Turbo compresor ili supercharger за M42 ???

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 17 Ное 2003, 11:29

Trevor Wilkinson написа:
Какъв компресор смяташ за ползваш ? Имаш ли го или ще го купуваш ?


ще го купувам , но не съм много наясно , за сега съм се спрял на компресор от мерцедес ц200, казаха ми 4е от глоф г60 ставало, даже май е по-добре от голф , казват о6те 4е при г60 имаме турбо и компресор , компресора го използват главно за ниските обороти турбото за високите, аз във високите нямам проблем , но в ниските ми е тромава та затва искам малко да напомпам в зоната около 2500об

знам 4е няма да стане самолет :) ще дигне максимум 30 кон4ета при 0,3 бара , но удовоствието от по-големия въртя6т момент в ниските обороти и мисълта само :) когато знае6 и си представя6 4е има компресор4е на ремък :) знаете как е.....
Последна промяна ludiagsm на 17 Ное 2003, 21:20, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 17 Ное 2003, 12:13

KAMIKADZE написа:Хубаво е да си намериш от някъде уред - въздух към гориво ( Турбоманиак може да ти направи) защото най-малката грешка може да те накара да гледаш умно буталата или в най добрия случай гарнитурата :lol:


ето тук е наи добрия! http://www.halmeter.com в твоя случай е само 200 кинта + ордеруване
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 17 Ное 2003, 12:16

ludiagsm написа:



мерси за идейката!!!
интркулер няма да слагам , тук нямам нагряване за да се налага охлаждане , аз се спрях на компресор изглежда ми по лесно за монтаж а и за потдръжка


аха компресор значи, еми да тогава спестяваш и куулера :!: :wink:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 17 Ное 2003, 12:30

ето тука е най-добрият FMU : http://www.cartech.net/fmu2020.htm (поне някои хора го лансират много :lol: )

Моята препоръка е вземи го него (заедно с всички части за инст. е около500лв.) и няма да пипаш софта :!: Инжекторите на М42 издържаха до 0.5 бара бууст мисля(но ще проверя защото отдавна го четох_) ЗАДължително и Halmeter AF30 ще трябва (така ще си по спокоен) Въпреки че откъм бензинова помпа М42 са доста кекави и за препоръчване си е да я сменисх с по мощна (или две от М42) той регулатора си контролира налягането ,но, хората казват: винаги е по-добре повече гориво отколкото по-малко :!: :!: по-малко гориво + буустнат в-х = детонация , и още бууста и щетите от детонацията са правопропорционални величини :lol:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 17 Ное 2003, 21:29

DA WOLF написа:ето тука е най-добрият FMU : http://www.cartech.net/fmu2020.htm (поне някои хора го лансират много :lol: )

Моята препоръка е вземи го него (заедно с всички части за инст. е около500лв.) и няма да пипаш софта :!: Инжекторите на М42 издържаха до 0.5 бара бууст мисля(но ще проверя защото отдавна го четох_) ЗАДължително и Halmeter AF30 ще трябва (така ще си по спокоен) Въпреки че откъм бензинова помпа М42 са доста кекави и за препоръчване си е да я сменисх с по мощна (или две от М42) той регулатора си контролира налягането ,но, хората казват: винаги е по-добре повече гориво отколкото по-малко :!: :!: по-малко гориво + буустнат в-х = детонация , и още бууста и щетите от детонацията са правопропорционални величини :lol:


прав си за помпата , мойта пове4е от 5 бара неможе да вдигне, обе6тали са ми :) пак от конкуренцията от опел или астра помпа от механи4на инжекция тя държи по-голямо налягане и дебит

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 19 Ное 2003, 0:03

Downing/Atlanta имат готов суперчарджър за М42......доста е скъп обаче....междо 3 и 4 000 $ Изображение
В началото на годината им писах и ми отговори някъв шеф на този отдел.....каза че имат точно каквото ми трябва...обясни че не е проблем да се уреди и доставка до България......отдолу ти слагам pdf-ите които ми парти с повече инфо за системата:
http://www.downingatlanta.com/images/power&torque.PDF
http://bmw318ti.hit.bg/bimmer/Supercharger_Microsoft_Word_05_00_SC_info_ltr.pdf
тва им е сайта

http://www.318ti.org- тука във форума има пичове който са го изпробвали.....може да ти е полезно :!:
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 19 Ное 2003, 1:00

quixzole написа:Downing/Atlanta имат готов суперчарджър за М42......доста е скъп обаче....междо 3 и 4 000 $ Изображение
В началото на годината им писах и ми отговори някъв шеф на този отдел.....каза че имат точно каквото ми трябва...обясни че не е проблем да се уреди и доставка до България......отдолу ти слагам pdf-ите които ми парти с повече инфо за системата:
http://www.downingatlanta.com/images/power&torque.PDF
http://bmw318ti.hit.bg/bimmer/Supercharger_Microsoft_Word_05_00_SC_info_ltr.pdf
тва им е сайта

http://www.318ti.org- тука във форума има пичове който са го изпробвали.....може да ти е полезно :!:



мерси ама тая цени4ка :), ина4е е суперр

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 18.11.2003

Мнение от 1bar » 19 Ное 2003, 11:24

ludiagsm написа:
Какъв компресор смяташ за ползваш ? Имаш ли го или ще го купуваш ?
казаха ми 4е от глоф г60 ставало, даже май е по-добре от голф , казват о6те 4е при г60 имаме турбо и компресор , компресора го използват главно за ниските обороти турбото за високите, аз във високите нямам проблем , но в ниските ми е тромава та затва искам малко да напомпам в зоната около 2500об

знам 4е няма да стане самолет :) ще дигне максимум 30 кон4ета при 0,3 бара

Linka otdolu e za da se informira6 pove4e za G-to na VW. Molia te pro4eti go. Naistina li misli6 4e moje6 da se zahvane6 s edno takova preustroistvo?
Ako da, to- golemite problemi 6te doidat da napravi6 gorivnata smes, do nisko naliagane-0,3 moje i da se mine s 4ip i regulator za naliaganeto, no ne niakakuv 4ip,a takuv spetzialno za tzelta, i da znae6 4e e ne po-evtin ot samia kompresor. Ina4e do takova naligane ako kara6 samo s 98 daje niama nujda da smukva6 i kompresiata. A s 30 koia niama da si poznae6 kolata, osobeno s kompresor, dava tazi mo6tnost po tzialata kriva, a ne samo vuv visokite, i kato ia nastupi6 v 2000ob/min i ne6to i stava i te razpleskva za sedalkata, vuv visokite moje i da ne vurvi kato ne6to 4500cm3 no v niski i sredni use6taneto 6te e to4no takova.
ot 0 do 100- vseki put razli4no!!! DA SI E.A I PREDNOTO PREDAVANE
WWW.G40G60.BOL.BG -malko pove4e info za va6ia G-kompresor

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 19 Ное 2003, 15:28

1бар - усещането добре си го описал.

пиши на кирилица моля... дори да няма кирилица компютъра ти, ползвай тази на сайта (сменят се стандартите със бързо натискане 2 пъти на shift-a)...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 19 Ное 2003, 21:27

1bar написа:
ludiagsm написа:
Какъв компресор смяташ за ползваш ? Имаш ли го или ще го купуваш ?
казаха ми 4е от глоф г60 ставало, даже май е по-добре от голф , казват о6те 4е при г60 имаме турбо и компресор , компресора го използват главно за ниските обороти турбото за високите, аз във високите нямам проблем , но в ниските ми е тромава та затва искам малко да напомпам в зоната около 2500об

знам 4е няма да стане самолет :) ще дигне максимум 30 кон4ета при 0,3 бара

Linka otdolu e za da se informira6 pove4e za G-to na VW. Molia te pro4eti go. Naistina li misli6 4e moje6 da se zahvane6 s edno takova preustroistvo?
Ako da, to- golemite problemi 6te doidat da napravi6 gorivnata smes, do nisko naliagane-0,3 moje i da se mine s 4ip i regulator za naliaganeto, no ne niakakuv 4ip,a takuv spetzialno za tzelta, i da znae6 4e e ne po-evtin ot samia kompresor. Ina4e do takova naligane ako kara6 samo s 98 daje niama nujda da smukva6 i kompresiata. A s 30 koia niama da si poznae6 kolata, osobeno s kompresor, dava tazi mo6tnost po tzialata kriva, a ne samo vuv visokite, i kato ia nastupi6 v 2000ob/min i ne6to i stava i te razpleskva za sedalkata, vuv visokite moje i da ne vurvi kato ne6to 4500cm3 no v niski i sredni use6taneto 6te e to4no takova.



благодаря за инфото

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 18.11.2003

Мнение от 1bar » 20 Ное 2003, 10:09

Mи то с лудиа GSM имаме сре6ти4ка и 6те бидим какбо могат да ни измислиат болните :maad: мозаци, но се надиавам да е полезно за вси4ки тук.
ot 0 do 100- vseki put razli4no!!! DA SI E.A I PREDNOTO PREDAVANE
WWW.G40G60.BOL.BG -malko pove4e info za va6ia G-kompresor

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 20 Ное 2003, 21:09

ААА,непременно да кажете.Тая тема почва да ме кефи.А ако стане нещо,направо първият резервоар за тестове е от мене. :D
М/у другото,днес като си проверявах маслото,се загледах в турбото на Мерцедеса(300 ТД).Двигателят на тази ми кола по принцип не се ползва с никакво внимание от моя страна,защото съм му се заканил да му видя сметката още като го взех(Мразя печките просто :evil: ).Но този път го поразгледах,щото нали си говориме тука за такива неща.Направена е изключително проста схема.Само,че отпред пространството в коша е много голямо,защото моторът е надлъжен.Все пак съвет към лудия Ивчо - поразгледай го.При Субито нещата са много по-сложни,там да сменим турбината си бяха кански мъки и една камара фланци.Тук такова нещо няма.Всичко е направено елементарно,чак идиотски просто.Може пък да ти дойде някаква идейка. :DАз вече имам някакви идейки за тебе,но като се видим,ще поговорим.Само,че моят вариант е турбокомпресор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Ное 2003, 13:54

Абе много голям тоя G-охльов бе, 6ирок и дебел, мен ми трябва тънък и дълъг !!! остава варианта с компресор от мерцедес C200 , в понеделник 6те ходя да гледам един двигател на 4асти компресора му е с то4ната форма :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 22 Ное 2003, 14:03

6ирок и дебел, мен ми трябва тънък и дълъг

Бре човек,те мило и драго дават за широко и дебело,ти..... :D

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 28 Дек 2003, 23:23

Гледам повече от месец не се е коментирала темата и ми стана интересно до каде сте стигнали (че и аз съм се запалил в последно време) ?
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook