
- red_gendo
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 1.01.2019
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46, 2001г, седан, бензин , 105к.с.
Re: Стрелка за температурата в червено още при завъртане на
Оказа се датчик за температурата. 35 лева със смяната в сервиз ( към 18.11.20) . На кофти място бил зад двигателя ( на е46, 105кс. 2001г., 1.9 бензин) ... Дошло му е времето. Кофтито е , че тва се оправи но вчера сутринта в тъмното и студеното се оказа, че фаровете ми са забили и светят долу. От копчето не мога да ги вдигна . Моторчето им слабо се чува но се чува . И търся логиката .... защо пък се развалиха фаровете , преди това датчика за температурата.... Има ли нещо като .....общ бушон примерно ?
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Стрелка за температурата в червено още при завъртане на
red_gendo написа:Оказа се датчик за температурата. 35 лева със смяната в сервиз ( към 18.11.20) . На кофти място бил зад двигателя ( на е46, 105кс. 2001г., 1.9 бензин) ... Дошло му е времето. Кофтито е , че тва се оправи но вчера сутринта в тъмното и студеното се оказа, че фаровете ми са забили и светят долу. От копчето не мога да ги вдигна . Моторчето им слабо се чува но се чува . И търся логиката .... защо пък се развалиха фаровете , преди това датчика за температурата.... Има ли нещо като .....общ бушон примерно ?
Просто някакво съвпадение. Няма такова нещо като общ бушон, хубаво е да се погледне на диагностика, но предполагам, че от датчика ти който седи на преден ляв носач.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 '02 320D
E61 '08 525D
Е46 '02 320D
E61 '08 525D
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани