BMW 1 series и с три врати
Модератор: Общи модератори
vicho написа:Максимал - за задното, аре молим ти се. Хващам бас, че 9,5 от 10 жени шофьори няма да разберат БМВ-то с задно ли или с предно с 10-15 мин каране.![]()
Искаш ли да се обзаложим. Така, че това с мощните двигатели и задното, че не били подходящи за жени, не съм съгласен.
аз се обзалагам, че като цяло 8 от 10 средностатистически шофьори не правят разлика в предаването на автомобила и поведението му ..
пс. пример .. моя милост лятото миналата година по някакво случайно стечение на обстоятелствата имаше за известно време черно E90 325Xi, но като останах за първи път с него насаме на едно летище до София и реших да си попързалям ... да, обаче колата беше повредена .. не искаше да се пързаля .. странно защо при всички изпълнения, които и бяха приложени .. продължаваше да не иска да се дрифти като средностатистическо rwd, тогава ми дойде на ум да надникна под колата, а после се сетих, че по-лесния начин е да погледна какво пише на багажника

vicho написа:
А сега на всички ще обесня какво е женска кола
това е автомобил харесван и купуван предимно от жени или техните съпрузи и богати татковци, а именно
1-ва серия
Форд КА
Голфчета
Алфички
За МЕН, това е женски автомобил и всичките изброени по-горе са ЖЕСНКИ, т.е. грозни на външен вид или някак си извратени, че да ги харесват жените.
Да подчертая, че не искам да се заяждам, но искам да споделя едно мое наблюдение. Значи не знам ся как ще ти прозвучи, но тук в Пловдив съм забелязал, че Е30ките (дори и Е34ките) ги карат предимно жени


BTW в www.bmw.com вече има информация за новите единици.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Е то излиза че ако има жена която те харесва трябва ти самия да не се харесваш защото си ОК според женския вкус
Между другото е доста сексистко изказване да се твърди че ако една кола се харесва на жените значи е грозна или извратена. Повечето жени не харесват само колите които си купуват( или им ги купуват ) и карат - да не говорим колко от тях карат и коли за които само можем да си мечтаем особено в по-богатите държави. Изборът им в по-голяма степен се определя от други съображения като добър усет за габарити, лесно паркиране, комфортен салон, ниски разходи по експлоатация и т.н. В напредналите страни примерно е масова практика да имаш повече от една кола всяка за различни цели, но ние понеже сме свикнали така от дългото комунистическо минало все се опитваме да съчетаем в един автомобил несъвместими характеристики ( 3 в 1
)


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
georgivar написа:Между другото като преглеждах тоя последния Auto Bild ми направи впечатление и тва новото Audi TT комби.
още снимки
това би трябвало да са го прицелили в Z4 (Z3)

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
BMW officials confirmed to WINDING ROAD at a corporate event this week that the BMW 1-series will come to our market, and sooner than we originally thought. While official company statements have said the 1-series will be here “within two years,” a source within the company said that’s an overstatement. On the contrary, the 1-series will be announced for our market before the end of 2007. It seems at the moment that the announcement will come this year and sales should start early in 2008.
Perhaps even bigger than this news is the fact that the 1-series will debut in our market with the company’s fabulous new twin-turbo, 3.0-liter inline-6. This is the engine found in the new BMW 335i coupe and convertible, featuring piezo direct injection and not a whiff of turbo lag. Also coming to our market will be the company’s newest naturally-aspirated 3.0-liter inline-6.
1-series cars in our market will be two-door versions only. It’s important that we stress the word “versions” when describing the 1-series in our market, as our source confirmed there are up to 15 different concepts in Munich under discussion. For the U.S. market, the company would like to get a quick read on the viability of the car’s acceptance and then deploy one or two more models based on the same idea. In other words, the 135i and 130i could launch in two-door hatchback forms and soon thereafter we’re likely to see a two-door convertible and two-door sedan with a proper trunk.
This is the point where you’re likely to say: “Okay, a small two-door BMW sedan with powerful engines. Do I smell a 2002 revival?”
Yes, you do.
But you’ll smell it in form, only, not in engine size. A four-cylinder BMW is not scheduled for our market until, according to our source, BMW “does a proper turbocharged four-cylinder engine.” Until that time, we’re likely to see 1-series models in our market with sixes only. Pricing for the car will have to fall smack dab between the 3-series and MINI. The pricing differential in the two six-cylinder engines described above is $5,000 dollars, so expect that same ratio for the 1-series models.
135i ....

BTW ако единица кабрио изглежда така ще е уникална!!!
http://www.edmunds.com/media/2002/genev ... 34.500.jpg
http://www.automobil-magazin.de/fotos/bmcs14.jpg
http://motojournal.pl/wp-content/upload ... wcs1_2.jpg
http://www.ultimatecarpage.com/images/e ... ssic24.jpg
http://motojournal.pl/wp-content/upload ... wcs1_5.jpg
http://www.edmunds.com/media/2002/genev ... 34.500.jpg
http://www.automobil-magazin.de/fotos/bmcs14.jpg
http://motojournal.pl/wp-content/upload ... wcs1_2.jpg
http://www.ultimatecarpage.com/images/e ... ssic24.jpg
http://motojournal.pl/wp-content/upload ... wcs1_5.jpg
BMW will bring a high-performance version of the three-door 1-Series hatchback to the United States sooner than expected, company officials have said.
The German automaker will import the 265 horsepower 130i and the yet-to-be-announced 306 horsepower 135i to the United States, according to Winding Road magazine. Initially, BMW will offer the three-door hatchback — unveiled earlier this week — and later coupe and convertible versions.
Edit: опа не видях, че горният пост е мой

- Bustter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Не се знае, знае ли се...
Донякаде подкрепям vicho в този спор. Гроздето че е кисело, кисело е, но ще отречете ли, че акулите са най-истинските БМВ-та? От малък съм с промит мозък на тема БМВ и това, което помня от детствтото си беше, че колите бяха основно два вида - тези с големите решетки - Мерцедес и АКУЛИТЕ! Страшно красиви и агресивни коли. Животинският им поглед те кара да притръпнеш, все едно ти казва "махни се от пътя ми!". Те най-силно носят този дух, за който Вичо говореше по-напред в темата.
Новите модели са силно изкомерсиализирани, не можете да го отречете. Това погубва духа на БМВ. Та дори таблото вече не е обърнато към шофиора? Защо? Най=вероятно, защото изглежда по-нестандартно и по-малко хора биха го предпочели - така пътниците по-трудно ще гледат телевизия. А за БМВ винаги ВОДАЧЪТ е бил най-важният!
Разбира се сега времената са други, колите се заоблят. Харесвам почти всички от новите модели. Първа серия също ми харесва. Но ако можех да си поръчам Е65 в ламарините на Е23, повярвайте ми наистина щях да го направя.
Съжалявам, ако съм отклонил силно темата.
Новите модели са силно изкомерсиализирани, не можете да го отречете. Това погубва духа на БМВ. Та дори таблото вече не е обърнато към шофиора? Защо? Най=вероятно, защото изглежда по-нестандартно и по-малко хора биха го предпочели - така пътниците по-трудно ще гледат телевизия. А за БМВ винаги ВОДАЧЪТ е бил най-важният!
Разбира се сега времената са други, колите се заоблят. Харесвам почти всички от новите модели. Първа серия също ми харесва. Но ако можех да си поръчам Е65 в ламарините на Е23, повярвайте ми наистина щях да го направя.
Съжалявам, ако съм отклонил силно темата.
We love you Ronnie!
- Bustter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Не се знае, знае ли се...
MaXimal написа:Exy написа:
Колега влез в първа серия и виж таблото на къде е обърнато
Абе не е същото... Та дори по-нов модел като Е36 направен само за водача...
Bustter
Гледам снимки, но не виждам да е обърнато към водача. Няма я онази чупка, която отделя централната конзола и я обръща към шофьора и все едно казва на този до него: "не пипай! това си е мое!".
Не искам да споря и да твърдя, че старите модели са по-добри. Разбира се, че не са. Опитвам се да кажа, че старият дизайн наистина повече се харесва на някои хора, не само защото не могат да си позволят новите модели. А и до колкото знам, има тенденции да се "укроти" агресивният дизайн, което е в тотален разрез с досегашната идеология. Погледнете какво направиха с последната 7ма серия
Имаше толкова уникално злобна дебела муцуна, а след фейслифта остана само дебела
До колкото видях в други теми, петицата я чака същото с новото и поколение.
А, извинявам се, сега видях на една снимка, че наистина е завъртяна конзолата, но както каза колегата с Мерцедеса, не е същото, няма я рязката чупка.
Не искам да споря и да твърдя, че старите модели са по-добри. Разбира се, че не са. Опитвам се да кажа, че старият дизайн наистина повече се харесва на някои хора, не само защото не могат да си позволят новите модели. А и до колкото знам, има тенденции да се "укроти" агресивният дизайн, което е в тотален разрез с досегашната идеология. Погледнете какво направиха с последната 7ма серия


А, извинявам се, сега видях на една снимка, че наистина е завъртяна конзолата, но както каза колегата с Мерцедеса, не е същото, няма я рязката чупка.
We love you Ronnie!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани