E46 328Ci термостат проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: E46 328Ci термостат проблем
ivoaudi написа:На тази букса няма нито един друг датчик, нищичко друго няма вързано по инсталацията на колата ти!
Направи все пак едно простичко, последно измерване както ти казвам, че не ми се филосовства пак
Както и очаквах без акумулатор и букса номер 3 на еку няма маса между буксата и двигателя - има я само на контакт.
При отчкачане на буксата се записва грешка номер p1622 не би ли трябвало , ако еку-то е наред да спре масата, като я запише ..
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: E46 328Ci термостат проблем
Всичко, което изписахме до тук все пак не е излишно. Сега вече знаем накъде сме, упътени сме - връщаме се към още първото ми мнение в темата ти.
Имаш две възможности - продължаваш да ровиш, не разполагайки с кой знае колко инфо за алгоритъма как се управлява тая бобинка или просто я изключваш и игнорираш. Това, което съм написал в първото си мнение си важи все така. Ако искаш пък нещо да подобриш и да направиш наистина излишна бобинката, просто сложи по-хладен термостат. В много аспекти (да не кажа във всички) на мотора ти ще му стане хубаво с по-хладен термостат.
Иначе не, след като изпише грешка, че не намира бобината, ЕКУ не я изключва от уравнението и продължава да я "управлява", нормално е.
Подобни аномалии се получават също ако е влязла вода някъде в Еку и управляващите вериги. Можеш да го отвориш набързо и огледаш, не само него - снопове, конектори, бушони, всичко. Окисите са най-непредвидимото нещо в управленията и създават най-необяснимите проблеми
Имаш две възможности - продължаваш да ровиш, не разполагайки с кой знае колко инфо за алгоритъма как се управлява тая бобинка или просто я изключваш и игнорираш. Това, което съм написал в първото си мнение си важи все така. Ако искаш пък нещо да подобриш и да направиш наистина излишна бобинката, просто сложи по-хладен термостат. В много аспекти (да не кажа във всички) на мотора ти ще му стане хубаво с по-хладен термостат.
Иначе не, след като изпише грешка, че не намира бобината, ЕКУ не я изключва от уравнението и продължава да я "управлява", нормално е.
Подобни аномалии се получават също ако е влязла вода някъде в Еку и управляващите вериги. Можеш да го отвориш набързо и огледаш, не само него - снопове, конектори, бушони, всичко. Окисите са най-непредвидимото нещо в управленията и създават най-необяснимите проблеми
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: E46 328Ci термостат проблем
ivoaudi написа:Всичко, което изписахме до тук все пак не е излишно. Сега вече знаем накъде сме, упътени сме - връщаме се към още първото ми мнение в темата ти.
Имаш две възможности - продължаваш да ровиш, не разполагайки с кой знае колко инфо за алгоритъма как се управлява тая бобинка или просто я изключваш и игнорираш. Това, което съм написал в първото си мнение си важи все така. Ако искаш пък нещо да подобриш и да направиш наистина излишна бобинката, просто сложи по-хладен термостат. В много аспекти (да не кажа във всички) на мотора ти ще му стане хубаво с по-хладен термостат.
Иначе не, след като изпише грешка, че не намира бобината, ЕКУ не я изключва от уравнението и продължава да я "управлява", нормално е.
Подобни аномалии се получават също ако е влязла вода някъде в Еку и управляващите вериги. Можеш да го отвориш набързо и огледаш, не само него - снопове, конектори, бушони, всичко. Окисите са най-непредвидимото нещо в управленията и създават най-необяснимите проблеми
Чакам си кабела да пробвам с по-сериозна диагностика, че ми е мн любопитно какво го активира.
Смятам да сложа един резистор на буксата да си мисли ,че е там подгрева ,защото така активира по-рано електрическата перка , мисля на 85 градуса ми тръгна и да сменя термостата с такъв на 88 градуса, но нещо имам затруднение да намеря такъв на 88 градуса с дупка за подгревния елемент..
От ровене намерих и вариант за прекодиране алгоритъма на перката - https://www.e46fanatics.com/threads/ele ... w.1258639/
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: E46 328Ci термостат проблем
Имай предвид, че резистора трябва да е по-големичък! Можеш по желание да си поиграеш и да изрежеш бобинката от стария термостат и да вържеш само нея
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: E46 328Ci термостат проблем
ivoaudi написа:Имай предвид, че резистора трябва да е по-големичък! Можеш по желание да си поиграеш и да изрежеш бобинката от стария термостат и да вържеш само нея
Колегата PeReZ който е правил Thermostat mod m62 каза ,че 1 килоом е достатъчен и не грее , а старата бубинка не мога да я ползвам , защото с нея дава грешка.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: E46 328Ci термостат проблем
За греенето няма да грее, то при 12в никакъв ампераж няма да мине през него. Странно е обаче,че компа го приема за стойност и не го обявява за липсващ? Няма да споря, защото не съм го правил, но ми е странно
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: E46 328Ci термостат проблем
ivoaudi написа:За греенето няма да грее, то при 12в никакъв ампераж няма да мине през него. Странно е обаче,че компа го приема за стойност и не го обявява за липсващ? Няма да споря, защото не съм го правил, но ми е странно
Е 1000 ома трябва да му стигнат сякаш , не съм в свой води с електрониката , но съпротивленията да достатъчно евтини и мога да тествам.
EDIT: тествано и работи с 1 kΩ съпротивление.
Re: E46 328Ci термостат проблем
Дойде ми кабела за диагностика и проблема е решен - при смяна на таблото или в някой друг момент съм забравил да включа термо датчика на Heater core-то
Иначе и буксата се мери само със съпротивление (както беше написал по-назад колега в темата да се премери с крушка) , защото DME-то си пуска сигнал да я търси
Направих кратък тест драйв и при смачкване на газта падна до 83 градуса.
Иначе и буксата се мери само със съпротивление (както беше написал по-назад колега в темата да се премери с крушка) , защото DME-то си пуска сигнал да я търси

Направих кратък тест драйв и при смачкване на газта падна до 83 градуса.
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани