Скорости GM5L40E
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Скорости GM5L40E
Здравейте на всички.
Първо, ако модераторите преценят нека преместят темата където намерят за добре.
Въпроса:
Скорости GM 5L40E и после 5L50E слагат на почти всички М57 мотори, с изключение на Е38, където решават да не се излагат с тая провална кутия и слагат ZF 5HP24.
Въпроса ми е, дали карантиите на всички 5L40E/5L50E са едни и същи. Какво визирам - дали карантиите в Е46, се различават от карантиите в Е39/Х5/Range Rover L322. Разбирам, че опашките на 4х4 кутиите и на тези само със задно са различни, но всичко останало, като първичен вал, фикциони и т.н. дали са еднакви.
Вчера на едно по-рязко изпреварване ми гръмна 5та скорост, която е на първичния вал, те си имат драма с него по рождение и въпреки, че в 5L50E се опитват нещо да направят по въпроса, решение не е намерено. Ясно е, че скоростите просто не могат да изържат на този въртящ момент на М57. Но всичко това е офф топик, а единственното което ме интересува е, дали карантиите са еднакви. Питам, защото питах 3 магазина, които продават засти заскоростни кутии и в трите магазина получих различно инфо. По мануал, кутията няма различни части, но в магазините твърдят, че точно определени части на всички варианти са различни за модела и няма да стане и т.н.
Ще съм много благодарен ако някой има информация за това.
Първо, ако модераторите преценят нека преместят темата където намерят за добре.
Въпроса:
Скорости GM 5L40E и после 5L50E слагат на почти всички М57 мотори, с изключение на Е38, където решават да не се излагат с тая провална кутия и слагат ZF 5HP24.
Въпроса ми е, дали карантиите на всички 5L40E/5L50E са едни и същи. Какво визирам - дали карантиите в Е46, се различават от карантиите в Е39/Х5/Range Rover L322. Разбирам, че опашките на 4х4 кутиите и на тези само със задно са различни, но всичко останало, като първичен вал, фикциони и т.н. дали са еднакви.
Вчера на едно по-рязко изпреварване ми гръмна 5та скорост, която е на първичния вал, те си имат драма с него по рождение и въпреки, че в 5L50E се опитват нещо да направят по въпроса, решение не е намерено. Ясно е, че скоростите просто не могат да изържат на този въртящ момент на М57. Но всичко това е офф топик, а единственното което ме интересува е, дали карантиите са еднакви. Питам, защото питах 3 магазина, които продават засти заскоростни кутии и в трите магазина получих различно инфо. По мануал, кутията няма различни части, но в магазините твърдят, че точно определени части на всички варианти са различни за модела и няма да стане и т.н.
Ще съм много благодарен ако някой има информация за това.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 353
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Скорости GM5L40E
Повечето части са еднакви колега. При 50Е до колкото помня има само един пакет съединители с по голям диаметър отколкото на 40Е. Разлика има в хидравличния блок и то до колкото знам само в размера на акумулаторите, като е възможно дори само при е46 да попаднеш на различни, какви са точно мисля излиза по самия номер на хидравличния блок и трябва да отвориш кутията за да го видиш. Също има разлика лоста за превключване и мястото където излиза - отляво или отдясно. При всеки модел е различен и хидросъединителя, доколкото той е част от скоростната кутия..
Re: Скорости GM5L40E
stefan_suny написа:Повечето части са еднакви колега. При 50Е до колкото помня има само един пакет съединители с по голям диаметър отколкото на 40Е. Разлика има в хидравличния блок и то до колкото знам само в размера на акумулаторите, като е възможно дори само при е46 да попаднеш на различни, какви са точно мисля излиза по самия номер на хидравличния блок и трябва да отвориш кутията за да го видиш. Също има разлика лоста за превключване и мястото където излиза - отляво или отдясно. При всеки модел е различен и хидросъединителя, доколкото той е част от скоростната кутия..
Хидротрансформатора е ясен, че е различен за различните коли (Е39/Е53/Е46/Range Rover L322), въпроса е чисто в карантиите - валове, фрикциони и т.н. Окей, ако на всички 40Е карантията е еднаква (мястото на лоста не ме интересува). Хидроблока също е ясен. Цялата идея е, че аз карам Range Rover L322, гръмна първичния вал, който е проблемен на тези кутии и сега събирайки части за ремонт на скоростната, гледам, че ако ги поръчвам за RR са примерно с 80% по-скъпи от варианта BMW. Та за това питам, дали карантията е еднаква, защото ще сменям и фрикциони и т.н.
Много благодаря за инфото!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани