BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 27.03.2017
Пол: Мъж

Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.

Мнение от Bmw30d » 13 Дек 2019, 18:43

ivanski_2 написа:
VladiE написа:При проблем с дюза/и когато е топъл клати мотора на място и трудно пали. Ползвам нонстоп Bardal BDC и корекциите ми се подобриха значително. В момента на студен мотор са между 0 и +/-0,2 което са почти перфектни показатели.
Опитай първо с една добавка, ако не са механично износени има шанс да ти реши проблема.


Нито ми клати, а да не говорим за трудно палене(пали на 1-вото завъртане винаги). С добавка пробвам на pro-tec , препоръча я Ванката от dsc performance, а е взета от колега от форума, така че смятам че добавката е точна и е истинска.Единственото ми съмнение е в количеството в което я сипах. Останаха ми 2-3 литра сипах на бензиностанцията и заредих точно 25литра. Ефект 0...

Колега, при положение, че нямаш никакви други симптоми за дюзи,а само по-високи корекции си премери компресията, че на инпа не излизат дюзи, а работа на целия цилиндър. Аз затова ти зададох въпросите по-горе. Защото и при перфектни стойности топи бутало,а и при лоши не е гаранция, че са дюзите причината за корекцията.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: V8 HEMI

Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.

Мнение от ivanski_2 » 14 Дек 2019, 2:20

h0r4ex написа:
ivanski_2 написа:
VladiE написа:При проблем с дюза/и когато е топъл клати мотора на място и трудно пали. Ползвам нонстоп Bardal BDC и корекциите ми се подобриха значително. В момента на студен мотор са между 0 и +/-0,2 което са почти перфектни показатели.
Опитай първо с една добавка, ако не са механично износени има шанс да ти реши проблема.


Нито ми клати, а да не говорим за трудно палене(пали на 1-вото завъртане винаги). С добавка пробвам на pro-tec , препоръча я Ванката от dsc performance, а е взета от колега от форума, така че смятам че добавката е точна и е истинска.Единственото ми съмнение е в количеството в което я сипах. Останаха ми 2-3 литра сипах на бензиностанцията и заредих точно 25литра. Ефект 0...

Има някакъв момент до който можеш да спасиш дюзата, но ако е карано доста време така и хората занимаващи се с стенд не могат да ги спасят ...


Добре , благодаря ще.го направя другата седмица преди да сваля дюзите и ще пиша за резултата. Или може още през тази седмица стига да намеря сервиз в София който да му се занимава с нещо толкова дребно :D
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.

Мнение от h0r4ex » 18 Дек 2019, 19:24

Сложих друг дебитомер, но и той е изцакан май... Закачих я на Bosch и гледах какви стойности дава дебитомера(Който си беше на колата оригинално) от 500 до към 530 mg при подаване на газ. Смених го с друг и пак същите показания дава. Ще купувам нов то се е видяло. Според Bosch трябва да е от 300 до 350 mg. Гледах и дюзите и 4-те са по 50,00 до 50,20 mg. Така го дава на програмата мисля, че е добре. И видях, че свеща на първи цилиндър е фъс, ще купувам 4 и ще ги сменям. Купил съм и тапи за вихровите клапи, но мисля, че не трябва да изключвам буксата за да не дава грешка на компютъра ?
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 '02 320D
E61 '08 525D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.08.2014
Местоположение: София
Кара: e46 320d 150hp

Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.

Мнение от Simbazz » 19 Дек 2019, 10:33

h0r4ex написа:Сложих друг дебитомер, но и той е изцакан май... Закачих я на Bosch и гледах какви стойности дава дебитомера(Който си беше на колата оригинално) от 500 до към 530 mg при подаване на газ. Смених го с друг и пак същите показания дава. Ще купувам нов то се е видяло. Според Bosch трябва да е от 300 до 350 mg. Гледах и дюзите и 4-те са по 50,00 до 50,20 mg. Така го дава на програмата мисля, че е добре. И видях, че свеща на първи цилиндър е фъс, ще купувам 4 и ще ги сменям. Купил съм и тапи за вихровите клапи, но мисля, че не трябва да изключвам буксата за да не дава грешка на компютъра ?


Колега тези стойности на дебитомера са нормални за работа на празен ход (300 до 350). Ако ЕГР е изолиран дебитомера дава стойноста (500-550). При подаване на газ трябва да са доста по-високи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.

Мнение от h0r4ex » 19 Дек 2019, 17:41

Simbazz написа:
h0r4ex написа:Сложих друг дебитомер, но и той е изцакан май... Закачих я на Bosch и гледах какви стойности дава дебитомера(Който си беше на колата оригинално) от 500 до към 530 mg при подаване на газ. Смених го с друг и пак същите показания дава. Ще купувам нов то се е видяло. Според Bosch трябва да е от 300 до 350 mg. Гледах и дюзите и 4-те са по 50,00 до 50,20 mg. Така го дава на програмата мисля, че е добре. И видях, че свеща на първи цилиндър е фъс, ще купувам 4 и ще ги сменям. Купил съм и тапи за вихровите клапи, но мисля, че не трябва да изключвам буксата за да не дава грешка на компютъра ?


Колега тези стойности на дебитомера са нормални за работа на празен ход (300 до 350). Ако ЕГР е изолиран дебитомера дава стойноста (500-550). При подаване на газ трябва да са доста по-високи.

При свободен ход и с 2-та дебитомера ми дава от 500 до 530 mg диапазон, при подава не газ са същите показатели. ЕГР си е на място, но явно е забил в отворено/затворено полужение.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 '02 320D
E61 '08 525D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 27.03.2017
Пол: Мъж

Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.

Мнение от Bmw30d » 19 Дек 2019, 22:44

Дебитомера се гледа в движение, колега. Гледай го на инпа и при пълна газ трябва да не пада под 1000 единици.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.

Мнение от h0r4ex » 22 Апр 2020, 14:07

Bmw30d написа:Дебитомера се гледа в движение, колега. Гледай го на инпа и при пълна газ трябва да не пада под 1000 единици.

Да избутам прахта от темата малко с развитие :) Днес закъчих колата на Inpa, изчаках да си загрее и започнах да карам. Прилагам клипче - https://youtu.be/HNO4c-ITUaM .Затапих ЕГР(софтуерно не съм го спирал) и си изкарах един щуцер за буустметър и рязка стъпка колата надува до около 2 бара и после го държи на около 1,5-1,6 бара.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 '02 320D
E61 '08 525D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1371
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.

Мнение от Kurtov » 22 Апр 2020, 14:14

h0r4ex написа:
Bmw30d написа:Дебитомера се гледа в движение, колега. Гледай го на инпа и при пълна газ трябва да не пада под 1000 единици.

Да избутам прахта от темата малко с развитие :) Днес закъчих колата на Inpa, изчаках да си загрее и започнах да карам. Прилагам клипче - https://youtu.be/HNO4c-ITUaM .Затапих ЕГР(софтуерно не съм го спирал) и си изкарах един щуцер за буустметър и рязка стъпка колата надува до около 2 бара и после го държи на около 1,5-1,6 бара.


Не знам за колегите, ама аз нищо не виждам от това клипче.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.

Мнение от h0r4ex » 22 Апр 2020, 14:18

Kurtov написа:
h0r4ex написа:
Bmw30d написа:Дебитомера се гледа в движение, колега. Гледай го на инпа и при пълна газ трябва да не пада под 1000 единици.

Да избутам прахта от темата малко с развитие :) Днес закъчих колата на Inpa, изчаках да си загрее и започнах да карам. Прилагам клипче - https://youtu.be/HNO4c-ITUaM .Затапих ЕГР(софтуерно не съм го спирал) и си изкарах един щуцер за буустметър и рязка стъпка колата надува до около 2 бара и после го държи на около 1,5-1,6 бара.


Не знам за колегите, ама аз нищо не виждам от това клипче.

Заповядайте на телефона ги виждам идеално, явно качеството на youtube го е смачкало.
IMG_0766.PNG
IMG_0767.PNG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 '02 320D
E61 '08 525D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 830
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.

Мнение от VladiE » 24 Апр 2020, 21:19

Мислех че всичко ми е наред но съм грешал. След като разкарах ЕГР-а, осезаемо имам моменти на здраво пушене и тресене поради работата на 3 цилиндъра. Като оправя дюзите ще пиша пак. Благодаря на колегата ivanski който писа в темата за дюзите.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: V8 HEMI

Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.

Мнение от ivanski_2 » 24 Апр 2020, 21:41

VladiE написа:Мислех че всичко ми е наред но съм грешал. След като разкарах ЕГР-а, осезаемо имам моменти на здраво пушене и тресене поради работата на 3 цилиндъра. Като оправя дюзите ще пиша пак. Благодаря на колегата ivanski който писа в темата за дюзите.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

М/у другото още карам така поради липса на време и възможност да остана без кола дори за ден, иначе намерих дюзи за 220-50лв проверени на стен с документ, ако ти трябват пиши на ЛС. И свиркай с резултат, иначе преди да свалиш дюзите опитай една добавка(аз само като чуех добавка и директно казвах "моля ти се не ме занимавай с глупости, изчел съм една камара литеруатура какво правят, защо, положителни и отрицателни ефекти), но един приятел ми я наля в резервоара без да ми казва и имаше осеаемо подобрение ....... съветвам те да опиташ, иначе с инпа какви стойности дава

pro-tec common rail diesel system clean & protect

Moя човек :dummy: дето ми я сложи, когато я сложих имаше 15 литра нафта, каза че тогава имало най-голям ефект. Благодарен съм му, защото стойностите се нормализираха доста, но ако пак ми пипне колата ще му счупя ръчичките :mhihi:

А в по предния ми пост допуснал грешка пробвах с тези бардал добавки, а не с про-тека...
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 830
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.

Мнение от VladiE » 24 Апр 2020, 23:58

Слагал съм протек, слагам редовно бардал, но няма подобрение. На студен мотор корекциите са около 0.1-0.3мг/ц. Аз смених почти всичко отпред и все губя мощност. Като започнеш от въздушния филтър до колектора всичко е ново. Миналата седмица след като я смачках и ми светна тракшъна, наби муцуна, оборотите паднаха, в тоя момент почна да работи на 3 цилиндъра. Тресе и пуши сиво, смърди на сурова нафта, така 4-5 секунди и изведнъж рязко се оправи та изпуши един огромен облак чернилка след което нямаше проблеми вървеше причилно и се прибрах. Явно на някоя дюза/и и блокира иглата или е запушен разпръсквача. Не съм я палил повече да не изгоря бутало. Чакам да се успакоят нещата с тоя вирус и да ги свалям, да ходят на стенд. Един колега но с пежо, така караше половин година и не намираше време да я оправи - счупи бутало заради една пикаеща дюза. Смени си мотора.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.

Мнение от h0r4ex » 29 Апр 2020, 14:00

Случайно някой с инпа и здрав дебитомер да каже как са стойностите при него ?
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 '02 320D
E61 '08 525D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.

Мнение от h0r4ex » 05 Май 2020, 20:35

Здравейте, реших си проблема като отидох при мапер във Варна. Колата се оказа, че е с омазан софтуер(от пишман мапер). Проблема е решен и се оказа, че ЕЛ.клапана за турбото е изцакан. С оригиналния софтуер колата вмомента надува на 1.5(пик) и 1.3-4(холд).
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 '02 320D
E61 '08 525D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.08.2014
Местоположение: София
Кара: e46 320d 150hp

Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.

Мнение от Simbazz » 06 Май 2020, 11:37

h0r4ex написа:Здравейте, реших си проблема като отидох при мапер във Варна. Колата се оказа, че е с омазан софтуер(от пишман мапер). Проблема е решен и се оказа, че ЕЛ.клапана за турбото е изцакан. С оригиналния софтуер колата вмомента надува на 1.5(пик) и 1.3-4(холд).


Колега, не че оправдавам "мапер-а" ама ако клапана е бил прецакан то защо омазания софтуер да е проблем (което само по себе си е проблем, но защо в този случай точно да е той проблема)?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook