M52tub28 не пали след престой

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 23.07.2013
Пол: Мъж

M52tub28 не пали след престой

Мнение от lumkata » 31 Яну 2020, 13:23

Здравейте имам следния проблем колата е с махната secondery air pump и първите минути имаше лош старт и гърмеше в колекторите след 2 мин се оправяше,обаче след като дойде студа колата почна да пали трудно и я оставих два три дни и сега въобще неиска да пали и върти много асматично на стартера какви са вариянтите от скоро съм собственик на двоен ванус възможно ли е да е от тях в понеделник чакам комплект уплътнения за двоен ванус.Всякакви идей са добре дошли.Поздрави
П.с Мерена компресия с уред с педал натиснат до долу 10/5/4/6/5/6 колата вървеше много незнам дали е вярно и дали може да е от ванусите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: M52tub28 не пали след престой

Мнение от Benord » 01 Фев 2020, 4:59

Компресия под 10 говори за умрял мотор.На загрял мотор ли я мерихте компресията?

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 23.07.2013
Пол: Мъж

Re: M52tub28 не пали след престой

Мнение от lumkata » 06 Фев 2020, 19:38

Benord написа:Компресия под 10 говори за умрял мотор.На загрял мотор ли я мерихте компресията?

Не загрял спря да пали и след два дни на студен я мерихме.Колата беше топ преди да престой 2-3 дни от 1 път спря да пали и върти асматично.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: M52tub28 не пали след престой

Мнение от Benord » 07 Фев 2020, 22:36

Заредете акумулатора и сипете по десетина кубика масло с една спринцовка във всеки един от цилиндрите през свещите.Трябва да запали.Ако така запали и моторът е в работна температура вече,замерете компресията отново.Но под десет говори за основен ремонт или съвпаднали ключове на сегментите,а и спекани такива.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook