Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 30.10.2018

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от borislvagg » 25 Май 2019, 14:22

Благодаря ви много!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 14.01.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46
Детайли за колата: 2.2i 170hp, 2003год.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от valdes4yyy » 27 Май 2019, 18:30

Колеги, предстоят ми смяна на предни дискове и накладки на Е90 2005г. N46B20 150к.с., в интернет ми излизат 3 вида предни дискове - 292мм, 300мм и 312мм . Видимо, според мен, в момента колата е с 292мм, но ако сложа по-големите дискове ще паснат ли на апаратите без да се преправя нещо, естествено ще взема и съответно по-големи накладки. Благодаря предварително.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 27 Май 2019, 20:21

valdes4yyy написа:Колеги, предстоят ми смяна на предни дискове и накладки на Е90 2005г. N46B20 150к.с., в интернет ми излизат 3 вида предни дискове - 292мм, 300мм и 312мм . Видимо, според мен, в момента колата е с 292мм, но ако сложа по-големите дискове ще паснат ли на апаратите без да се преправя нещо, естествено ще взема и съответно по-големи накладки. Благодаря предварително.

Трябва да смениш и съпортите на апаратите, и самите апарати ако са по дебели дисковете.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от chris_barnes » 27 Май 2019, 20:22

@валдесчУУ - защо просто не провериш по шаси какви дискове са на колата?

П. С. Рибната фиеста е голям хит!

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 5.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90
Детайли за колата: Sedan, M57

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Todor Borisov » 28 Май 2019, 10:57

Здравейте,

През почивните дни подмених подгревните свещи на колата, защото ми даваше, две грешки:

4212 Glow pug zylinder 1, Activation
4232 Glow pug zylinder 3, Activation

Разглобих всичко и ги подмених, изтрих грешките, колата си запали без проблеми.

Вчера реших да проверя дали ввсичко е ОК и за мое голямо учудване при прочитане на колата ми даде същите тези грешки при положение, че вече беше със 6 чисто нови свещи!

В управляващия блок ли е проблема? Кои номера предпазители ако има такива трябва да погледна? Как се замерва това релето?

Така като гледам е забутано на доста неприятно място.

Поздрави,

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от chris_barnes » 28 Май 2019, 11:05

Релето е проблема, и понеже е на кофти място се сменя заедно със свещите за да не разглобяваш 2 пъти.

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 5.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90
Детайли за колата: Sedan, M57

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Todor Borisov » 28 Май 2019, 11:17

chris_barnes написа:Релето е проблема, и понеже е на кофти място се сменя заедно със свещите за да не разглобяваш 2 пъти.

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk


М да, това ме притеснява, не го подмених умишлено, защото ми даваше само две изгорели свещи и реших, че то е ОК.

А самото реле ли играе роля на предпазител? Да няма някое изгоряло бушонче, кои номера предпазители са за него, ако има такива?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от chris_barnes » 28 Май 2019, 11:18

Не съм електротехник, но от опит с 2 дизела вече ти казвам - и аз винаги сменях само свещите първо (2 пъти) и после разбирах, че трябва и релето да се смени :/. За третия път ще знам

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 5.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90
Детайли за колата: Sedan, M57

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Todor Borisov » 28 Май 2019, 11:39

chris_barnes написа:Не съм електротехник, но от опит с 2 дизела вече ти казвам - и аз винаги сменях само свещите първо (2 пъти) и после разбирах, че трябва и релето да се смени :/. За третия път ще знам

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk


Добре, балгодаря за мнението колега :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 6.05.2016
Пол: Мъж
Кара: 2010 e90 330d
Детайли за колата: Ръчка

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от alma359 » 28 Май 2019, 12:36

Todor Borisov написа:
chris_barnes написа:Релето е проблема, и понеже е на кофти място се сменя заедно със свещите за да не разглобяваш 2 пъти.

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk


М да, това ме притеснява, не го подмених умишлено, защото ми даваше само две изгорели свещи и реших, че то е ОК.

А самото реле ли играе роля на предпазител? Да няма някое изгоряло бушонче, кои номера предпазители са за него, ако има такива?


Релето е и предпазитела. В него има 6 ленти за всяка свещ, които понякога прекъсват и дава грешка(при мен беше станало същото). Аз релето го смених без да свалям колектора. Малко е неудобно но става.

Sent from my POCO F1 using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 5.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90
Детайли за колата: Sedan, M57

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Todor Borisov » 28 Май 2019, 12:45

alma359 написа:
Todor Borisov написа:
chris_barnes написа:Релето е проблема, и понеже е на кофти място се сменя заедно със свещите за да не разглобяваш 2 пъти.

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk


М да, това ме притеснява, не го подмених умишлено, защото ми даваше само две изгорели свещи и реших, че то е ОК.

А самото реле ли играе роля на предпазител? Да няма някое изгоряло бушонче, кои номера предпазители са за него, ако има такива?


Релето е и предпазитела. В него има 6 ленти за всяка свещ, които понякога прекъсват и дава грешка(при мен беше станало същото). Аз релето го смених без да свалям колектора. Малко е неудобно но става.

Sent from my POCO F1 using Tapatalk


Купих релето (БЕРУ, същото като оригиналното само, че без щампата на BMW), ще го сменя довечера и ще пиша.

В YouTube видях клип как се сменя без да се сваля колектора за 15 мин. го смени пича, ще се пробвам, че като знам колко разглобяване беше :D

Благодаря,

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 30.05.2016
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: е91 320D

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nikolaysk » 28 Май 2019, 18:06

Едва ли ще стане за 15 минути

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 28 Май 2019, 18:12

Потвърждавам за M47 (4-цил), че може да се смени без да се разглабя нищо отгоре, свалят се корите под двигателя и от там се сменя. Просто си трябва малко пиниз, но на мен така го смениха моите майстори.
За 6-цилиндровите не съм 100% сигурен дали е възможно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от chris_barnes » 28 Май 2019, 18:17

И на М57 може да се смени без да се сваля колектора.

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 5.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90
Детайли за колата: Sedan, M57

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Todor Borisov » 29 Май 2019, 0:06

Здравейте, колеги,

Обещах да пиша по късно, проблема с грешките за подгревните свещи се оказа точно в релето!

Замерих свалените стари свещи, оказаха се напълно здрави, но не знаех кога са сменяни последно.

Успях да подменя релето без да махам колектора за около 35 мин всичко, тъй като ми е за първи път, а и мястото е доста ограничено.

Свалих кората на двигателя и развих само един болт който държи щеката на маслото, като си мислех, че ще ми се освободи повече място за работа, но можеше да мина и без тази процедура.

Кръглата букса излезе доста лесно, за разлика от другата.

Съвет: ползвах изолираща лента от тази черната, това имах под ръка, която натъпках в камъка, преди да развия двете гайки на релето, за да залепнат за нея и да не паднат. Откачвайте първо буксите и след това развивайте гайките.

Поздрави и благодаря за мненията.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook