Прекъсване и губене на цилиндри. M52TU (B20)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- radibiserow
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 11.01.2020
Прекъсване и губене на цилиндри. M52TU (B20)
Здравейте от около месец имам Bmw E46 320i 2000г. M52TUB20 (150кс) с газов инжекцион. Като карам на газ колата понякога започва да прекъсва след което ако не я обърна веднага на бензин или загася и запаля отново светка чека и записва пропуски в запалване на 6-те цилиндъра. Може да се случи на ден 5 пъти, може и да не се цяла седмица. Имам познат газаджия и опитахме всички варианти да е от нея (дюзи,изпарител, ECU на газта, щуцери на колектора, софтуер (не му е първото или десетото бмв което прави) ) след което на другия ден разликата беше нулева и колата направи абсолютно същия проблем. Консултирах се с него върна ми всички стари части на колата и каза да търся проблем в колата и ,че е нормално проблемите да се появят първо на газ защото един вид по-капризно гориво.
Свещите са чисто нови каквито са по каталог за колата. Помагайте къде да търся проблем на диагностика не записва нищо друго освен пропуски в запалването и то когато светне чека.
Свещите са чисто нови каквито са по каталог за колата. Помагайте къде да търся проблем на диагностика не записва нищо друго освен пропуски в запалването и то когато светне чека.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Прекъсване и губене на цилиндри. M52TU (B20)
Изобщо не е нормално- след като на бензин работи добре, а на газ не, проблема е в газовият инжекцион.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Прекъсване и губене на цилиндри. M52TU (B20)
Бобина/бобини и свещи. Вчера ми направи точно същия проблем. Изгуби мощност, започна да тресе купето зверски(помислих, че съм счупил нещо по окачването) и след няколко минути светна check engine. При майстора изкара misfire. Извади човека бобините заедно със свещите и едната имаше сцепено в основата. Оригинална бобина с БМВ щампа, свещите също изглеждаха, като отдавна да не са сменяни. Та 6 свещи и 1 бобина по-късно колата е съвсем различна. Не прекъсва, пълна мощност, стабилна на празни обороти(а преди понякога играеха малко на произволен принцип). Та ако си 1000% сигурен за газта проверете бобините и свещите. Свещите трябва да са "от хубавите", NGK иридиеви 4 полюсни. Такива извадихме, такива сложихме.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани