Дим/пара в мотора и мириз на изгоряла гума/пластмаса

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 5.01.2013
Пол: Мъж
Кара: г/д най дъртия е36 320i седан
Мечтае да кара: е36 328 турбо купе

Дим/пара в мотора и мириз на изгоряла гума/пластмаса

Мнение от seeya » 12 Мар 2019, 20:46

Здравейте колеги , както в заглавието е написано става дума за дим/пара на нещо изгоряло и мирише на пластмаса/гума/масло. Предполагам че от гарнитура на капака клапани (развих пластмасите и видях ,че около бобините има съвсем леко масло) и пада в/у колекторите и се изпарява. Това се получава само в движение (има тема във форума за н42 , но при мен е м52 не знам дали има разлика). Прочетох ,че има вакуум помпа и някакъв О-пръстен. Пада се когато си с/у колата отляво до 6ти цилиндър. Тръгнал съм да сменям гарнитура на капака на клапаните , но незнам дали ще реши това проблема.Ако се стигне до отваряне на капака на клапаните на нещо друго да обърна ли внимание. Малко инфо няма да ми дойде зле.
Поздрави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Дим/para в мотора и мириз на изгоряла гума/пластмаса

Мнение от zvetiko » 13 Мар 2019, 9:14

При М52 няма вакум помпа. Когато сменяш гарнитурата- комплект от 3 части, трябва да имаш в предвид, че обикновено капака е изкривен, новата гарнитура не може да поеме луфта и ако не се залепи ще тече, може би дори повече от преди. Ако купиш нов капак- просто сменяш гарнитурата, като пак има точки, на които BMW предписва да се сложи силикон. Задължително се сменят и уплътненията на гайките на капака- 15бр. Гайките се стягат с динамометричен ключ по определена схема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 5.01.2013
Пол: Мъж
Кара: г/д най дъртия е36 320i седан
Мечтае да кара: е36 328 турбо купе

Re: Дим/para в мотора и мириз на изгоряла гума/пластмаса

Мнение от seeya » 13 Мар 2019, 19:40

zvetiko написа:При М52 няма вакум помпа. Когато сменяш гарнитурата- комплект от 3 части, трябва да имаш в предвид, че обикновено капака е изкривен, новата гарнитура не може да поеме луфта и ако не се залепи ще тече, може би дори повече от преди. Ако купиш нов капак- просто сменяш гарнитурата, като пак има точки, на които BMW предписва да се сложи силикон. Задължително се сменят и уплътненията на гайките на капака- 15бр. Гайките се стягат с динамометричен ключ по определена схема.

Благодаря за отговора! Може ли да кажеш къде да погледна тази схема на кои точно места да наблегна на силикона(като цяло мисля цялата да я мина със силикон).Също така и схемата за натягането.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 5.01.2013
Пол: Мъж
Кара: г/д най дъртия е36 320i седан
Мечтае да кара: е36 328 турбо купе

Re: Дим/пара в мотора и мириз на изгоряла гума/пластмаса

Мнение от seeya » 24 Апр 2019, 12:08

Оказа се гарнитура на капака на клапаните. Засега няма проблем. :yes:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook