Turbo compresor ili supercharger за M42 ???
Модератор: bum_bum
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Trevor Wilkinson написа:
Какъв компресор смяташ за ползваш ? Имаш ли го или ще го купуваш ?
ще го купувам , но не съм много наясно , за сега съм се спрял на компресор от мерцедес ц200, казаха ми 4е от глоф г60 ставало, даже май е по-добре от голф , казват о6те 4е при г60 имаме турбо и компресор , компресора го използват главно за ниските обороти турбото за високите, аз във високите нямам проблем , но в ниските ми е тромава та затва искам малко да напомпам в зоната около 2500об
знам 4е няма да стане самолет



Последна промяна ludiagsm на 17 Ное 2003, 21:20, променена общо 1 път
KAMIKADZE написа:Хубаво е да си намериш от някъде уред - въздух към гориво ( Турбоманиак може да ти направи) защото най-малката грешка може да те накара да гледаш умно буталата или в най добрия случай гарнитурата
ето тук е наи добрия! http://www.halmeter.com в твоя случай е само 200 кинта + ордеруване
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

ето тука е най-добрият FMU : http://www.cartech.net/fmu2020.htm (поне някои хора го лансират много
)
Моята препоръка е вземи го него (заедно с всички части за инст. е около500лв.) и няма да пипаш софта
Инжекторите на М42 издържаха до 0.5 бара бууст мисля(но ще проверя защото отдавна го четох_) ЗАДължително и Halmeter AF30 ще трябва (така ще си по спокоен) Въпреки че откъм бензинова помпа М42 са доста кекави и за препоръчване си е да я сменисх с по мощна (или две от М42) той регулатора си контролира налягането ,но, хората казват: винаги е по-добре повече гориво отколкото по-малко
по-малко гориво + буустнат в-х = детонация , и още бууста и щетите от детонацията са правопропорционални величини 

Моята препоръка е вземи го него (заедно с всички части за инст. е около500лв.) и няма да пипаш софта




DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
DA WOLF написа:ето тука е най-добрият FMU : http://www.cartech.net/fmu2020.htm (поне някои хора го лансират много)
Моята препоръка е вземи го него (заедно с всички части за инст. е около500лв.) и няма да пипаш софтаИнжекторите на М42 издържаха до 0.5 бара бууст мисля(но ще проверя защото отдавна го четох_) ЗАДължително и Halmeter AF30 ще трябва (така ще си по спокоен) Въпреки че откъм бензинова помпа М42 са доста кекави и за препоръчване си е да я сменисх с по мощна (или две от М42) той регулатора си контролира налягането ,но, хората казват: винаги е по-добре повече гориво отколкото по-малко
![]()
по-малко гориво + буустнат в-х = детонация , и още бууста и щетите от детонацията са правопропорционални величини
прав си за помпата , мойта пове4е от 5 бара неможе да вдигне, обе6тали са ми

Downing/Atlanta имат готов суперчарджър за М42......доста е скъп обаче....междо 3 и 4 000 $
В началото на годината им писах и ми отговори някъв шеф на този отдел.....каза че имат точно каквото ми трябва...обясни че не е проблем да се уреди и доставка до България......отдолу ти слагам pdf-ите които ми парти с повече инфо за системата:
http://www.downingatlanta.com/images/power&torque.PDF
http://bmw318ti.hit.bg/bimmer/Supercharger_Microsoft_Word_05_00_SC_info_ltr.pdf
тва им е сайта
http://www.318ti.org- тука във форума има пичове който са го изпробвали.....може да ти е полезно

В началото на годината им писах и ми отговори някъв шеф на този отдел.....каза че имат точно каквото ми трябва...обясни че не е проблем да се уреди и доставка до България......отдолу ти слагам pdf-ите които ми парти с повече инфо за системата:
http://www.downingatlanta.com/images/power&torque.PDF
http://bmw318ti.hit.bg/bimmer/Supercharger_Microsoft_Word_05_00_SC_info_ltr.pdf
тва им е сайта
http://www.318ti.org- тука във форума има пичове който са го изпробвали.....може да ти е полезно

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
quixzole написа:Downing/Atlanta имат готов суперчарджър за М42......доста е скъп обаче....междо 3 и 4 000 $
В началото на годината им писах и ми отговори някъв шеф на този отдел.....каза че имат точно каквото ми трябва...обясни че не е проблем да се уреди и доставка до България......отдолу ти слагам pdf-ите които ми парти с повече инфо за системата:
http://www.downingatlanta.com/images/power&torque.PDF
http://bmw318ti.hit.bg/bimmer/Supercharger_Microsoft_Word_05_00_SC_info_ltr.pdf
тва им е сайта
http://www.318ti.org- тука във форума има пичове който са го изпробвали.....може да ти е полезно
мерси ама тая цени4ка

ludiagsm написа:
Какъв компресор смяташ за ползваш ? Имаш ли го или ще го купуваш ?
казаха ми 4е от глоф г60 ставало, даже май е по-добре от голф , казват о6те 4е при г60 имаме турбо и компресор , компресора го използват главно за ниските обороти турбото за високите, аз във високите нямам проблем , но в ниските ми е тромава та затва искам малко да напомпам в зоната около 2500об
знам 4е няма да стане самолетще дигне максимум 30 кон4ета при 0,3 бара
Linka otdolu e za da se informira6 pove4e za G-to na VW. Molia te pro4eti go. Naistina li misli6 4e moje6 da se zahvane6 s edno takova preustroistvo?
Ako da, to- golemite problemi 6te doidat da napravi6 gorivnata smes, do nisko naliagane-0,3 moje i da se mine s 4ip i regulator za naliaganeto, no ne niakakuv 4ip,a takuv spetzialno za tzelta, i da znae6 4e e ne po-evtin ot samia kompresor. Ina4e do takova naligane ako kara6 samo s 98 daje niama nujda da smukva6 i kompresiata. A s 30 koia niama da si poznae6 kolata, osobeno s kompresor, dava tazi mo6tnost po tzialata kriva, a ne samo vuv visokite, i kato ia nastupi6 v 2000ob/min i ne6to i stava i te razpleskva za sedalkata, vuv visokite moje i da ne vurvi kato ne6to 4500cm3 no v niski i sredni use6taneto 6te e to4no takova.
ot 0 do 100- vseki put razli4no!!! DA SI E.A I PREDNOTO PREDAVANE
WWW.G40G60.BOL.BG -malko pove4e info za va6ia G-kompresor
WWW.G40G60.BOL.BG -malko pove4e info za va6ia G-kompresor
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
1bar написа:ludiagsm написа:
Какъв компресор смяташ за ползваш ? Имаш ли го или ще го купуваш ?
казаха ми 4е от глоф г60 ставало, даже май е по-добре от голф , казват о6те 4е при г60 имаме турбо и компресор , компресора го използват главно за ниските обороти турбото за високите, аз във високите нямам проблем , но в ниските ми е тромава та затва искам малко да напомпам в зоната около 2500об
знам 4е няма да стане самолетще дигне максимум 30 кон4ета при 0,3 бара
Linka otdolu e za da se informira6 pove4e za G-to na VW. Molia te pro4eti go. Naistina li misli6 4e moje6 da se zahvane6 s edno takova preustroistvo?
Ako da, to- golemite problemi 6te doidat da napravi6 gorivnata smes, do nisko naliagane-0,3 moje i da se mine s 4ip i regulator za naliaganeto, no ne niakakuv 4ip,a takuv spetzialno za tzelta, i da znae6 4e e ne po-evtin ot samia kompresor. Ina4e do takova naligane ako kara6 samo s 98 daje niama nujda da smukva6 i kompresiata. A s 30 koia niama da si poznae6 kolata, osobeno s kompresor, dava tazi mo6tnost po tzialata kriva, a ne samo vuv visokite, i kato ia nastupi6 v 2000ob/min i ne6to i stava i te razpleskva za sedalkata, vuv visokite moje i da ne vurvi kato ne6to 4500cm3 no v niski i sredni use6taneto 6te e to4no takova.
благодаря за инфото
Mи то с лудиа GSM имаме сре6ти4ка и 6те бидим какбо могат да ни измислиат болните
мозаци, но се надиавам да е полезно за вси4ки тук.

ot 0 do 100- vseki put razli4no!!! DA SI E.A I PREDNOTO PREDAVANE
WWW.G40G60.BOL.BG -malko pove4e info za va6ia G-kompresor
WWW.G40G60.BOL.BG -malko pove4e info za va6ia G-kompresor
ААА,непременно да кажете.Тая тема почва да ме кефи.А ако стане нещо,направо първият резервоар за тестове е от мене.
М/у другото,днес като си проверявах маслото,се загледах в турбото на Мерцедеса(300 ТД).Двигателят на тази ми кола по принцип не се ползва с никакво внимание от моя страна,защото съм му се заканил да му видя сметката още като го взех(Мразя печките просто
).Но този път го поразгледах,щото нали си говориме тука за такива неща.Направена е изключително проста схема.Само,че отпред пространството в коша е много голямо,защото моторът е надлъжен.Все пак съвет към лудия Ивчо - поразгледай го.При Субито нещата са много по-сложни,там да сменим турбината си бяха кански мъки и една камара фланци.Тук такова нещо няма.Всичко е направено елементарно,чак идиотски просто.Може пък да ти дойде някаква идейка.
Аз вече имам някакви идейки за тебе,но като се видим,ще поговорим.Само,че моят вариант е турбокомпресор.

М/у другото,днес като си проверявах маслото,се загледах в турбото на Мерцедеса(300 ТД).Двигателят на тази ми кола по принцип не се ползва с никакво внимание от моя страна,защото съм му се заканил да му видя сметката още като го взех(Мразя печките просто


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Абе много голям тоя G-охльов бе, 6ирок и дебел, мен ми трябва тънък и дълъг !!! остава варианта с компресор от мерцедес C200 , в понеделник 6те ходя да гледам един двигател на 4асти компресора му е с то4ната форма 

- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Гледам повече от месец не се е коментирала темата и ми стана интересно до каде сте стигнали (че и аз съм се запалил в последно време) ?
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани