Виско - работа му!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Владимир Георгиев
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 5.07.2020
- Пол: Мъж
Виско - работа му!
Здравейте,
карам Е46 320i 2.2 170кс. Автомат
Преди около 2 години в сервиз ми смениха виското, колата карам малко, но напоследък зачести шофирането и много неприятно му дразни чуването на работата на виското. Какво ме посъветваха и напраних:
1. Почистване на радиаторите - реализирано
2. Смяна на термостатите - реализирано
3. Смяна на виското с ново - реализирано
Нищо не се промени, а това което не ми харесва е:
- При тръгване сутрин колата върви много добре, шофирам в София, температурата достига 94 или 95 градуса и виското се включва, работи и охлажда бързо до следващият светофар до температура около 84 градуса, следва светофар, чакам на червено температурата достига 94 градуса и тръгвам виското не спира и охлажда отново бързо и това се повтаря в градски Софийски условия Виското не спира да работи, а когато работи, колата е мудна и това ме дразни достатъчно за да я сменя.
Моля Ви за мнение:
1. Ако е за виско, каква марка да взема сега за 3-ти път за да работи безупречно - до сега съм купувал само нови, в момента не помня марките второто смених в петък
2. Нови ли да купувам или да взема втора ръка да опитам и да видим
3. При каква температура виското трябва да включва и при каква да изключва
4. На дълъг път е същото виското работи и при достигнали 74 градуса, изключва за кратък момент и на 88 - 89 градуса отново се включва за продължително време над 10 минути (не карам с повече от 140 дори и на магистрала)
Ще се радвам да споделите мнение и Ви благодаря предварително!
карам Е46 320i 2.2 170кс. Автомат
Преди около 2 години в сервиз ми смениха виското, колата карам малко, но напоследък зачести шофирането и много неприятно му дразни чуването на работата на виското. Какво ме посъветваха и напраних:
1. Почистване на радиаторите - реализирано
2. Смяна на термостатите - реализирано
3. Смяна на виското с ново - реализирано
Нищо не се промени, а това което не ми харесва е:
- При тръгване сутрин колата върви много добре, шофирам в София, температурата достига 94 или 95 градуса и виското се включва, работи и охлажда бързо до следващият светофар до температура около 84 градуса, следва светофар, чакам на червено температурата достига 94 градуса и тръгвам виското не спира и охлажда отново бързо и това се повтаря в градски Софийски условия Виското не спира да работи, а когато работи, колата е мудна и това ме дразни достатъчно за да я сменя.
Моля Ви за мнение:
1. Ако е за виско, каква марка да взема сега за 3-ти път за да работи безупречно - до сега съм купувал само нови, в момента не помня марките второто смених в петък
2. Нови ли да купувам или да взема втора ръка да опитам и да видим
3. При каква температура виското трябва да включва и при каква да изключва
4. На дълъг път е същото виското работи и при достигнали 74 градуса, изключва за кратък момент и на 88 - 89 градуса отново се включва за продължително време над 10 минути (не карам с повече от 140 дори и на магистрала)
Ще се радвам да споделите мнение и Ви благодаря предварително!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Виско - работа му!
Владимир Георгиев написа:Здравейте,
карам Е46 320i 2.2 170кс. Автомат
Преди около 2 години в сервиз ми смениха виското, колата карам малко, но напоследък зачести шофирането и много неприятно му дразни чуването на работата на виското. Какво ме посъветваха и напраних:
1. Почистване на радиаторите - реализирано
2. Смяна на термостатите - реализирано
3. Смяна на виското с ново - реализирано
Нищо не се промени, а това което не ми харесва е:
- При тръгване сутрин колата върви много добре, шофирам в София, температурата достига 94 или 95 градуса и виското се включва, работи и охлажда бързо до следващият светофар до температура около 84 градуса, следва светофар, чакам на червено температурата достига 94 градуса и тръгвам виското не спира и охлажда отново бързо и това се повтаря в градски Софийски условия Виското не спира да работи, а когато работи, колата е мудна и това ме дразни достатъчно за да я сменя.
Моля Ви за мнение:
1. Ако е за виско, каква марка да взема сега за 3-ти път за да работи безупречно - до сега съм купувал само нови, в момента не помня марките второто смених в петък
2. Нови ли да купувам или да взема втора ръка да опитам и да видим
3. При каква температура виското трябва да включва и при каква да изключва
4. На дълъг път е същото виското работи и при достигнали 74 градуса, изключва за кратък момент и на 88 - 89 градуса отново се включва за продължително време над 10 минути (не карам с повече от 140 дори и на магистрала)
Ще се радвам да споделите мнение и Ви благодаря предварително!
Колега, щом те дразни до степен да смениш колата, сложи оригинален вискозитетен съединител на перката за охлаждане, вместо да слагаш вече трети- сигурно ти е излязло по-скъпо. Системата е механична, от там инертна и качеството на изработка и вида на флуида в съединителя са от голямо значение за оптималната му работа.
Термостата трябва да оригинален.
Радиатора не трябва да е с деформирани охладителни ребра, мие се отвътре навън, като задължително се измива и кондензатора на климатика.
Антифриза трябва да е правилният, на -40гр.
- Владимир Георгиев
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 5.07.2020
- Пол: Мъж
Re: Виско - работа му!
Ново или втора ръка виско оригинално?
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: Виско - работа му!
Карам същата кола и веднъж загрее ли повече от 2-3 градуса амплитуда няма. 92-95 градуса държи, градско и извънградско все тая. Бучи си виското като зацепи, но не е кой знае каква драма.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4204
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Виско - работа му!
Изглежда, че все едно виското ти работи. Имай предвид, че все пак на вън темппература е 35+ градуса и няма кой знае каква висока скорост, за да охлади.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- PaLMaL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 3.03.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 320d 04'
Re: Виско - работа му!
Защо не си монтираш Ел перка в такъв случай ?
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Виско - работа му!
Автомата от завода излиза с виско, явно заради охлаждането на маслото на автомата, предполагам че виското охлажда по-добре, а отпред перката за климатика и тя тръгва на първа степен, когато виското на място не може да охлади, най-добре оригинално виско.

- Владимир Георгиев
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 5.07.2020
- Пол: Мъж
Re: Виско - работа му!
streetz написа:Карам същата кола и веднъж загрее ли повече от 2-3 градуса амплитуда няма. 92-95 градуса държи, градско и извънградско все тая. Бучи си виското като зацепи, но не е кой знае каква драма.
Здравей, това е ценна за мен информация, та въпросът ми е:
След като загрее до 95 и виското се включи, за какъв времеви период работи?
- Владимир Георгиев
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 5.07.2020
- Пол: Мъж
Re: Виско - работа му!
Re: Виско - работа му!
Мнение от streetz » 06 Юли 2020, 13:41
Карам същата кола и веднъж загрее ли повече от 2-3 градуса амплитуда няма. 92-95 градуса държи, градско и извънградско все тая. Бучи си виското като зацепи, но не е кой знае каква драма.
Здравей,
Благодаря, този отговор ме информира за температурната работа на двигателя и помощта на виското, при мен е постоянно почти и това ме дразни, защото колата не върви, а просто се движи. Когато виското при мен работи, по-скоро не ми харесва защото колата все едно е с 90 к. с.
Въпросът ми е за колко мреме като минути ти се включва виското и след това изключва?
При мен проблемът е, че не се включва за секунди или 1, 2, или 3 минути, а работи постоянно градско, в този случай не може да се кара пълноценно, т. е. не е пъргава, така както е когато виското не е включено!
Благодаря на всички за изказано то мнение, остава при мен въпросът дали да си взема ново 3-то виско мисля като марка Сакс или да пробвам първо с оригинално втора ръка, като ще помоля за мнение?
Мнение от streetz » 06 Юли 2020, 13:41
Карам същата кола и веднъж загрее ли повече от 2-3 градуса амплитуда няма. 92-95 градуса държи, градско и извънградско все тая. Бучи си виското като зацепи, но не е кой знае каква драма.
Здравей,
Благодаря, този отговор ме информира за температурната работа на двигателя и помощта на виското, при мен е постоянно почти и това ме дразни, защото колата не върви, а просто се движи. Когато виското при мен работи, по-скоро не ми харесва защото колата все едно е с 90 к. с.
Въпросът ми е за колко мреме като минути ти се включва виското и след това изключва?
При мен проблемът е, че не се включва за секунди или 1, 2, или 3 минути, а работи постоянно градско, в този случай не може да се кара пълноценно, т. е. не е пъргава, така както е когато виското не е включено!
Благодаря на всички за изказано то мнение, остава при мен въпросът дали да си взема ново 3-то виско мисля като марка Сакс или да пробвам първо с оригинално втора ръка, като ще помоля за мнение?
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Виско - работа му!
Евтино то виско се държи точно така.
Преди 2 години си смених виското с АВА и не спираше почти никога, изтърпях го една седмица и си сложих Закс и забравих за проблемите.
Преди 2 години си смених виското с АВА и не спираше почти никога, изтърпях го една седмица и си сложих Закс и забравих за проблемите.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Виско - работа му!
Към автора:
Ако правилно разбирам от прочетеното, оплакваш се от три неща, като според мен грешиш и за трите:
Според теб в градско като позагрее мотора и виското ти понижава мощността. Не е от него, въпрос на смесообразуване е. Точно с М моторите се почна и при Н нещата са още по-така. Всички страдаме от мудни, топли мотори.
При по-висока скорост виското също няма как да ти понижи мощността, просто защото нужда от него няма и то е “изключено”
Колкото до шума, много от нас, феновете се кефим именно на шума от него. Характерното виене, съчетано с още по-характерния шум на шестака ни води за носа и си купуваме БМВ-та!
Просто изразявам мнение - аз не бих се набутвал с излишни разходи. То изряден М мотор буквално няма и ненужните средства бих ги вложил в нещо полезно
Ако правилно разбирам от прочетеното, оплакваш се от три неща, като според мен грешиш и за трите:
Според теб в градско като позагрее мотора и виското ти понижава мощността. Не е от него, въпрос на смесообразуване е. Точно с М моторите се почна и при Н нещата са още по-така. Всички страдаме от мудни, топли мотори.
При по-висока скорост виското също няма как да ти понижи мощността, просто защото нужда от него няма и то е “изключено”
Колкото до шума, много от нас, феновете се кефим именно на шума от него. Характерното виене, съчетано с още по-характерния шум на шестака ни води за носа и си купуваме БМВ-та!

Просто изразявам мнение - аз не бих се набутвал с излишни разходи. То изряден М мотор буквално няма и ненужните средства бих ги вложил в нещо полезно
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: Виско - работа му!
Владимир Георгиев написа:След като загрее до 95 и виското се включи, за какъв времеви период работи?
Няма как да се засече, твърде много фактори влияят - външна температура, скорост, натоварване. Има едно субективно усещане за липса на мощност заради шума - изглежда все едно двигателя се мъчи, но звука все пак не е от него. Не че не се губи мощност, но тия няколко коня по-малко не могат да се усетят при нормално шофиране в ниските обороти. А и лятото климатичната перка разтоварва работата на виското, ако караш на климатик де.
Иначе имам Е36 (М42Б18), което вече над 100 000 км карам с неработещо виско и стрелката на температурата не е подминавала средата. Даже като замина термостата, се връщаше назад

The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани