M54B30 спорадично потракване при палене
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
M54B30 спорадично потракване при палене
Здравейте, колеги!
Нещо, което ме измъчва на последък, а именно потракване на може би хидравлични повдигачи при палене за около 1 секунда и то не винаги. Забелязал съм, че има значение под какъв наклон съм я спрял - лампата за маслото изгасва веднага с тази на акумулатора. Карам с Мотул 5w40.
Преди не малко време имах проблем с клапана на масленото тяло - изтичаше се маслото в картера, та е да ъзможно тогава да се е повредил някой,но не съм на 100% сигурен.
Чувам в квартала една 36ца, като запали повдигачите пеят 6-7 секунди и не ми се иска да се случи скоро и с моята 46ца
.
Някакви идеи, препоръки или съвет? Или просто трябва да се сменят, когато се разтракат повече.
Благодаря предварително и хубав уикенд на всички!
Нещо, което ме измъчва на последък, а именно потракване на може би хидравлични повдигачи при палене за около 1 секунда и то не винаги. Забелязал съм, че има значение под какъв наклон съм я спрял - лампата за маслото изгасва веднага с тази на акумулатора. Карам с Мотул 5w40.
Преди не малко време имах проблем с клапана на масленото тяло - изтичаше се маслото в картера, та е да ъзможно тогава да се е повредил някой,но не съм на 100% сигурен.
Чувам в квартала една 36ца, като запали повдигачите пеят 6-7 секунди и не ми се иска да се случи скоро и с моята 46ца

Някакви идеи, препоръки или съвет? Или просто трябва да се сменят, когато се разтракат повече.
Благодаря предварително и хубав уикенд на всички!
Re: M54B30 спорадично потракване при палене
Няма нужда да се занимаваш. Зависи от маслото, зависи от наклона, зависи от времето, зависи от това, дали повдигачите не са пълни с гадости...
Според мен не се занимавай. И моята понякога под наклон към задницата и под 12 градуса поцъква 1/2 секунди, но и другите коли, които съм имал така са правили, а мотор нямам отварян.
Изпратено от моят MI 8 Lite с помощта на Tapatalk
Според мен не се занимавай. И моята понякога под наклон към задницата и под 12 градуса поцъква 1/2 секунди, но и другите коли, които съм имал така са правили, а мотор нямам отварян.
Изпратено от моят MI 8 Lite с помощта на Tapatalk
Re: M54B30 спорадично потракване при палене
Повдигач, имам същият проблем. Сега има едно неравномерно почукване за около 2-5-7 секунди ама го прави ако не съм карал колата няколко дена. Не ми се занимава с ремонти и ме посъветваха да сложа добавка за хидравлични повдигачи, така и направих сложих на ЛИКИ МОЛИ покарах едни 300 км извънградско на газ до ламарината и сега да чукна на дърво няма ядове вече два месеца.
Няма начин да няма начин
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: M54B30 спорадично потракване при палене
Имах подобен проблем при палене, понякога като престой за 1 ден изпукваше в изпускателите за момент и леко менене на обороти, мислех че са повдигачи, защото беше за 1 секунда, даже един път изгасна при палене, а никога не го е правила, огледах всички вакуми и маркучи, маркуча от щеката до масления сепаратор имаше дупка и беше като локум снених го, под декоративния капак има един тънък маркуч от към колекторите и той скъсан смених го, вакума от смукателя до тумбата за клапата отзад виси смених го, даже сложих топче от лайгер да е постоянно отворена клапата отзад, вчера сменях гарнитурата на масленото тяло, че беше протекла яко, чак до скоростната кутия имаше масло, реших да видя бензиновия филтър и какво да видя, връзката до вакум регулатора скъсана и нея смених, не съм я тествал, но след като вакум регулатора работи ще има промяна във вървежа.

Re: M54B30 спорадично потракване при палене
AvoyzeN написа:Имах подобен проблем при палене, понякога като престой за 1 ден изпукваше в изпускателите за момент и леко менене на обороти, мислех че са повдигачи, защото беше за 1 секунда, даже един път изгасна при палене, а никога не го е правила, огледах всички вакуми и маркучи, маркуча от щеката до масления сепаратор имаше дупка и беше като локум снених го, под декоративния капак има един тънък маркуч от към колекторите и той скъсан смених го, вакума от смукателя до тумбата за клапата отзад виси смених го, даже сложих топче от лайгер да е постоянно отворена клапата отзад, вчера сменях гарнитурата на масленото тяло, че беше протекла яко, чак до скоростната кутия имаше масло, реших да видя бензиновия филтър и какво да видя, връзката до вакум регулатора скъсана и нея смених, не съм я тествал, но след като вакум регулатора работи ще има промяна във вървежа.
Все едно чета какво съм правил по моята кола

Само не разбрах това "под декоративния капак има един тънък маркуч от към колекторите и той скъсан смених го," това за клапата за прахосмукачката ли е ?
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: M54B30 спорадично потракване при палене
Не тя е euro 3, този маркуч минава покрай бензиновата рейка от единия край на смукателя до другия край, return pipe тази тръба от снимката, а след като оправих вакума за регулатора който е на филтъра, сега колата е по пъргава, динамична и имах по някой път едно глъхнене при подаване на газ, сега го няма от там е бил проблема, не може точно да определя налягането в рейката и колата се шашка.


6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани