Проблем с ниски обороти 325и 218к.с. (DME 2D06), богата смес

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.06.2018
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d 2007

Re: Съвет за ДИСА на 325i 218к.с.

Мнение от refractory1899 » 27 Ное 2019, 23:34

kingss написа:Бобини.При мен 4 бяха зле .Не помня да ми е давала грешка за това ,а би трябвало си мисля.При мен оборотите не са играели преди смяната на бобините,просто докато работи на празен ход се усещаше като едно чукване на двигателя.
Странно че не дава никакви грешки.Читава ли ти е диагностиката,ако не те съветвам да я закачиш на добра диагностика с подходящ кабел.Иначе става проба грешка .
На ИНПА и Делфи е закачана. И аз бобини мислех, освен това старите свещи бяха мноооого опушени и 6-ти цилиндър беше леко мокър. Това според мен се дължи на проблем в бобините, ама защо като запаля колата първите минута-две го няма това прекъсване/чукване?

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.06.2018
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d 2007

Re: Съвет за ДИСА на 325i 218к.с.

Мнение от refractory1899 » 28 Ное 2019, 1:01

Другото което е - фактът, че след като позагрее ги прави тея парчета ме кара да си мисля,че е свързано с махнатите катализатори, ама уж е направена софтуерно да не си ги търси.... Как да проверя дали има общо? Грешки не дава свързани със сонди и сензори.

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: Съвет за ДИСА на 325i 218к.с.

Мнение от pimpo » 28 Ное 2019, 9:10

Сега прочетох пак всичко. След като си сменил свещи и имаш усещане за прекъсване, отива повече към бобини. И това че няма грешки не значи нищо. Само изгоряла бобина може да се хване с диагностика. А твоите очевидно работят, но може би не както трябва.
Въпрос: Като я караш и я настъпиш на макс. при ниски оботори (1500-2000) ускорява ли стабилно или прекъсва/тресе?
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.06.2018
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d 2007

Re: Съвет за ДИСА на 325i 218к.с.

Мнение от refractory1899 » 28 Ное 2019, 9:45

pimpo написа:Сега прочетох пак всичко. След като си сменил свещи и имаш усещане за прекъсване, отива повече към бобини. И това че няма грешки не значи нищо. Само изгоряла бобина може да се хване с диагностика. А твоите очевидно работят, но може би не както трябва.
Въпрос: Като я караш и я настъпиш на макс. при ниски оботори (1500-2000) ускорява ли стабилно или прекъсва/тресе?
Ускорява непълноценно, все едно нещо я лимитира и като пусна газта се получава едно все едно моментно се изстрелва за части от секундата. Най-големите показатели според мен са това, че трябва да натискам рязко и по много педала на газта иначе се чуди кво да прай, и тва дето като ритна газта на свободна, като се върнат оборотите падат под 600 и за секунда претриса и едва ли не ще загасне.

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Съвет за ДИСА на 325i 218к.с.

Мнение от Leon » 28 Ное 2019, 14:37

Аз имах подобни симптоми от инжекторите, но и разхода ми беше завишен. А вдига ли нормлна работна температура?
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.06.2018
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d 2007

Re: Съвет за ДИСА на 325i 218к.с.

Мнение от refractory1899 » 28 Ное 2019, 14:41

Leon написа:Аз имах подобни симптоми от инжекторите, но и разхода ми беше завишен. А вдига ли нормлна работна температура?
Работна темп. не знам, разходът в града ми е около 19/100 ама къси разстояния и е хладно, което мисля, че пак е отврат. На инпа инжекторите ги дава в норма.

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 21.12.2018
Пол: Мъж

Re: Съвет за ДИСА на 325i 218к.с.

Мнение от Vernibgs » 29 Ное 2019, 5:25

И аз имах подобен проблем... след кикдаун ми изключваше 1 цилиндър и после се оправяше... оказа се заминаваща бубина.смених 3 от 6 и вече година нямам ядове

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.06.2018
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d 2007

Re: Съвет за ДИСА на 325i 218к.с.

Мнение от refractory1899 » 29 Ное 2019, 8:37

Добре, бая мнения станаха в полза бобини, а и като ги свалих да ги поогледам - 2 бяха сменяни вече, и то с евтинджаци Лукас, та някой има ли идея къде мога в Пловдив да отида да се проверят бобините?

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: Съвет за ДИСА на 325i 218к.с.

Мнение от pimpo » 29 Ное 2019, 8:44

Бобина трудно се проверява. Да не кажа невъзможно. Вземи си 2 от някоя кола на части. Ако има разлика, значи си на прав път. А може изцяло да се оправи.
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.06.2018
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d 2007

Re: Съвет за ДИСА на 325i 218к.с.

Мнение от refractory1899 » 29 Ное 2019, 8:54

На елкон едно време още от бащата знам, че ги гледаха за импулси, или вече с модернизацията на автоиндустрията, такава практика не съществува?

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 9.01.2015

Re: Съвет за ДИСА на 325i 218к.с.

Мнение от kingss » 29 Ное 2019, 21:51

Със сигурност могат да се тестват. Аз дадох моите да ги тества един приятел във Варна. Ще говоря с него и ако има желание да помогне ще ти пратя тел.на л.с.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.06.2018
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d 2007

Re: Съвет за ДИСА на 325i 218к.с.

Мнение от refractory1899 » 30 Ное 2019, 16:43

Вчера бях при известния за пловдивчани Любак, пусна адаптация на валвтроника момчето и вървежа на колата се подобри значително, претрепването на място, обаче, си остана. Колата беше набила грешка на дебитомера, но след като я изчистихме я разкарах 30тина минути качествено и като се върнах не я беше набила, тъй че може да е била стара, но даде друга грешка - лоша смес. Пича каза да я покарам няколко дни и да ида отново, да я видим. Чета по чуждестранните форуми, че БМВ изкарали ъпдейт на компа, който вдига оборотите на свободна от 600 на 750 или нвщо от този род и оправил проблема с треперенето. Това в момента ми изглежда доста адекватно в предвид че като запаля колата и държи по-високи обороти докато загрее (около 900) трептенето не знам дали реално отсъства, но най-малкото поне не се усеща и отразява в оборотите, а и освен това с пуснат климатик, който също кара колата да държи по-високи обороти, ако не се лъжа, също ми се струват по-стабилни. Някой правил ли го е този пениз?

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: Съвет за ДИСА на 325i 218к.с.

Мнение от pimpo » 30 Ное 2019, 23:45

Бобината може да се провери дали работи - да. Но дали работи както трябва и дали работи винаги, това е тънка работа. Ако бобината не работи, няма да имаш един цилиндър, което очевидно не е твоя случай. Ако обаче има лек пробив или лош контакт, то тогава проблемът ще се появява спорадично и/или само при натоварване. Високо налягане може да се симулира в тестова среда, но високата температура, горивната смес не знам да има уред, който да ги симулира. Дори камерата за високо налягане е екзотика по нашите сервизи. Затова за мен такъв тест практически няма, освен на колата.
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Съвет за ДИСА на 325i 218к.с.

Мнение от zvetiko » 03 Дек 2019, 18:35

Затова за мен такъв тест практически няма, освен на колата.


И така се прави- с осцилоскоп, на работещ двигател се проследява процеса на запалване в цилиндъра. От осцилограмата се разбира какъв е проблема- ако го има, дори се виждат и някои странични, но важни неща- да кажем дали някой цилиндър е с ниска компресия.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.06.2018
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d 2007

Re: Съвет за ДИСА на 325i 218к.с.

Мнение от refractory1899 » 11 Дек 2019, 18:29

Проблемите на колата на ниски обороти (и на свободна и на скорост оборотите не се държат адекватно) официално се сведоха до въздуха. Абсолютно всички симптоми са като на пробойна във вакуума, но очевидна такава не мога да намеря. Днес бях в Найси Кар, и след доста обстоен преглед, и грешка 2D06, момчето заключи, че най-очевидния виновник за него би била малката диса (под колектора дето се намира). Не я дава като грешка, освен това при тест си намира адекватно позициите, но е видимо много стара, и предполагам, че уплътненията и са категорично заминали, но не знам това дали би съсипало толкова работата на мотора. Като и изключа буксата, разлика в работата на мотора на свободна НЯМА. Обмислям сваляне на колектора и проверка на масления сепаратор. Миналият собственик каза, че го е сменял, но не знам до колко може да му се вярва. Някакви идеи накъде да се насоча? И някакви идеи ако Е проблем с вакуума, как да го хвана?

П.П.: Забравих да кажа, сместа на колата е привидно доста богата, изпаренията от ауспуха са доста люти, и има много бял дим.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook