Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- stefan_suny
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 353
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Всички са еднакви
- disappear
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 29.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330xd e61 530xi
- Мечтае да кара: E39 m5
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги,от няколко месеца имам странен проблем.Колата е 330xd 2002 sedan,като я запаля 1,2 минути работи перфектно,след това почва да тресе цялата но не много и като че ли това тресене се чувства някаде отдолу.Аспуха изкарва малко между бял и сивкав дим но като дигне съвсем малко температура вибрацията изчезва и дим няма.Сменял съм преди месеци подгревни свещи и реле,тампони на двигател,демпферната шайба е наред,отделно преди година и нещо ми заминаха 3 дюзи,заминих ги с 2 ръка но тогава не тресеше колата просто като подам газ, форсираше се и забиваше предницата и дотам.За всеки случай замериха дюзите,всичко е в нормата,съмнявам се за аспусната система(катализатор и т.н.).Възможно този проблем да идва оттам?
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
От дюза е възможно да ти тресе и да пали трудно. Двигателя става по-шумен.
- disappear
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 29.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330xd e61 530xi
- Мечтае да кара: E39 m5
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравей колега,двигателя иначе не е шумен,колата пали от раз но тресе,освен пак да я замеря дюзите на студен двигател,може и да отчете нещо.Тези добавки PRO TEC OXICAT някой да ги пробвал и да има някакав ефект?
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
disappear написа:Здравей колега,двигателя иначе не е шумен,колата пали от раз но тресе,освен пак да я замеря дюзите на студен двигател,може и да отчете нещо.Тези добавки PRO TEC OXICAT някой да ги пробвал и да има някакав ефект?
През INPA махни корекциите и виж как работи двигателя.
- Denkata10
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 29.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 BMW 325xi
- Мечтае да кара: M5 E60 & M5 F90
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте, колеги! Искам да попитам дали би имало някакъв проблем в бъдеще с раздатката , при слагане на фланци на 325хи, в момента съм със спорт пакет гуми и джанти (оригианлните , стайл 135) , но въпросът ми е конкретно ако сложа фланци дали ще има някакъв проблем, и ако не какъв максимален размер фланци биха влезли , колата е леко смъкната с пружини Х & Р , на нивото на М техник някъде .
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Нама да е зле да огледаш горивната система - филтри, помпи, рейка и т.н. Може и тампон на раздатката да е.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги.
Някой сменял ли е маншони на рейката на xd ?
На обикновенна е46-ца гледам е доста лесно, но при мен е по-различно и нямам никакъв достъп до скобите на маншона.
Ето едно видео за е46 xi и пак има повече място https://www.youtube.com/watch?v=WuQTudxWwUY&t=429s .
Някой сменял ли е маншони на рейката на xd ?
На обикновенна е46-ца гледам е доста лесно, но при мен е по-различно и нямам никакъв достъп до скобите на маншона.
Ето едно видео за е46 xi и пак има повече място https://www.youtube.com/watch?v=WuQTudxWwUY&t=429s .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
На xi са ми сменяли предния ляв на място, без да се разглобява нищо. Разбира се, свалят се корите под двигателя, които имаш на снимката.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Да, аз затова питах конкретно за дизел, защото на видеото изглежда лесно, но при мен, дори и да сваля кората няма начин да достигна скобата от към рейката.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
При мен помня, че майсторът казваше, че единия маншон е много наврян. Така или иначе трябваше да свали рейката. Ако имаш скъсан маншон не е зле да видиш дали не е тръгнала ръжда и може би е по-добре да се свали. Ако да - отива за рециклаж и е като нова.Иначе избирай колкото може по-оригинални маншони. Аз уж слагах някакви Лемфьордер, ама след 4 години единия цъфна и добре, че го видях на време и спасих рейката, иначе пак за рециклаж щеше да е. Не знам оригиналните колко струват, но ако мислиш да караш дълго колата, взимай такива!
- Denkata10
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 29.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 BMW 325xi
- Мечтае да кара: M5 E60 & M5 F90
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Kurtov написа:Здравейте колеги.
Някой сменял ли е маншони на рейката на xd ?
На обикновенна е46-ца гледам е доста лесно, но при мен е по-различно и нямам никакъв достъп до скобите на маншона.
Ето едно видео за е46 xi и пак има повече място https://www.youtube.com/watch?v=WuQTudxWwUY&t=429s .
Здрасти, колега ! Може да се смени без да сваляш нищо , режеш стария и го махаш, развиваш кормилния накрайник и слагаш новия, като от по тясната страна има нещо като гумена капачка която е тясна и няма как да вкараш от тази страна, но за тази цел я режеш колкото да я сцепиш и така я нахлуваш към маншона вече и хващаш със слобата, а от вътрешната страна много трудно може да стегнеш скобата, така , че по-добре сложи една по-дебела миша опашка която ще ти върши същата работа ! Дано съм бил полезен.
- Denkata10
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 29.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 BMW 325xi
- Мечтае да кара: M5 E60 & M5 F90
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте, колеги! Искам да попитам дали би имало някакъв проблем в бъдеще с раздатката , при слагане на фланци на 325хи, в момента съм със спорт пакет гуми и джанти (оригианлните , стайл 135) , но въпросът ми е конкретно ако сложа фланци дали ще има някакъв проблем, и ако не, какъв максимален размер фланци биха влезли , колата е леко смъкната с пружини Х & Р , на нивото на М техник някъде . Ако някой има фланци , моля за сподели какъв размер са и от колко време кара с тях ?
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте.
Някой слагал ли е x-brace на е46 xd/xi ?
Ето за нещо подобно става дума - https://www.youtube.com/watch?v=wgZYO2FbQ90
Според вас има ли смисъл ?
Преди не си и помислях за подобни неща, но след като видях как се е накъсало купето между калника и бомбето и доста се замислих за усилване на купето по някакъв начин.
Ето и тема - viewtopic.php?p=3761112
Изработих разпънка за предните бомбета и ще я монтирам до 1-2 дена.
Също да попитам, за полиуретановите тампони се говори, че са много здрави, но според вас, по-добре ли е за купето с тях ? Аз след като сложих полиуретанови тампони на носачите, возията стана доста по-твърда, ако може да се говори за возия при 3-та серия
, но определено усетих разлика.
Някой слагал ли е x-brace на е46 xd/xi ?
Ето за нещо подобно става дума - https://www.youtube.com/watch?v=wgZYO2FbQ90
Според вас има ли смисъл ?
Преди не си и помислях за подобни неща, но след като видях как се е накъсало купето между калника и бомбето и доста се замислих за усилване на купето по някакъв начин.
Ето и тема - viewtopic.php?p=3761112
Изработих разпънка за предните бомбета и ще я монтирам до 1-2 дена.
Също да попитам, за полиуретановите тампони се говори, че са много здрави, но според вас, по-добре ли е за купето с тях ? Аз след като сложих полиуретанови тампони на носачите, возията стана доста по-твърда, ако може да се говори за возия при 3-та серия

- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колега, ако мислиш, че Е46 ХD/XI вози твърдо, препоръчвам ти да се повозиш в 330-ка Е90 няколко дена. След това се връщаш на Е46-цата 330 и ти се струва като 7-ма серия возията. Лично го преживявам това от една година. Иначе не знам каква е тая мания по тези полиуретанови тампони. Имам Е46-цата от 5 години и на първата смених един шарнир и тампоните на двата носача с Лемфьордер и оттогава съм минал 70000км и нищо не тропа по колата, нито има някакви симптоми. Даже и тези полиуретановите да карат по 150000, защо да си жертваш возията заради някакви спестени 50-60 лв? И то сменяш 2, като сигурно единия не ти е бил за смяна. Да не говорим и драмите по разпадащото се купе. Имах щастието да си взема фейс и я пропуснах тази драма, но като знам как удрят бомбетата по дупките, мисля, че полуиретановите тампони само влошават положението.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани