ПРОБЛЕМ С ТАБЛО И КЛИМАТРОНИК

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 12.08.2019
Пол: Мъж

ПРОБЛЕМ С ТАБЛО И КЛИМАТРОНИК

Мнение от DINKO88 » 14 Авг 2019, 9:02

Здравейте колеги!
Най-напред да кажа, че съм нов във форума и преди да публикувам темата си поиграх доста време за да потърся решение за моя проблем но никъде не успях да открия проблем като моя - та ето го и проблема.
Колата ми стоя на място известно време без да е палена и местена, когато се опитах да я отключа и запаля акумулатора беше на 0 даже и лампичка не светваше да не говорим, че нямаше ток за централното(акумулатора е НОВ 95А). Подадоха ми ток и колата запали на секундата НО уредите по таблото не работят(с изключение на една две лампи от долния му край),борд компютър не работи, климатроника също не работи(не охлажда), копчето за увеличаване и намаляване силата на светлината също не работи. :?:
Прегледах всички бушони и няма нито един изгорял.
Колата е БМВ Е46 320Д 136кс!

Извинявам се отново ако има вече пусната тема със сходен проблем!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: ПРОБЛЕМ С ТАБЛО И КЛИМАТРОНИК

Мнение от georgi_1986 » 14 Авг 2019, 9:27

Колега, погледни бушон 106 отзад в багажника. Той отговаря за захранването на климатика и таблото и може евентуално той да е проблема.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 12.08.2019
Пол: Мъж

Re: ПРОБЛЕМ С ТАБЛО И КЛИМАТРОНИК

Мнение от DINKO88 » 14 Авг 2019, 9:42

georgi_1986 написа:Колега, погледни бушон 106 отзад в багажника. Той отговаря за захранването на климатика и таблото и може евентуално той да е проблема.



Колега извинявам се за невежеството но къде се намират тези бушони в багажника на Е46 320д 136кс седан понеже тази кола я имам от доста години но Никога не съм виждал бушони там?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 11.11.2016
Кара: e61 530d LCI
Мечтае да кара: X6 M50d

Re: ПРОБЛЕМ С ТАБЛО И КЛИМАТРОНИК

Мнение от banan4i » 14 Авг 2019, 11:28

Според мен, откачи акумулатора за 24 часа, през това време го зареди хубаво, слагай го и газ. При паднал акумулатор бая от електрониките се побъркват, на моята по същия начин и се бяха включили всички светлини и работеха чистачките сами, докато съм бил на работа :shock: Направо купих нов акумулатор и нямаше проблеми след това.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 12.08.2019
Пол: Мъж

Re: ПРОБЛЕМ С ТАБЛО И КЛИМАТРОНИК

Мнение от DINKO88 » 14 Авг 2019, 11:37

Откачил съм го, заредил съм го понеже си мислих да не е скапан съм го тествал акумолатора Но резултат няма... :|

Дали е възможно някое реле в двигателния отсег до компютъра да прави проблем ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: ПРОБЛЕМ С ТАБЛО И КЛИМАТРОНИК

Мнение от georgi_1986 » 14 Авг 2019, 15:11

Всъщност тези бушони пише, че са зад жабката. Аз имам е39 и при мен са отзад и затова се заблудих.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 12.08.2019
Пол: Мъж

Re: ПРОБЛЕМ С ТАБЛО И КЛИМАТРОНИК

Мнение от DINKO88 » 14 Авг 2019, 15:13

georgi_1986 написа:Всъщност тези бушони пише, че са зад жабката. Аз имам е39 и при мен са отзад и затова се заблудих.


Да благодаря все пак, че се включи с мнение! ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 11.11.2016
Кара: e61 530d LCI
Мечтае да кара: X6 M50d

Re: ПРОБЛЕМ С ТАБЛО И КЛИМАТРОНИК

Мнение от banan4i » 15 Авг 2019, 14:20

Аз, все пак мисля, че проблемът не е в бушоните, естествено провери ги - отваряш жабката и отгоре има два бели щифта - въртиш ги и бушониерата пада. Там имаш клещи за бушоните и разяснение кой за какво е.
Все пак, ако не е от бушоните и батерията, най-добре да я закачиш на диагностика, там ще си покаже. Попринцип някой БМВ имат защита и ако тока падне под определена граница, нарочно изключва някои модули :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 12.08.2019
Пол: Мъж

Re: ПРОБЛЕМ С ТАБЛО И КЛИМАТРОНИК

Мнение от DINKO88 » 15 Авг 2019, 16:24

Бушоните съм ги проверил един по един всичко работи :|
Може би диагностиката е решението преди да се пристъпи към по сериозна "операция" :shock:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook