Шум идващ "зад" таблото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Шум идващ "зад" таблото
Здравейте колеги имам нужда от консултация. Преди това малко предистория :
Имам колата от 7-8 месеца (330и , 2002г. Италянка е на 200к реални км.) Като през това време се боря с 2 проблема неравномерна работа на празен ход и мисфайъри
Към момента са сменени:
-диса клапа и ламбда сонди ,свалих оригиналните от 2002г. и ги замених с нови оригинални )
-свещи (нгк каквито свалих такива качих)
- горивен фълтър(беше скъсано маркучето за вакумна на клапанчето и от там дърпаше)
- клапан картерна вентилация(така се получи че пазарувах други неща и взех на феби заедно с всичко маркучи).
- дебитомера е ок (ушким) бобините и те .
-Проверена е около колектора не дърпа въздух . Обаче си остава една неравномерна работа на празен ход и в студовете мисфайъри на произволни цилиндри.
Успоредно с всички тези неща имам свистене(шумене) което се чува вътре "зад" таблото(наподобява шумене всеедно ТВ-то няма сигнал ) което снощи с едно приятелче го локализирахме че идва от серво усилватела на спирачките(демек смуче въздух от там)
Интересното е че днес като се позачетох в чуждестранните форуми този brake booster(серво усилвател) е редовен причинител на "vacuum leaks". В същото време в БГ не намерих тема някой да го е хванал като причина за мисфайър... и от тук имам 2 въпроса:
1- Мога ли за проба да затапя изхода на маркуча на гофрето отиващ в т.нар. suction jet pump(откъдето тръгва вакуумът за сервото на спирачките). Идеята ми е да видя как ще работи мотора (не да я карам така)
2-ако се окаже че наистина от него смуче въздух какво ще ме посъветвате , нов оригинален ,нов др. марка или 2 ра ръка оригинален
Имам колата от 7-8 месеца (330и , 2002г. Италянка е на 200к реални км.) Като през това време се боря с 2 проблема неравномерна работа на празен ход и мисфайъри
Към момента са сменени:
-диса клапа и ламбда сонди ,свалих оригиналните от 2002г. и ги замених с нови оригинални )
-свещи (нгк каквито свалих такива качих)
- горивен фълтър(беше скъсано маркучето за вакумна на клапанчето и от там дърпаше)
- клапан картерна вентилация(така се получи че пазарувах други неща и взех на феби заедно с всичко маркучи).
- дебитомера е ок (ушким) бобините и те .
-Проверена е около колектора не дърпа въздух . Обаче си остава една неравномерна работа на празен ход и в студовете мисфайъри на произволни цилиндри.
Успоредно с всички тези неща имам свистене(шумене) което се чува вътре "зад" таблото(наподобява шумене всеедно ТВ-то няма сигнал ) което снощи с едно приятелче го локализирахме че идва от серво усилватела на спирачките(демек смуче въздух от там)

1- Мога ли за проба да затапя изхода на маркуча на гофрето отиващ в т.нар. suction jet pump(откъдето тръгва вакуумът за сервото на спирачките). Идеята ми е да видя как ще работи мотора (не да я карам така)
2-ако се окаже че наистина от него смуче въздух какво ще ме посъветвате , нов оригинален ,нов др. марка или 2 ра ръка оригинален
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Шум идващ "зад" таблото
Затапи маркуча който отива в сервото. Балона на сервото е един и същи на всички 46ци, така че вземи един втора ръка и го тествай с вакуум пистолет дали държи.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани